ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)
Postgrau
Presencial
4 Mesos
  • Barcelona
5.500 €

Postgrau SEO-SEM-analítica

Descripció

Aquest curs t'ensenya a aplicar les noves mètriques dels entorns en línia, offline, socials i mòbils per a la quantificació d'objectius i l'optimització de la gestió de clients, marques i reputació corporativa.


Temari del curs

1. - Analítica Web
  •     Definició i àmbit d'actuació
  •     Metodologia bàsica de treball
  •     Establiment d'objectius i definició de mètriques (KPI)
  •     Introducció a les mètriques d'engagement, qualificació i conversió
  •     Fonts d'informació qualitativa
  •     Ús pràctic de l'analítica web en l'optimització del canal
  •     Eines de mesura i anàlisi
  •     Del web analytics al Digital Analytics 
 
2. - Social Analytics
  •     SMO
  •     Vessants de la gestió de la reputació en línia
  •     Campanyes d'adquisició i mitjans socials
  •     Gestió analítica de comunitats virtuals i xarxes socials
  •     Gestió analítica d'actius socials de contingut
  •     Models predictius en l'anàlisi de xarxes socials
  •     Eines de mesura i anàlisi
 
3. - Mobile Analytics
  •     El desafiament del mesurament mòbil
  •     Plataformes de publicitat mòbil
  •     Continguts mòbils
  •     Gestió multidispositiu d'actius mòbils
  •     Individualització i assignació en l'entorn mòbil
  •     Eines de mesura i anàlisi
  •     Aplicacions mòbils específiques en analytics

 4. - El mesurament en mitjans directes i massius
  •     Com mesurar les campanyes de màrqueting directe
  •     El mesurament de mitjans massius amb generació de resposta
  •     Realització de tests i mesures
  •     Integració de dades financeres i de back-office
  •     Integració del call-center en la cadena d'assignació i experiència de client
 
5. - Intel · ligència competitiva
  •     Evolució i cicle de vida del mercat
  •     Posicionament respecte a la competència
  •     Eines d'intel · ligència competitiva
  •     Declaració pública d'audiències: auditat, sistemes de panell i mesurament híbrida
  •     Eines gratuïtes. Eines útils d'anàlisi de mercat.
 
6. - Optimització del negoci digital
  •     Planificació de mitjans orientada a resultats
  •     Mètriques per a l'optimització de campanyes d'Email màrqueting
  •     SEO Analytics
  •     Mètriques i tècniques per a la optimització de PPC
  •     Models de treball amb ad networks i xarxes d'afiliats
  •     Indicadors disponibles per a campanyes en mitjans socials
  •     Models predictius per a la planificació de campanyes digitals
  •     Integració de back-end i anàlisi de ROI
  •     Landing pages: anàlisi i optimització
  •     Testing A / B i multivariant
  •     Optimització de cerca interna
  •     Optimització de formularis i processos seqüencials
  •     Anàlisi de heat maps i coordenades de navegació
  •     Usabilitat, accessibilitat i mesurament
  •     E-Commerce Analytics: mètriques de venda creuada i gestió de recomanacions
 
7 - Optimització de continguts
  •     Estratègies per a la gestió d'audiències i continguts en mitjans online
  •     Racionalització d'espais publicitaris
  •     Mesura de vídeos
  •     Seguiment d'usuaris a través de múltiples plataformes
  •     Gestió de continguts duplicats i sindicats
  •     Gestió de continguts públics i Open Government
  •     Mesurament i Open Data

8 - Nocions pràctiques per al càlcul de ROI en accions de màrqueting. Representació visual de dades. El quadre de comandament 360:
  •     Elaboració d'un business case per a l'assignació de pressupostos de màrqueting multicanal
  •     Models d'estimació de Retorn a la Inversió (ROI)
  •     Anàlisi a posteriori dels resultats de campanya
  •     Opcions de visualització per indicadors, taules i escenaris multidimensionals
  •     Mindmaps i representació visual de connexions
  •     Visualització metafòrica i conceptual
  •     Eines per a la representació visual de la informació
  •     Lliçons de Kaplan / Norton
  •     Tècniques per a l'establiment de Targets
  •     Incorporació de Benchmarks
  •     Workflow corporatiu del quadre de comandament 360 i la gestió d'actius digitals
  •     Consideracions específiques d'indústria
  •     Implicacions en la relació CFO-CMO-CIO

9. - Conceptes bàsics d'estadística i Data Mining per professionals del màrqueting
  •     Introducció a estadística i probabilitat per professionals del Màrqueting
  •     Tests de significança
  •     Anàlisi de regressió i sèries temporals
  •     al clustering, la segmentació i el profiling
  •     Propensity scoring
  •     Eines per a l'anàlisi integrat: SAS / SPSS
 
10. - Brand Analytics
  •     Gestió unificada d'un catàleg de marques corporatives i personals
  •     Models de gestió de la reputació en línia
  •     Sentiment anàlisi
  •     Mètrica de Reputació Social
  •     Mètriques de cobertura i salut de marca
  •     Impacte de la gestió de marques sobre els costos d'adquisició
 
11 - Customer Centricity
  •     Retenció, satisfacció i fidelització
  •     Customer Lifetime Value
  •     Perfilat de clients i Profile Targeting
  •     Veu del client (VOC): sistemes de mesura, anàlisi i benchmarking
  •     Paper del CRM i SocialCRM en la visió 360 del client
 
12. - Compliance
  •     Aspectes tècnics de l'exercici de drets per part de l'usuari
  •     La gestió de galetes i dades de navegació en el nou marc legislatiu comunitari
  •     Dret comparat: iniciatives Do not track als EUA i autoregulació
  •     Aspectes jurídics de la recopilació de dades en entorns socials i mòbils
  •     Normativa d'aplicació a activitats d'anàlisi multicanal
Veure més

Destinataris

Aquest Curs Especialitzat està especialment concebut per als professionals i emprenedors que desitgen millorar o consolidar la seva activitat en Analítica Digital:

  •      Responsables de les àrees de Màrqueting i Comunicació.

  •      Directors i caps de Màrqueting.

  •      Analistes Web i Business Analysts.

  •      Responsables de gestió de clients.

  •      Responsables d'Open Government.

  •      Responsables de Publicitat.

  •      Responsables de Comunicació.

  •      Responsables de Tecnologies.

  •      Responsables d'Internet i Comerç Electrònic.

  •      Responsables i professionals de desenvolupament de negoci.

  •      Professionals d'agències publicitat.

  •      Professionals de màrqueting relacional.

  •      Gerents de pimes.



Veure més

Horari/Torn

Divendres i dissabtes 16:30-21:30 / 9:00-14:00.

Durada

Inici: 10/11/2017.
Finalització: Març 2018.

Titulació obtinguda

Diploma del Curs Especialitzat en Analítica Digital per l'Institut d'Economia Digital de ESIC

Promocions

Consulta les ajudes a la formació.

Preu

5.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau SEO-SEM-analítica