IED Istituto Europeo di Design - Barcelona

Curs d'estiu en Màrqueting de la moda

IED Istituto Europeo di Design - Barcelona

Curs
Presencial
10 Crèdits
  • Barcelona
2.900 €

Descripció


Des de fa uns anys l'estructura productiva i organitzativa de la indústria de la moda està immersa en un profund i ràpid procés de transformació.

Es produeixen canvis importants en el model industrial que caracteritzava a les economies desenvolupades en l'últim quart de segle. Existeix, actualment, un procés clar d'intensificació de la competència mundial que obliga el sector en general, tant grans empreses com emergents, a professionalitzar les seves funcions per respondre a aquest nou ambient competitiu.



El Curs d'Estiu en Màrqueting de la moda mostra com els treballadors d'un departament de màrqueting i comunicació de moda han de donar resposta a temes tan importants com la definició de nous models de negoci, l'aprofundiment del valor "marca" o la recerca de noves tendències de consum a què respondre ràpidament.

El seu treball consisteix a definir l'estratègia global perquè molts professionals - dissenyadors, publicistes, product managers, interioristes, aparadoristes ... - desenvolupin un treball conjunt encaminant els seus esforços cap a un repte comú amb objectius clars i consensuats.



Veure més

Destinataris

Aquest curs va dirigit a llicenciats en disseny de moda i màrqueting que volen potenciar els seus coneixements per endinsar-se al sector de la indústria professional. Comercials i responsables de vendes que vulguin adquirir coneixements tècnics del sector de la moda per diferenciar-se dels altres professionals. Creatius de diferents sectors (gràfics, interioristes i producte) que vulguin ampliar les seves propostes al client i aplicar a la imatge de marca i al producte de moda i tendència. I creatius i planners publicitaris que vulguin presentar unes propostes innovadores als seus clients de l'àmbit moda, dins de la imatge de marca i les seves diferents aplicacions (esdeveniments, packaging, etiquetes, etc.), com a element diferenciador.
Veure més

Metodologia

El desenvolupament de les sessions didàctiques, mòduls i exercicis del curs intensiu intenta imitar el procés i gestió professional d'un projecte de moda. D'aquesta manera, el curs s'estructura en diferents tipologies de sessions didàctiques: Classes teòriques. Classes experimentals. Classes experimentals. Workshops. Xerrades professionals.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Horari/Torn

Dilluns a divendres de 9.30 a 14.30h

Durada

Del 03/07/2017 al 28/07/2017. Durada: 4 setmanes.

Lloc on s'imparteix el curs

IED Barcelona

Objetius

Els objectius del curs són fomentar la creativitat empresarial, capacitar l'alumne per afrontar situacions reals en l'àmbit de la moda amb coherència i professionalitat, i contemplar les activitats necessàries per desenvolupar un projecte integral de màrqueting i comunicació de moda, des de la fabricació a la comercialització, analitzant oportunitats comercials i / o de venda (directament o mitjançant showrooms, distribuïdors o altres), passant per l'assessorament en totes les facetes de gestió estratègica. Tot el que fa referència a la identitat de marca i imatge, l'expansió internacional, la recerca de col·laboradors, la comunicació, entre d'altres.

Preu

2.900 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'estiu en Màrqueting de la moda

Curs d'estiu en Màrqueting de la moda