FOMENTO PROFESIONAL

Curs de Direcció i Gestió de Màrqueting On Line

FOMENTO PROFESIONAL

Curs
Semi-presencial
  • 5
    -
    • Barcelona
    • Barcelona
    • Barcelona
    • Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
    • Sabadell (Barcelona)
consultar preu

Curs de Direcció i Gestió de Màrqueting On Line

Descripció

Des que a inicis dels anys 90 el Màrqueting comencés el seu camí a Internet, han passat ja més de 20 anys i aquest sector no ha deixat d'evolucionar a mesura que ho feia Internet i els nous costums dels usuaris de la web. Les pàgines web van passar de ser mers expositors de productes a la web a sofisticades pàgines on l'usuari-client pot efectuar una gran quantitat d'accions que permeten seleccionar aquell producte que més s'adeqüi seves necessitats, així com realitzar compres i pagaments sense sortir de la pròpia pàgina web.

A més l'aparició de les Xarxes Socials, els blocs, la publicitat en cercadors, etc. fan que la necessitat d'especialistes i experts en màrqueting en línia siguin cada vegada més demandats per empreses i companyies que veuen en Internet una oportunitat de creixement que milions de clients potencials, i una gran varietat de canals de comunicació amb els mateixos.

Un expert en Màrqueting online s'encarregarà de la gestió de continguts, elaboració de campanyes de màrqueting, de les relacions amb els clients via web i anàlisi d'eficàcia de les campanyes realitzades. Es tracta per tant d'un sector laboral amb grans expectatives de creixement en el curt i el mitjà termini.

Aquest curs de Direcció i Gestió de Màrqueting Online de Foment Professional proporciona a l'alumne la formació per dedicar-se al Màrqueting, al posicionament web, a la publicitat en línia i les xarxes socials, amb garanties de professionalitat i èxit laboral.
Veure més

Temari del curs

El curs es divideix en 4 mòduls, amb un qüestionari d'autoavaluació cadascun i 1 examen per cada mòdul, que hauran de ser enviats al centre per ser corregits pel professorat.

Els continguts s'agrupen en els següents mòduls professionals:
MÒDUL 1: TECNOLOGIES WEB 2.0

    Tema 1. El Desenvolupament d'Internet i de la web.
    Tema 2. Tecnologies Web 2.0 i Interacció Social.
    Tema 3. La Influència de les Tecnologies en la societat.
    Tema 4. Gestió de Clients a través d'Internet.
    Tema 5. Les accions de Màrqueting i Publicitat basades en la Web 2.0.

Examen d'Avaluació nº 1


MÒDUL 2: GESTIÓ COMERCIAL EN LÍNIA

    Tema 1. El Desenvolupament de grups i comunitats Virtuals.
    Tema 2. El Desenvolupament dels Mitjans Socials.
    Tema 3. Pla Estratègic i Optimització dels Mitjans Socials.
    Tema 4. Gestió de la Reputació en Línia de la Marca.
    Tema 5. Anàlisi de seguiment i resultats de les campanyes.

Examen d'Avaluació nº 2


MÒDUL 3: POLÍTIQUES DE MÀRQUETING

    Tema 1. El màrqueting i l'activitat econòmica.
    Tema 2. Política del producte.
    Tema 3. Anàlisi i planificació del producte.
    Tema 4. Estratègies de producte.
    Tema 5. Política de preus.
    Tema 6. Política de distribució.
    Tema 7. Costos de distribució.
    Tema 8. Nou desenvolupament de la distribució.
    Tema 9. Polítiques de comunicació.
    Tema 10. La publicitat.
    Tema 11. La promoció.
    Tema 12. Relacions públiques.
    Tema 13. El pla de màrqueting.
    Tema 14. L'estadística aplicable a un pla de màrqueting.
    Tema 15. El briefing.
    Tema 16. Concepte de planificació comercial.
    Tema 17. Organització de l'estratègia comercial
    Tema 18. Programes informàtics específics de màrqueting.

Examen d'Avaluació nº 3


MÒDUL 4: COMERÇ I MÀRQUETING

    Tema 1. L'activitat econòmica.
    Tema 2. Els mercats i el comportament del consumidor.
    Tema 3. Determinants del comportament del consumidor.
    Tema 4. La investigació de mercats.
    Tema 5. Formats existents a les fonts internes i externes.
    Tema 6. Els enquestadors.
    Tema 7. Conceptes aplicables a la investigació comercial.
    Tema 8. Estadística a la investigació de mercats.
    Tema 9. El sistema d'informació de mercats sim.
    Tema 10. Utilització de paquets integrats aplicables al tractament estadístic de la informació.
    Tema 11. Logística comercial.
    Tema 12. Gestió de la compravenda.

Examen d'Avaluació nº 4


ANNEXOS

    guia Didàctica
    Curs de Prevenció de Riscos Laborals
    CD Tècniques de recerca de feina
Veure més

Destinataris

Aquest curs de Direcció i Gestió de Màrqueting Online es dirigeix a totes aquelles persones que vulguin desenvolupar la seva carrera professional dins l'àmbit de la publicitat i el màrqueting en línia.

Requisits

Per a la realització d'aquest curs no és necessari cap coneixement o requisit previ, ja que el curs ha estat elaborat per professionals i experts docents en la matèria considerant que l'alumne és totalment nou en l'estudi del marketing Online.



 

Objetius


  • Fonaments del Màrqueting en línia.

  • Anàlisi de l'evolució dels hàbits del consumidor en relació amb les noves tecnologies i la interacció a la web. Web 2.0.

  • Disseny i gestió de campanyes de màrqueting en línia.

  • Màrqueting en xarxes socials (Facebook, Twitter, Google+, ...).

  • Integració de la publicitat en línia dins el propi pla de l'empresa.

  • Gestió de la comunicació i de la reputació en línia. Imatge de marca.

  • Fonaments del posicionament web (SEO i SEM).

  • Dissenys d'estratègies de Màrqueting Online.

  • E-mail màrqueting. Segmentació de públic i desenvolupament d'accions.

  • Tècniques per incrementar les visites a la web de l'empresa.

  • Millor de les ràtios de conversió. De visitants de la nostra web a clients.

  • Tècniques de Fidelització Online.

  • Re-adreçament de trànsit a la nostra web a través de promocions i publicitat.

  • Participar en el disseny i planificació de l'estructura de les pàgines web de l'empresa de cara a fer-les més atractives a l'usuari.



Titulació obtinguda

Al final del Curs i després d'haver realitzat els exercicis d'avaluació de tots els temes d'estudi, s'expediran els Diplomes acreditatius corresponents a la formació que ha realitzat.

Perspectives laborals

Un cop superat amb èxit el curs de Direcció i Gestió de Màrqueting Online l'alumne estarà capacitat per exercir la seva tasca professional com a Responsable del departament de Màrqueting Online en grans companyies o bé en agències de publicitat i màrqueting en línia prestant els seus serveis a petites i mitjanes empreses .



Preu

A consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Direcció i Gestió de Màrqueting On Line