eAlicia University

Curs d'Atenció al client per escrit

eAlicia University

Curs
On-line
consultar preu

Descripció

L'objectiu és proporcionar eines que permetin organitzar i dominar la comunicació escrita al correu electrònic per tal d'oferir una excel·lent atenció al client.

Temari del curs

1. El fenomen del correu electrònic.
1.1. Avantatges del correu electrònic

2. Com elaborar un missatge de correu electrònic.
2.1. Direcció i assumpte.
2.2. Firmes i comiats.
2.3. Propòsit, temps i contingut.
2.4. Estil i format.

3. Els destinataris.
3.1. Adequar l'estil al lector.
4. Importància del format del correu electrònic.
4.1. Ser breu i concret.
4.2. Organitzar el missatge.
4.3. Utilitzar una línia de títol descriptiva.
4.4. Ajustar el text per facilitar la legilibilidad.
4.5. Salutació.
4.6. Comiat.
4.7. La signatura.
4.8. Corregir el text.
4.9. L'ús d'argot i abreviatures.
4.10. Ús de les emoticones.
4.11. El justificant de recepció.

5. L'actitud idònia per a respondre un correu electrònic.

 
Veure més

Destinataris

Professionals o interessats en el món de l'Atenció al Client en general i en l'Atenció al client per escrit, especialment via email.

Pot ser útil per treballar en centres de suport tècnic on line, amb resposta via xat o email, centres d'informació o de gestió de reclamacions que requereixen un desenvolupament de l'activitat principal de cara al client per escrit.

A les empreses podrà ser útil per Departaments d'Atenció al Client, Departaments de Gestió de Reclamacions, Secretàries, Personal de Recepció, Personal de centres hospitalaris encarregats de la gestió de cites, i en general tot personal de l'empresa amb una part important de el seu treball gestionat a través del correu electrònic

Veure més

Metodologia

eAlicia University és una plataforma elearning, d'ús pràctic i senzill. Els cursos es podran seguir des de qualsevol dispositiu durant el període contractat.

Després de rebre les claus d'accés per correu electrònic l'usuari / estudiant podrà connectar-se a la plataforma i gaudir dels continguts específics contractats.

L'estudiant té accés a les funcionalitats necessàries per a la realització del curs o els cursos als quals estigui matriculat.

No cal un nivell informàtic específic per a aquest tipus d'usuari. El contingut fonamental de formació vindrà definit per 'Cursos'. Cada curs estarà estructurat en diferents temes, on trobarem el contingut formatiu i les proves d'avaluació pertinents.

A més l'alumne tindrà accés a les seves notes i expedient amb l'històric de tots els cursos.

Objetius

En aquest curs aprendrà:

Quines eines són necessàries per estructurar i ordenar el nostre discurs a partir del llenguatge escrit.

Les normes bàsiques d'escriptura a l'hora de redactar correus electrònics eficaçment.

La importància de l'actitud per respondre un correu electrònic de forma professional i amb qualitat

Preu

90 euros + IVA.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Atenció al client per escrit

Curs d'Atenció al client per escrit