EducaciOnline

Especialització e-màrqueting i e-commerce

EducaciOnline

Postgrau
On-line
90 Hores
1.190 €

Descripció

La globalització i la innovació tecnològica han creat un mercat únic al qual només s'accedeix mitjançant internet. La xarxa és més que un mitjà de comunicació i d'informació, és també el major aparador i la major botiga que hagi existit mai.



Davant aquest important canvi, les empreses de tots els sectors econòmics han de saber promocionar i vendre els seus productes i serveis en l'entorn digital. Necessiten professionals formats i amb experiència en el màrqueting 2.0 i les seves eines, que sàpiguen trobar, atreure i dialogar amb el nou consumidor digital, per poder així optimitzar la seva estratègia comercial.

Temari del curs

Pla d'estudis:

Taller virtual

El curs s'inicia amb un taller virtual de 15 dies de durada i facilita a l'estudiant familiaritzar-se amb el campus virtual.

E-MÀRQUETING I E-COMMERCE

Aquesta assignatura facilita una primera introducció a la revolució digital i la seva influència sobre el marketing.Analiza com la xarxa facilita a una empresa la gestió i creació de publicitat al marge d'agències o suports i la democratització de la publicitat a la web 2.0.La assignatura detalla les diferències entre màrqueting tradicional i màrqueting en línia, com adaptar el pla de màrqueting a internet i com realitzar accions mitjançant el correu electrònic (màrqueting de permís) i utilitzar el màrqueting viral i l'advergaming (jocs publicitaris) .Permite conèixer també com implementar una plataforma de comerç electrònic, les plataformes de codi obert i les eines per fidelitzar i implicar els clients en una botiga online, abordant elconcepto del CRM.

Programa:

MÀRQUETING A INTERNET

    La revolució d'Internet
    El núvol o cloud computing
    De les 4 P a les 4 C i a les 4 E
    Evolució del màrqueting en els mitjans digitals
    Màrqueting a Internet i e-màrqueting
    L'escenari de l'e-màrqueting
    Els beneficis del màrqueting a Internet
    E-estratègia
    El pla d'e-màrqueting
    Etapes en el desenvolupament del pla d'e-màrqueting
    Crowdsourcing i màrqueting a Internet
    Introducció a la publicitat a Internet

COMUNICACIÓ PERSUASIVA A LA WEB 2.0

    Comunicació persuasiva a la Web 2.0
    Comunicació persuasiva en comunitats virtuals i xarxes socials
    Cercadors socials
    SMO (social media optimization) i SMM (social media màrqueting)
    Comunitats en 3D i els mons virtuals
    Web 3.0. La Web semàntica
    Creativitat interactiva
    Els actors de la comunicació persuasiva en mitjans digitals


PROMOCIÓ. ATRAURE INTERNAUTES

    Les principals eines del màrqueting a Internet orientat a resultats
    L'entorn del nostre projecte de promoció. La Web 2.0. Objectius d'una web. Perfil de l'internauta
    Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
    Social mitjana màrqueting. Reputació en línia. Gabinet de premsa digital.
    Link building. Màrqueting viral5. Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció.
    Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció

COMERÇ ELECTRÒNIC

    Internet com a mercat: el comerç electrònic
    Tipus de mercats electrònics
    E-consumidors
    Estratègies de màrqueting
    Creació d'una botiga en línia
    Infraestructura en els mercats electrònics
    Customer relationship management (CRM)
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Elaborar un pla d'e-màrqueting per a una empresa, des dels objectius, les eines a utilitzar i la seva implementació.
Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col·laborativa.
Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció en línia més adequades per a cada situació.
Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament. Des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització.

Requisits

Requisitos de acceso:

Un nivel de estudios correspondiente al Bachillerato (LOGSE) o equivalente (COU, MP3, FP2). Una capacidad profesional adecuada.

Durada

Durada: 4.5 mesos

Inici: Octubre 2017

Objetius

Adquirir els criteris de valoració del panorama de l'e-business, el emarketing i l'e-commerce. Adquirir els coneixements essencials per a desenvolupar i executar un pla d'e-màrqueting i diferents estratègies. Desenvolupar competències directives adequades a l'entorn de la petita i mitjana empresa en l'àmbit del màrqueting a Internet. Formar professionals en el màrqueting a Internet. Entendre el paper del consumidor-usuari davant el màrqueting a Internet. Comprendre Internet i els serveis que alberga. Entendre el paper del màrqueting i l'empresa en el conjunt de la Word Wide Web. Capacitar l'estudiant per afrontar el procés de la presència web d'una empresa o organització. Entendre i valorar els conceptes d'usabilitat, accessibilitat, analítica i disseny web. Identificar, reconèixer i transferir a la nostra realitat les diferents eines de màrqueting de les que disposem per aconseguir augmentar les visites a un web.

Titulació obtinguda


Els estudiants obtindran un certificat d'aprofitament, atorgat per EducaciOnline, de cadascuna de les assignatures superades. L'estudiant que superi totes les assignatures podrà completar l'itinerari previst per a l'obtenció del diploma d'extensió universitària de la UOC. Certificats EducaciOnline: Certificat d'EducaciOnline en E-màrqueting i e-commerce.

Preu

1.190 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Especialització e-màrqueting i e-commerce

Especialització e-màrqueting i e-commerce