Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Diploma d'Especialització Universitària en Personal Branding

Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Postgrau
Semi-presencial
42 Crèdits
  • Barcelona
3.500 €

Diploma d'Especialització Universitària en Personal Branding

Descripció

El món en què vivim ha creat un efecte d'homogeneïtzació de les persones; la democratització de l'ensenyament i la teòrica ruptura de les barreres socials han creat la idea que tots els éssers humans posseeixen els mateixos atributs i poden ser considerats com substituïbles. La Marca Personal és, com tota marca, un actiu intangible que uneix la identitat de cada persona i la seva proposta de valor, que la diferència i la fa única i visible als altres. En el món comercial, les marques blanques unifiquen els atributs dels productes i els homogeneïtzen i, per això, els fabricants tendeixen a promocionar els productes amb marca pròpia. Les persones que vulguin diferenciar-se mitjançant l'augment del valor del seu treball o de la seva aportació a la societat, per ser els escollits han de promocionar, comunicar i cuidar la seva Marca Personal.

Temari del curs

Mòdul 1. Els fonaments delpersonal branding. (2 crèdits línia)
Els orígens de la metodologia del personal branding.
El marc teòric i els autors del personal branding
Les tendències professionals del sector

Mòdul 2. Eines per aprofundir en el coneixement de les persones. (3 crèdits línia)
El marc de relació amb el client. Coneixement, interacció i fonaments, com gestionar el seu procés de personal branding.
Elaboració del "meu" perfil de personal branding, mètodes de perspectiva i DAFO.
Metodologies i definició dels objectius. Identificació dels objectius personals, professionals i socials.
Els criteris de confiança, presència, consciència del moment i espontaneïtat.
Planificació i disseny de les accions.
Posada en marxa del pla, avaluació i ajust.
Eines d'autoconeixement: Qui sóc i què vull.
Eines de prospecció a l'entorn: Com em veuen els altres. De què tenim fama.
Les competències personals, professionals i socials.

Mòdul 3. La persona com a marca: personal branding. (2 crèdits línia)
El missatge, com a factor diferenciador
l'audiència
Els mitjans del personal branding
Disseny del pla de marca global:
Propostes de valor
activitats clau
clients
Logística de marca personal: canals
Relació amb els clients
recursos necessaris
Economia: Ingressos i costos
indicadors

Mòdul 4. Eines de visibilitat. (8 crèdits: 6 ECTS online i 2 ECTS presencials)
Situacions d'emissió de missatges
Primer contacte i repetició de contactes. Coneixement / Comprensió. Reforç de les relacions. Situació de crisi de relacions. Aplicació de la situació d'emissió de missatges en entorns professionals i socials.
Comunicació i visibilitat off-line
Networking, gestió de les xarxes de contactes.
Relacions amb els mitjans de comunicació de masses.
Els mitjans de comunicació i la gestió de les situacions de crisi.
Els llenguatges: verbal i no verbal. La imatge personal, adequació de les normes i les formes en qualsevol entorn professional i social
Comunicació i visibilitat online
Networking, gestió de les xarxes de contactes en l'entorn digital en línia.
Comunicació i relacions en les xarxes socials, la gestió de la reputació. El bloc de la marca personal. Creació i gestió de blocs.
La tècnica de l'storytelling com a mètode narratiu d'elaboració del relat personal.
Nocions de producció. Material gràfic i audiovisual.
La importància dels llenguatges visuals en la construcció de la identitat de la marca personal. Tècniques i eines de comunicació visual
.
Mòdul 5. La mètrica de la marca personal. (5 crèdits presencials)
La importància de mesurar la marca personal
Eines per mesurar l'impacte de la marca personal en l'entorn 2.0

Mòdul 6. L'aplicació de les marques personals en diferents àmbits. (5 crèdits presencials)
àmbit polític
àmbit empresarial
àmbit social
àmbit familiar
àmbit ciutadà
Àmbit per millorar la posició d'ocupació de la persona

Mòdul 7. Gestió de la marca personal de l'alumne (Personal Branding Pla). (10 crèdits línia)

Mòdul 8. Treball final (10 crèdits: 6 ECTS línia 4 ECTS presencials)
Veure més

Durada

Un curs acadèmic

Lloc on s'imparteix el curs

Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Plaça Joan Coromines s / n, 08010 Barcelona

Objetius

Proporcionar als estudiants els coneixements necessaris per al desenvolupament de projectes professionals de personal branding. Adquirir els coneixements relacionats amb la teoria del màrqueting personal i les motivacions de posicionament individual en qualsevol àmbit social. Treballar en el desplegament de les habilitats necessàries per investigar, diagnosticar i desenvolupar els objectius, les necessitats reals i els plans estratègics del client / marca. Adquirir les tècniques i desenvolupar les eines per gestionar la visibilitat del client / marca. Saber determinar l'impacte d'una marca personal i saber interpretar les eines de mètrica especialitzades en els entorns convencionals i digitals. Desenvolupar un procés complet de marca personal.

Perspectives laborals

Consultor en Personal Branding per a empresaris, professionals, artistes, polítics
Agències de comunicació empresarial i política
Agències i consultories de branding corporatiu
Reinserció laboral i outplacement

Preu

3.500 €
El pagament del màster es realitza en tres quotes: Un primer pagament del 40% en formalitzar la matrícula, un 30% al mes de desembre i el 30% restant al mes de febrer.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Diploma d'Especialització Universitària en Personal Branding