eAlicia University

Curs d'Atenció al Client de Cara al Públic

eAlicia University

Curs
On-line
consultar preu

Curs d'Atenció al Client de Cara al Públic

Descripció

L'objectiu d'aquest curs és conèixer les eines per dominar la comunicació presencial amb el client i saber oferir-li un servei que superi les seves expectatives per aconseguir la seva fidelitat.

Temari del curs

1. La importància del client
1.1 Importància de la primera línia d'atenció: orientació al client i tipologia de clients.
1.2 Les expectatives del client.
1.2.1 Defensa de la imatge de la companyia davant del client.
1.2.2 Homogeneïtat en el tracte.
1.2.3 Com superar les expectatives del client.

2. L'atenció cara al públic
2.1 Les actituds per atendre al públic.
2.2 El llenguatge no verbal: concepte.
2.3 El llenguatge no verbal: la kinesia
2.4 El llenguatge no verbal: la paralingüística
2.5 El llenguatge no verbal: la proxèmica

3. Percepció professional: qualitat en l'atenció al client
3.1 Actituds: estils de conducta interpersonal.
3.2 Motivació.
3.3 Treball en equip.
3.4 Compliment de la demanda del client.
3.5 Detecció de necessitats.
3.5.1 Detecció de necessitats.
3.5.2 Importància de formular preguntes.
3.5.3 Tipologia de preguntes.
3.6 Desenvolupament d'accions alternatives.

4. Tracte d'incidències
4.1 Evitar implicar-se emocionalment.
4.2 Empatia.
4.3 Assertivitat.
4.4 Canalització i autocontrol emocional.
4.5 Valorar el llenguatge i el temps.
4.6 Llenguatge de col·laboració.
4.7 Personalitzar.
4.8 Agrair la queixa.
4.9 Tancament.
Veure més

Destinataris

Professionals o interessats en el món de l'Atenció al Client en general i en l'Atenció al client de cara al públic, en particular.

Pot ser útil per treballar en establiments de venda, recepció d'hotels, o de clíniques i qualsevol posició que requereixi el contacte amb el client en establiments de cara al públic.

A les empreses podrà ser útil per Departaments d'Atenció al Client, Departaments de Gestió de Reclamacions, Secretàries, Personal de Recepció, Personal de centres hospitalaris encarregats de la recepció dels pacients, personal que atén en establiments de venda, Oci o Benestar, personal d'Hotels i en general tot personal de l'empresa amb una part important del seu treball gestionat clients de forma presencial cara a cara.

Veure més

Metodologia

eAlicia University és una plataforma elearning, d'ús pràctic i senzill. Els cursos es podran seguir des de qualsevol dispositiu durant el període contractat.

Després de rebre les claus d'accés per correu electrònic l'usuari / estudiant podrà connectar-se a la plataforma i gaudir dels continguts específics contractats.

L'estudiant té accés a les funcionalitats necessàries per a la realització del curs o els cursos als quals estigui matriculat.

El contingut fonamental de formació vindrà definit per 'Cursos'. Cada curs estarà estructurat en diferents temes, on trobarem el contingut formatiu i les proves d'avaluació pertinents.

A més l'alumne tindrà accés a les seves notes i expedient amb l'històric de tots els cursos

Objetius

En aquest curs aprendrà:

Com aplicar tècniques de comunicació en situacions d'atenció / assessorament al client.

En què consisteixen les expectatives del client i per què són importants

A manejar les variables que afecten la comunicació amb els clients com el vocabulari en el tractament d'incidències, la com a transmissió de seguretat, o la capacitat per dirigir la conversa.

Què és la comunicació positiva, adquirint habilitats i actituds per millorar la seva efectivitat.

Quins aspectes influeixen en la percepció d'un servei de qualitat

Preu

90 euros + IVA.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Atenció al Client de Cara al Públic