Campus Training

Especialista en Màrqueting Digital

Campus Training

Curs
Presencial | Semi-presencial
  • Tarragona
consultar preu

Especialista en Màrqueting Digital

Descripció

A Espanya més del 55% del pressupost en publicitat es destina a campanyes digitals, el 71,2% de les empreses inverteix o té previst invertir en campanyes online i la demanda d'marketers es va incrementar en un 30% en els passats 3 anys.



Si hi ha un sector en expansió i amb garanties laborals és sens dubte l'univers propi d'internet i, concretament, el màrqueting en línia, un sector ple d'oportunitats que incrementa en més del 30% la demanda d'ocupació cada any. Les ocupacions vinculats a l'entorn web han deixat de ser una promesa de futur per a ser ja una realitat constant: els experts en màrqueting digital, capaços de dominar l'estratègia i les tècniques necessàries per generar trànsit cap a la web corporativa, són i als professionals que totes les empreses necessiten per fer-se visibles a internet i aplicar les estratègies de venda amb què captar nous clients.



Les tècniques de màrqueting tradicionals necessiten reinventar-se i adaptar-se al context canviant de l'entorn digital, en el qual és fonamental conèixer les noves eines d'anàlisi i gestió de la comunitat en línia, com l'email màrqueting, els mètodes de posicionament SEO o les fórmules per optimitzar la venda d'espais publicitaris en temps real. Totes elles són claus per decidir en què ha d'invertir l'empresa i potenciar el seu rendiment. La formació digital que ofereix Campus Training aprofundeix en totes les exigències actuals del màrqueting empresarial en línia, a més de reprendre nocions fonamentals del màrqueting tradicional, proporcionant tot el coneixement que necessites per començar a treballar en el sector.
Veure més

Temari del curs

Com a part de la teva formació en Màrqueting Digital, una vegada que superis els continguts teòrics, et vam enviar a fer pràctiques professionals, entre 60 i 300 hores, en empreses del teu sector perquè coneguis en profunditat el teu ofici i expliquis amb l'experiència laboral necessària per a començar a treballar.

Màrqueting digital:
  • Del màrqueting 1.0 al màrqueting 3.0. L'evolució del màrqueting. Vendre des del vincle emocional.
  • Estratègies de màrqueting en l'entorn digital. Màrqueting digital, produir valor per mitjà d'eines digitals. La socialització de les marques. Màrqueting en els mitjans socials. Email Màrqueting. Màrqueting de cercadors. Màrqueting mòbil, una nova forma d'entendre el màrqueting. Publicitat i promoció online.
  • El pla de màrqueting en plataformes socials. Màrqueting en els mitjans socials. Estrate¬gias de presència en els mitjans socials. Principals plataformes i mitjans socials.
  • Màrqueting de continguts. La clau en els mitjans socials: la generació de contingut. El màrqueting de continguts. Gestors de contingut social.
  • La gestió de la comunitat online. La creació de comunitat. Estratègies de comunitat a les xarxes socials. La gestió de la comunitat.
  • E-mail màrqueting i promocions en línia. Màrqueting de permís. Disseny de campanyes de email màrqueting. Elaboració de butlletins o newsletter. Promocions en línia.
  • Màrqueting de cercadors (SEO). Posicionament en cercadors. Activitats per millorar el posicionament en cercadors. Posicionament social, SMO. Analitzar el trànsit web. He-rramientas de monitorització i analítica web.
  • Publicitat i promoció online. El mercat d'anuncis a Internet. Publicitat en línia per a pimes. Publicitat amb AdWords. Publicitat en xarxes socials.
  • Màrqueting mòbil. Una nova forma d'entendre el màrqueting. El valor de la localització. Campanyes i eines per al màrqueting mòbil.
Gestió de continguts web:
  • Màrqueting digital i comunicació a la web. Tendències i desenvolupament del màrqueting a la web. La imatge de l'empresa a Internet. Tècniques de posicionament digital. Posiciona¬miento del web de l'empresa a Internet a través de continguts (SEO). Internet mòbil.
  • Gestió i manteniment de pàgines web comercials. Conceptes bàsics d'Internet i In-intranet. Nocions bàsiques de Llenguatge HTML. Característiques d'una pàgina web. La creació de missatges publicitaris per Internet. Inserció de textos i elements multimèdia. Disseny i manteniment de blocs, canals de vídeo o altres sistemes de transmissió de continguts corporatius i comercials. Aplicacions informàtiques per a la gestió de continguts on line.
Control i seguiment de polítiques de màrqueting:
  • Execució i implantació del pla de màrqueting. Fases del pla de màrqueting. Negociació del pla de màrqueting a l'empresa. Recursos econòmics per al pla de màrqueting.
  • Seguiment i control del pla de màrqueting. Tècniques de seguiment i control de les polítiques de màrqueting. Ràtios de control del pla de màrqueting. Anàlisi de retorn del pla de màrqueting. Elaboració d'informes de seguiment.
Pla de màrqueting empresarial:
  • Planificació de màrqueting. Concepte i contingut del màrqueting. Estratègies i tipus de màrqueting. Màrqueting mix. Elaboració del pla de màrqueting. Anàlisi DAFO i estratègies de màrqueting.
  • Política de producte. Definició de política de producte. Atributs i característiques de pro-ductes i serveis de l'empresa. Concepte de gamma i línia de productes. La teoria del cicle de vida del producte (CVP) i la seva aplicació al màrqueting. Mapes de posicionament. Concepte de posicionament de producte. Matriu BCG i creació de nous productes. Anàlisi del en-vase i de la marca com a elements diferenciadors. Elaboració d'informes sobre producte.
  • Política de preus. Definició de la política de preus. Característiques i variables de deci¬sión. Concepte d'elasticitat de preu. Normativa vigent en matèria de preus. Mètodes per a la determinació dels preus. Càlcul del punt mort. Estratègies comercials en la política de preus. Elaboració d'informes sobre preus.
  • Política de distribució. Definició de política de distribució. Canals i fórmules de distri-bució. Estratègies en la política de distribució. Relacions amb la xarxa i punts de vendes. Màrqueting a la distribució. Comercialització "on line" de productes i serveis. Elaboració d'informes sobre distribució.
  • Política de comunicació. Definició de la política de comunicació a l'empresa. Tipus de comunicació a l'empresa. El mix de comunicació: tipus i formes. Mitjans de comunica-ció. Elaboració del briefing de productes, serveis o marques.
El programa està subjecte a possibles modificacions i / o actualitzacions
Veure més

Destinataris

Aquesta formació està adreçada a:

  • Joves que volen llançar-se al mercat laboral: El present curs està dirigit als interessats en formar-se en el sector del comerç electrònic, que vulguin obtenir una primera experiència laboral com a especialistes en Màrqueting Digital. La formació teoricopràctica que t'oferim a Campus Training et capacita perquè, al final de la teva preparació, puguis treballar en el sector des del primer dia. Posem a la teva disposició totes les eines tècniques i tot l'assessorament que et calgui per que surts per fer el vol professional.

  • Professionals que busquin un canvi o una millora laboral: Si tens feina però sempre has volgut treballar en màrqueting i comunicació onlineo, fins i tot, si ja els estàs fent però t'agradaria optar a un lloc que requereixi més especialització, la formació teoricopràctica com a especialista en Màrqueting Digital et dóna l'impuls que necessites tant per adquirir competències immediates en una nova àrea professional com per actualitzar els teus coneixements en estratègies de venda online i optar a llocs més qualificats.



Veure més

Metodologia

Tu tries entre una formació oberta, a distància o e-learning.
Tutories presencials: Suport personalitzat a través d'un assessor pedagògic que trobaràs a qualsevol de les nostres instal·lacions, per el teu entrenament personal.
Avaluacions contínues: La nostra formació es basa en la metodologia d'avaluació contínua, amb la qual els nostres estudiants no passen d'una lliçó a una altra fins a estar segurs de tenir assimilada l'anterior.
Campus virtual on poder descarregar actualitzacions, convocatòries, proves de convocatòries anteriors i nous test.
Pla d'estudis personalitzat: Dissenyem i ens adaptem al ritme de dedicació de cada estudiant. També, depenent de la capacitat de cada un, dissenyarem un pla d'estudis personalitzat on ens assegurarem que l'estudiant pugui potenciar i esprémer totes les seves possibilitats i aptituds.
Facilitat de consultes: Posem a la teva disposició diversos canals perquè utilitzis en cada moment el que millor et convingui.

Objetius


  • Fer que cadascun dels nostres alumnes, al final de la seva formació, es converteixi en un professional amb plena competència en el disseny i aplicació d'estratègies de màrqueting digital, fonamentals per al pla de màrqueting de qualsevol empresa.

  • Preparar especialistes en posicionament orgànic, venda d'espais publicitaris en línia, email màrqueting i altres tècniques de promoció online i autèntics professionals multitasca capaços de gestionar els continguts web i fer el seguiment de les polítiques de màrqueting.



Titulació obtinguda

Diploma d'Especialista en Màrqueting Digital, títol propi de Campus Training amb aval de la Universitat Fernando Pessoa.
Aquesta formació és convalidable amb crèdits ECTS en cas de voler continuar estudis en aquesta universitat.
A través de la formació e-learning complementària rebràs el diploma de Qualitat de servei i atenció al client.
El diploma de Posicionament Web (SEO / SEM).
El diploma de l'idioma corresponent.

Perspectives laborals

El curs de Màrqueting Digital et capacita per treballar en qualsevol empresa que necessiti un expert en analítica web, capaç d'assessorar i indicar en on i com cal invertir per aconseguir vendes i adscripcions en línia. Podràs treballar com a especialista en SEO, SEM, email Màrqueting i campanyes de promoció online i, fins i tot, com Màrqueting Trafficker, dedicant tant a l'optimització del posicionament orgànic de la web corporativa, al disseny i posada en marxa de les campanyes estratègiques de promoció online , com a la gestió i venda d'espais publicitaris a la web. A més, la formació transversal que et proporciona el present curs et capacita per emprendre la teva pròpia Start-up en el sector del comerç electrònic.

Promocions

Mensualitats a mida.

Preu

A consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Especialista en Màrqueting Digital