CEAC

Curs d'Activitats de Venda

CEAC

Curs
Distància
consultar preu

Curs d'Activitats de Venda

Descripció

Comercial i vendes és la categoria professional amb major nombre de vacants, concentrant més de 466.000 llocs de treball a l'any.



El curs CEAC d'Activitats de Venda et proporciona els coneixements necessaris per dur a terme activitats de venda de productes i serveis a través de diferents canals de comercialització. Una vegada finalitzat el curs, seràs capaç d'establir relacions satisfactòries amb els clients, creant vincles que propiciïn a la seva fidelització. Amb els coneixements del curs podràs complir els objectius de venda proposats per qualsevol empresa.

Temari del curs

Mòdul 1. Organització del procés de venda
Introducció normativa.
1. Organització de l'entorn comercial.
2. Gestió de la venda professional.
3. Documentació pròpia de la venda de productes i serveis.
4. Càlculs i aplicacions pròpies de la venda.

Mòdul 2. Tècniques de venda
1. Processos de venda.
2. Aplicació de tècniques de venda.
3. Seguiment i fidelització de clients.
4. Resolució de conflictes i reclamacions propis de la venda.

Mòdul 3. Venda online
1. Internet com a canal de venda.
2. Disseny comercial de pàgines web.

Mòdul 4. Aprovisionament i magatzematge en la venda
1. Gestió d'estocs i inventaris.
2. Magatzematge i distribució interna de productes.

Mòdul 5. Animació i presentació del producte en el punt de venda
Introducció normativa
1. Organització del punt de venda.
2. Animació bàsica en el punt de venda.
3. Presentació i empaquetat de productes per a la venda.
4. Elaboració d'informes comercials sobre la venda.

Mòdul 6. Operacions de caixa en la venda
Introducció normativa.
1. Caixa i Terminal Punt de Venda.
2. Caracterització dels sistemes i mitjans de cobrament i pagament.

Mòdul 7. Gestió de l'atenció al client/consumidor
Introducció normativa.
1. Processos d'atenció al client/consumidor/usuari.
2. Qualitat en la prestació del servei d'atenció al client.
3. Aspectes legals en relació amb l'atenció al client.

Mòdul 8. Tècniques d'informació i atenció al client/consumidor
1. Gestió i tractament de la informació del client/consumidor/usuari.
2. Tècniques de comunicació a clients/consumidors/usuaris.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Analitzar l'organització i gestió de l'àmbit comercial i la normativa aplicable.
Examinar les tècniques de venda que poden aplicar els venedors, des que es constata l'existència d'una necessitat al mercat fins que la compra es porta a efecte.
Descriure el comerç electrònic, analitzant els diferents models de negoci i la seva aplicació en els diversos escenaris de venda online.
Aplicar tècniques d'organització i gestió de magatzems.
Aplicar procediments d'organització i implantació en el punt de venda físic.
Explicar les funcions del Terminal Punt de Venda (TPV).
Estudiar les principals àrees de gestió del servei d'atenció a clients.
Examinar els sistemes d'obtenció de la informació i el processament de les dades.
Establir relacions satisfactòries amb el client.
Crear vincles que propiciïn la fidelització del client.

Perspectives laborals

Venedor/a.
Promotor/a comercial.
Operador de contact-center.
Teleoperadore/as (call–center).
Televendedor/a.
Operador/a de venda en comerç electrònic.
Tècnic d'informació i atenció al client.
Caixer de comerç.
Dependent de comerç, en general.

Avantatges del curs

Avantatges CEAC:

Inclou mòdul de English for Sales.
Pràctiques professionals en empreses com DKV Segurs, Sehrs Tourism, Global Web i Superprint.
Orientació laboral i borsa de treball.
Continguts avalats pel Grupo Planeta.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Activitats de Venda