Curs
Presencial
4 Hores
  • Barcelona
250 €

Descripció

¿Per què aquest curs?



Analitzant les últimes tendències observem:



*El 80% dels usuaris d'Internet utilitzen la web per informar-se (per prendre la decisió de compra o comprar directament).

*El 87% dels usuaris no arriben a passar més enllà de la segona pàgina de Google buscant la informació, abans que realitzin el clic sobre algun dels enllaços que allí troben.

*Una vegada has captat a un client potencial, la teva web ha de ser prou persuasiva amb tal que l'usuari marxi abans de 10 segons, temps màxim en el qual els usuaris decideixen quedar-se o marxar-se d'un lloc web.



Aquestes i altres estadístiques, com els 24 milions d'usuaris de l'estat espanyol fan que la xarxa sigui ara com ara un canal estratègic de productes i serveis per a l'expansió i creixement de qualsevol negoci en el futur.



En aquest curs els alumnes aprendran tot sobre les últimes estratègies, tècniques i eines de màrqueting online.
Veure més

Temari del curs

Temari Curso màrqueting online

I. SEU (Search Engine Optimization)


a) Conceptes bàsics de SEU
a.1) Terminologia

a.2) Googlebot, anàlisi de l'algorisme Google i el PageRank: com rastreja, indexa i atorga importància i rellevància Google a les pàgines i el seu impacte a tots els nivells (valoració, posicionament natural, cost de la publicitat contextual d'AdWords, etc).

a.3) Tècniques: Optimització per Googlebot i altres robots
- Optimització de l'estructura i els continguts
- Errors freqüents i com corregir-los
- Penalitzacions a evitar
a.4) Optimització per als usuaris/clients
*Objectius + perfil d'usuari (és el que volem?, ens serveix?)
*Usabilidad
*Landing Pages
b) El nostre mercat online i la nostra competència
*Com és el nostre mercat potencial online?
*Com busquen els nostres clients potencials?
*I la nostra competència: que fan i com ho fan
c) Keywords: el treball de les paraules clau
*Fuentes i recursos per treballar amb les paraules clau.
*Identificació i optimització de les paraules clau per a nosaltres.
*Stemming i altres tècniques relacionades
*Keyword density

d) Altres Tècniques de Posicionament Natural
*Comunicacions amb Google: Google Webmasters
*LinkBuilding: treballant el link building (tècniques i estratègies) i generació de backlinks útils per Google i per a l'usuari.
*Més contingut, més posicionament: SGM (Social Generated Mitjana), blogs, Link Baiting, Bookmarking, Web 2.0, Xarxes Socials...
*L'Universal Search de Google o Google 2.0

II. Models de pricing i formats publicitaris online

a) Pricing
*La publicitat basada en resultats: CPC, CPL, CPA
*Branding vs Aqcuisition
*Visibilitat i Patrocini

b) Formats publicitaris
*La publicitat contextual
*Imágen o text
*Nous suports; el mòbil, el vídeo...
 
III. SEM (Search Engine Màrqueting)

a) Conceptes Bàsics de SEM
Diferències entre SEU i SEM
*SEU vs SEM: per què i para què s'utilitza cadascun d'ells
*Ingredients del SEM

b) La Publicitat CPC: AdWords
*L'eina i les seves possibilitats
*Segmentació d'usuaris: localització, idioma, especialització (portals), perfil demogràfic, estacionalidad, etc.
*Optimitzant el cost i la inversió: el ROI

d) Tècniques de persuasió publicitàries i promocionals
*La landing page
*El text de l'anunci: el Copy i el Messaging
*L'oferta, el termini i el preu

i) Reputació Online
*L'ORM (Online Reputation Management) i el SERM (Search Engine Reputation Management)

IV. La Web 2.0: Xarxes Socials i altres eines de Màrqueting Viral
a) El concepte de Web 2.0 i les seves possibilitats
*Xarxes Socials vs Xarxes Professionals
*Avantatges i perills de la xarxes
*Altres suports 2.0; wikis, microblogging, Twitter...
*Quan i para què usar xarxes i eines 2.0 per a màrqueting online

b) El Màrqueting Viral
*Com generar viralidad
*El Real Time Màrqueting i la viralidad

V. Otimización de la Conversió

a) No n'hi ha prou amb generar tràfic, cal convertir-ho a venda/registro
*Principis bàsics i trucs sobre usabilidad i persuabilidad
*La imatge i el preu importen, els comentaris i opinions també

b) Captació de tràfic qualificat
*On estan els nostres clients, què busquen, quan, quant....
*Nous mercats potencials online

VI. Les metricas: Anàlisi de resultats
Principals indicadors de seguiment i valoració (KPI)
indicadors web
Indicadors de negoci
les Eines
Google Analytics
StatCounter
Veure més

Destinataris

¿Qui hauria de fer aquest curs?

Responsables de màrqueting, vendes i comunicació. També per a aquelles persones que desitgin vendre productes i/o serveis directament per la xarxa.

Horari/Torn

Horari: 10h a 14h

Places

4

Durada

Data: Tots els divendres (excepte festius)

Objetius

L'objectiu principal del curs és que els alumnes coneguin tots els elements per convertir una pàgina web en un negoci, és a dir, que la pàgina web generi vendes i nous clients.

Preu

250 €
250 euros + IVA

Avantatges del curs

Per què fer aquest curs?
Perquè el màrqueting en línia s'ha tornat complex; noves eines, tècniques i estratègies apareixen cada dia en un món globalitzat on guanyar visibilitat és cada vegada més difícil.

Curs personalitzat i limitat a 4 assistents

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curso màrqueting on-line