Implika Barcelona

Agències de Viatges

Implika Barcelona

Curs
Presencial
  • Barcelona
consultar preu

Agències de Viatges

Descripció

El programa proporciona els coneixements i actituds per a l'organització de viatges i la gestió dels esdeveniments que comporta. Cada vegada són més els que decideixen realitzar un viatge i menys els que disposen de temps per a la seva organització, siguin empreses o particulars, per la qual cosa la creació i organització de planning de viatges i esdeveniments són cada vegada més demandats.

Temari del curs

  • Estructura del mercat turístic
  • Contextualització del sector turístic
  • Entitats públiques i privades relacionades amb el sector turístic
  • Identificació de les tipologies turístiques i les seves tendències
  • Oferta bàsica I: les empreses d'allotjament turístic
  • Oferta bàsica II: les empreses d'intermediació i de transport turístic
  • L'oferta complementari
  • El nucli turístic
  • Caracterització de la demanda turística
  • Anàlisi de la demanda
  • Venda de serveis turístics
  • Tipologia de serveis en agències de viatges
  • Venda de serveis
  • Operacions de tancament i postvenda
  • Aplicació de tècniques de venda de productes i serveis turístics
  • Gestió econòmic administrativa en agències de viatges
  • Introducció a la comptabilitat
  • El patrimoni
  • Els comptes
  • El Pla General de Comptabilitat
  • El procés comptable bàsic en les agències de viatges
  • Crèdits. Drets de cobrament
  • Estadística bàsica aplicada a les agències de viatges
  • Documents i impresos bàsics en agències de viatges
  • Procediments derivats de les relacions econòmiques
  • Sistemes i procediments d'emmagatzematge, recepció i control d'existències en agències de viatges
  • Destinacions turístiques
  • La geografia i el turisme
  • Fonts documentals i aplicacions informàtiques per a l'estudi de la geografia turística
  • Trets geogràfics d'Espanya
  • Trets històrics i culturals d'Espanya
  • Principals destinacions d'Espanya
  • Trets geogràfics i històrics d'Europa
  • Principals destinacions d'Europa
  • Àfrica
  • Amèrica
  • Àsia
  • Oceania
  • Simulació empresarial
  • La idea de negoci
  • Estudi de mercat
  • Documentació i tràmits
  • Estudis de viabilitat
  • Finançament
  • Gestió comercial i financera
  • Gestió de màrqueting
  • Gestió de recursos humans
  • Estratègies d'internacionalització
  • Comunicació empresarial i atenció al client
  • L'empresa i el seu entorn
  • Comunicació empresarial
  • La comunicació oral.
  • La comunicació escrita.
  • Servei de correus, circulació interna de correspondència i paqueteria.
  • Recepció, enviament i registre de la correspondència i la seva classificació.
  • Arxiu de la informació
  • Arxiu de la informació en suport informàtic.
  • Reconeixement de les necessitats dels clients.
  • Atenció de consultes, queixes i reclamacions
  • Aplicació de procediments de qualitat en l'atenció al client
  • Organització de viatges nacionals i internacionals
  • Serveis i productes de les agències de viatges.
  • Organització del viatge.
  • Planificació del viatge.
  • Documentació posterior al viatge.
  • Protocol nacional i internacional i usos socials
Veure més

Objetius


  • Programar i oferir viatges combinats i altres serveis turístics complexos que s'adeqüin en qualitat, temps i preu a la demanda del client.

  • Programar i oferir serveis per a congressos, convencions, fires i altres esdeveniments, que s'adeqüin a les expectatives i necessitats i expectatives del client.

  • Assessorar i proposar al client diferents alternatives de serveis turístics i anàlegs, interpretant les seves sol·licituds i calibrant les seves necessitats, per cobrir les seves expectatives.

  • Reservar els drets d'ús de serveis i productes turístics, calculant les tarifes a aplicar, emetre els bons i documents de confirmació dels mateixos.

  • Posar en funcionament un servei postvenda aparellat a l'oferta i atendre el client per donar resposta a les seves sol·licituds i / o reclamacions assegurant la seva satisfacció i la qualitat dels serveis.

  • Desenvolupar tasques d'administració per complir els requisits legals, econòmics i empresarials, incloent operacions de facturació, cobraments i pagaments per així poder liquidar econòmicament amb clients i proveïdors.



Perspectives laborals

Cap / a d'oficina d'agència de viatges. Cap / a de departament en agència de viatges. Agent de viatges. Consultor / a de viatges. Venedor / a de serveis de viatge i viatges programats. Promotor / a comercial de viatges i serveis turístics. Empleat / a del departament de «booking» o reserves.

Promocions

Tenim actives una sèrie de ajudes i dtes segons el perfil que poden arribar fins al 25% dte sobre el preu total.

Tenim 5 seus obertes, i disposem de formació a distància i presencial.

També regalem un curs d'anglès amb la contractació de qualsevol dels nostres cursos.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Agències de Viatges