EducaciOnline

Especialització Màrqueting Mòbil

EducaciOnline

Curs
On-line
90 Hores
1.190 €

Descripció

EL CANAL MÒBIL, LA VIA MÉS DIRECTA CAP ALS CONSUMIDORS, ÉS ARA MATEIX UNA DE LES PRIORITATS DE TOT NEGOCI ...

... online. Els responsables de màrqueting en línia han de conèixer i dominar les diferents disciplines - couponing, la proximitat, la veu, la missatgeria, etc. -, Així com els mètodes de pagament, per assegurar l'èxit en les accions promocionals destinades al consum en smartphones o tauletes.

L'especialista en màrqueting ser capaç d'actualitzar el pla de màrqueting online als dispositius mòbils incorporant els nous formats publicitaris, les aplicacions i eines com la geolocalització o la realitat augmentada, així com adaptar el mesurament web més enllà de les descàrregues.

Veure més

Temari del curs

Programa:

MÀRQUETING MÒBIL
• La revolució del màrqueting mòbil
• Mobilització del pla de màrqueting
• Ecosistema mòbil
• Analítica mòbil

Pla d'estudis:

MÀRQUETING MÒBIL
L'assignatura aporta una visió estratègica i operativa per planificar, idear i afrontar accions de màrqueting en l'ecosistema mòbil, avaluant els resultats amb sistemes d'analítica.
Planteja la revolució que ha suposat el màrqueting mòbil per després tractar la publicitat mòbil, el cuponing, la proximitat, la veu, la missatgeria, els continguts i les aplicacions.
Analitza com les xarxes socials s'han vist afectades per l'arribada de la mobilitat, tractant termes com SoLoMo. Permet valorar la diversitat dels diferents sistemes operatius, els principals models de negoci i les
característiques de cada un d'ells.
Presenta l'app store optimization (ASO) i les tècniques que han de seguir els desenvolupadors d'apps. Veurem aplicacions pràctiques de tecnologies com la realitat augmentada i la geolocalització, i observarem com els dispositius mòbils estan canviant els videojocs i les compres a través de l'anomenat comerç mòbil.
Finalment se centra en l'analítica web i l'analítica mòbil, mostrant com establir indicadors KPI i un quadre de comandament per avaluar l'eficiència de les accions de màrqueting mòbil.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Identificar els factors que intervenen en l'ecosistema mòbil i els avantatges i
inconvenients del màrqueting mòbil, així com les diferències entre terminals i
el paper de les operadores a l'escenari de la mobilitat.
? Integrar el màrqueting mòbil en l'estratègia de màrqueting i de xarxes socials
de l'organització, enumerant cada un dels segments del màrqueting mòbil
i els factors determinants a l'hora de planificar la inversió.
? Aplicar eines com la realitat augmentada, la NFC, les possibilitats
del geoposicionament i la irrupció de l'HTML5 a l'entorn de l'empresa, així
com el vídeo i els diferents formats publicitaris mòbils.
? Dissenyar estratègies de distribució d'aplicacions en funció del sistema
operatiu, gestionant elements de màrqueting per optimitzar el
posicionament d'una aplicació a les botigues d'aplicacions.
? Avaluar els criteris d'aplicabilitat dels diferents models de negoci disponibles.

Requisits

REQUISITS D'ACCÉS: - Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2) - Una capacitat professional adequada en l'àmbit del curs.

Durada

Durada: 4.5 mesos

Inici: Octubre 2017

Objetius

? Identificar quins són els factors que intervenen en el que anomenem ecosistema de la mobilitat o ecosistema mòbil, i quin pes tenen actualment en el mateix operadores, tecnologia, xarxes, inversió, etc. ? Enumerar els factors determinants i diferencials del màrqueting mòbil respecte al conjunt del que anomenem màrqueting digital: avantatges i inconvenients. ? Valorar el comportament de l'usuari des del punt de vista de la mobilitat, i com els smartphones s'integren en el conjunt d'eines i pantalles que tenen un impacte directe sobre la seva experiència amb marques, productes i serveis. ? Identificar els canvis d'hàbit que s'han gestat en els usuaris com a conseqüència de la irrupció de la mobilitat, per maximitzar la eficàcia d'estratègies de màrqueting degudament integrades en els plans de màrqueting de les companyies. ? Adquirir una visió panoràmica dels diferents terminals actualment unificats sota el que anomenem dispositius mòbils.

Titulació obtinguda

Certificat d'EducaciOnline en Màrqueting mòbil.

Preu

1.190 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Especialització Màrqueting Mòbil

Especialització Màrqueting Mòbil