Curs C++

1101 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Informa't sobre les condicions
Sol·licita informació
CEPI-BASE
Curs C++
Sol·licita informació
Curs
Presencial
Barcelona
110 hores
Consulteu el preu

Descripció

Aquest curs pretén mostrar a l'alumne un llenguatge de programació avançat, permetent utilitzar punters a memòria, creació i gestió de classes, etc ... L'alumne crearà programes de gestió i s'enfrontarà a problemes reals de programació.

Temari

  • 1 - INTRODUCCIÓ
    • història
    • diferències entre C i C ++
    • entorn de programació (ide)
    • l'editor
    • el compilador
    • l'enllaçador (linker)
    • convencions utilitzades en curs
    2 - ALGUNS CONCEPTES DE C ++
    • primer contacte amb el ide
    • comentaris
    • la directiva #include
    • la funció int main ()
    • l'ús de les claus
    • variables
    • els operadors aritmètics
    • definició de constants
    • directives del preprocessador
    • aspecte d'un programa C ++
    • funcions bàsiques de C ++
    • exercicis
    • solucions
    3 - SENTÈNCIES DE CONTROL
    • els operadors
    • la instruccion if
    • switch - case
    • concepte de bucle
    • bucle while
    • break i continue
    • bucle for
    • bucle do
    • exercicis
    4 - FUNCIONS I LLIBRERIES
    • funcions en C ++
    • arguments i valors retornats per una funció
    • la instrucció return
    • tipus de variables
    • inclusió de llibreries
    • compilació de múltiples arxius: projectes
    • redirecció
    • exercicis
    5 - ARRAYS (VECTORS I MATRIUS)
    • vectors i matrius
    • usant els elements del vector
    • inicialització de vectors
    • vectors i literals
    • funcions gets () i puts ()
    • vectors i funcions
    • matrius
    • funcions de manipulació de strings
    • exercicis
    6 - ESTRUCTURES I UNIONS
    • introducció
    • estructures
    • unions
    • estructures i funcions
    • variables enum
    • exercicis
    7 - PUNTERS
    • introducció
    • declaració de tipus punter
    • l'operador &
    • assignació de memòria
    • punters i funcions
    • punters i estructures
    • operacions amb punters
    • llistes de punters
    • exercicis
    8 - FITXERS
    • introducció
    • gestió de fitxers
    • tipus d'accés al disc
    • de punter a fitxer
    • com obrir fitxers
    • llegir i escriure un fitxer
    • tancar fitxers
    • fitxers de text
    • llegir i escriure blocs
    • reposicionar un fitxer
    • exercicis
    9 - Programació orientada a objectes
    • introducció
    • classes, objectes i mètodes
    • classes sense seccions privades: struct
    • classes amb seccions privades: class
    • mètodes interns i externs
    • expansió inline
    • ús de referències i apuntadors
    • resum
    • exercicis
    10 - CONSTRUCTORS I DESTRUCTORS
    • introducció
    • inicializadores
    • constructor per defecte
    • constructor d'ofici
    • constructor de còpia
    • operador d'assignació
    • destructor
    • exercicis
    11 - SOBRECÀRREGA
    • introducció
    • sobrecàrrega d'operadors
    • sobrecàrrega operadors (++) i (-)
    • classes i funcions friends
    • exercicis
    12 - HERÈNCIA I POLIMORFISME
    • herència
    • accessos a membres heretats
    • tipus d'accessos a la classe base
    • classe base virtual o herència múltiple
    • conversions entre objectes de classe derivada i classe base
    • polimorfisme
    • funcions virtuals
    • funcions pures i classes abstractes
    • constructors i destructors virtuals
    • classes base múltiples
    • exercicis
    13 - PLANTILLES
    • introducció
    • plantilles de funcions o funcions genèriques
    • sobrecàrrega de funcions genèriques
    • plantilles de classes o classes genèriques
    • herència de classes genèriques
    • exercicis
    14 - CONTROLS AVANÇATS
    • conversió de tipus
    • funcions membre width (), precisió () i fill ().
    • Sobrecàrrega de l'operador << i >>
    •  maneig d'excepcions
    15 - ENTORN GRÀFIC EN C ++
  •           llibreries
  •           elements bàsics de dibuix
  •           dibuix de seqüències
  •           dibuix interactiu
  •           exercicis

Requisits

No són necessaris coneixements previs de programació tot i que si són recomanables, cal un coneixement suficient de Windows.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Metodologia

Tots els nostres cursos empra una metodologia activa i pràctica des del primer dia. Això és possible gràcies a l'Ensenyament Personalitzada professor-alumne, no hi ha grups.

Durada

La durada del curs és APROXIMADAMENT de 110 hores. Aquestes hores són estimades a manera de referència, no tots els alumnes necessiten les mateixes hores, tot depèn de la capacitat de cada un en assimilar el temari. Data d'inici: A consultar

Titulació obtinguda

Certificació Oficial

Promocions

A través de la Fundació Tripartita, es pot aconseguir la formació bonificada. Només hi ha uns requisits per a això:
  • Els participants de la formació han d'estar donats d'alta dins del Règim General de la Seguretat Social.
  • L'assistència al curs ha de ser igual o superior a un 75% de la seva durada.
Es pot arribar fins al 100% de bonificació.

Preu

Consulteu el preu
A consultar

Borsa de treball

En CEPI-BASE oferim un servei de borsa de treball gratuït a alumnes i ex-alumnes.

Horari

Totalment flexibles, modificant segons les seves necessitats.
Campus i seus: CEPI-BASE
CEPI-BASE
C/ Balmes, 114 bajos 08008 Barcelona
Sol·licita informació
X