FOMENTO PROFESIONAL

Curs d'Agent de Viatges

FOMENTO PROFESIONAL

Curs
Presencial | Semi-presencial
  • 5
    -
    • Barcelona
    • Barcelona
    • Barcelona
    • Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
    • Sabadell (Barcelona)
consultar preu

Curs d'Agent de Viatges

Descripció

El turisme és un dels sectors econòmics que gaudeixen de major dinamisme a l'Estat espanyol. No obstant això, un mercat que està presidit per l'oferta exigeix ??als directius esforços ingents de creativitat, així com el coneixement de les tècniques apropiades per actuar amb coherència dins de la conjuntura econòmica i social de cada moment.



En aquest sentit, els professionals de la gestió turística, i els que aspiren a ocupar un lloc d'aquestes característiques, sol·liciten programes específics de formació que emmarquen la teoria i l'experiència relacionades amb el món de l'empresa en el context particular del turisme.



D'altra banda, atès que aquest sector pertany a la indústria de serveis, l'òptima gestió de les empreses cobra especial importància pel que fa a l'atenció i satisfacció de l'usuari.

 



Descriu de forma breu el curs pensa que és el primer que veurà l'usuari. Ideal: 500 - 1000 caràcters. Aprofita per explicar de forma breu de què va el curs, els objectius, a qui va dirigit etc. No posis molta informació, disposes d'altres camps a la fitxa per completar la informació descriptiva del curs.
Veure més

Temari del curs

Els materials didàctics que rebràs per realitzar el Curs han estat desenvolupats per experts en Formació Oberta, perquè desenvolupis els coneixements dels continguts dels mateixos sense necessitat d'acudir a classes presencials, al teu ritme i des de qualsevol lloc, el que et dóna la avantatge d'aconseguir els objectius que et planteges d'acord al teu capacitat i el temps de què disposis.
El curs es divideix en mòduls, cadascun d'ells format per unitats didàctiques amb els seus corresponents exercicis d'autoavaluació. Les autoavaluacions indicaran a l'alumne l'aprofitament progressiu que va adquirint al llarg del curs.
   A més conté les avaluacions a distància corresponents als mòduls, les quals l'alumne efectuarà i enviarà al centre un cop finalitzat l'estudi del mòdul corresponent.
   Els temes que estudiarem són:
UNITAT DIDÀCTICA 1: ESTRUCTURA DEL MERCAT TURÍSTIC

    Contextualització del turisme.
    El Turisme com a activitat econòmica.
    Les tipologies turístiques.
    L'oferta turística.
    La demanda turística.
    Annex I La demanda turística.
    Annex II L'OMT.

Examen d'Avaluació 1.
UNITAT DIDÀCTICA 2: DESTINACIONS TURÍSTIQUES

    Identificació de la Geografia turística.
    Identificació dels principals elements de la geografia d'Europa i Mundial.
    Identificació de les principals destinacions turístiques d'Espanya.
    Identificació de les principals destinacions turístiques d'Europa i de la resta del món.

Examen de Avaluació 2.
UNITAT DIDÀCTICA 3: RECURSOS TURÍSTICS

    Identificació dels recursos turístics del territori.
    Interpretació dels conceptes bàsics de l'art I.
    Interpretació dels conceptes bàsics de l'art II.
    Patrimoni sociocultural espanyol.
    Patrimoni natural i paisatgístic.
    Interpretació del patrimoni.

Examen d'Avaluació 3.
UNITAT DIDÀCTICA 4: MÀRQUETING TURÍSTIC

    Introducció al màrqueting turístic.
    Investigació de mercats i comportament del consumidor.
    La segmentació de mercats turístics.
    Màrqueting MIX: Producte i Preu.
    Màrqueting MIX: Distribució i Promoció.
    Noves tecnologies aplicades al màrqueting.
    El pla de màrqueting.
    Consumerisme.
    Eines i planificació del màrqueting turístic.
    El màrqueting MIX 2.0

Examen d'Avaluació abril.
UNITAT DIDÀCTICA 5: VENDA de serveis turístics

    Tipologia de servei en les agències de viatge: Intermediació en la venda d'allotjament i transport aeri.
    Tipologia de servei en les agències de viatge: Intermediació en la venda de transport terrestre.
    Tipologia de servei en les agències de viatge: Intermediació en la venda de viatges combinats i altres serveis turístics.
    Aplicació de les tècniques de venda.
    Venda de serveis.
    Operacions de tancament i postvenda.

Examen d'Avaluació maig.
ANNEXOS:

    CD Curs d'OFFICE
    CD Tècniques de Recerca d'Ocupació
Veure més

Destinataris

     Professionals del turisme i titulats que desitgin emmarcar la seva dedicació professional en l'àrea de les agències de viatges.

     Professionals de la gestió d'empreses i titulats que vulguin ampliar i aplicar els seus coneixements professionals al terreny empresarial del sector turístic.

     Persones de qualsevol procedència acadèmica interessades a especialitzar-se professionalment en la gestió d'oferta de serveis turístics a tercers.

 

Metodologia

Material didàctic amb objectius pràctics i professionals, clarament estructurat, amè i rigorós en continguts.

Marca el seu propi horari i tria el lloc d'estudi que prefereix.

Disposa de l'ajuda d'un tutor especialista en la matèria per solucionar dubtes al llarg del curs.

Realitza proves d'avaluació per cada lliçó estudiada i en finalitzar cada mòdul, per comprovar si ha assimilat els continguts.

Objetius


  • Que l'alumne obtingui una formació directiva específica, sòlida i adequada al sector turístic entès com a sector econòmic.

  • Que l'alumne adquireixi els coneixements i tècniques essencials per desenvolupar una gestió d'empresa eficaç i responsable, aplicats a la dinàmica empresarial pròpia de les agències de viatges.



Titulació obtinguda

L'examen es realitzarà en finalitzar l'estudi de cada un dels mòduls formatius. Serà de tipus test. Depenent de la qualificació obtinguda al llarg del curs als alumnes se'ls lliurarà la següent acreditació: "Agent de Viatges"

Preu

A consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Agent de Viatges