EducaciOnline

Curs d'especialització La web 2.0 i e-commerce

EducaciOnline

Curs
On-line
90 Hores
1.190 €

Curs d'especialització La web 2.0 i e-commerce

Descripció

Internet és el major mercat global que hagi existit mai i s'ha consolidat definitivament com el quart canal de comunicació. Les empreses no poden viure d'esquena a la innovació tecnològica i actualment incorporar en la seva gestió comercial les estratègies pròpies de l'e-commerce.



Per poder treballar avui en dia en l'e-commerce, els professionals de tots els sectors han de disposar dels coneixements i les habilitats necessàries per poder desenvolupar el negoci de l'empresa en l'entorn web, mitjançant una formació el més practica possible, que incorpori les últimes novetats en les plataformes de comerç i de codi obert.

Temari del curs

Programa:

COMUNICACIÓ PERSUASIVA A LA WEB 2.0

    Comunicació persuasiva a la Web 2.0
    Comunicació persuasiva en comunitats virtuals i xarxes socials
    Cercadors socials
    SMO (social media optimization) i SMM (social media màrqueting)
    Comunitats en 3D i els mons virtuals
    Web 3.0. La Web semàntica
    Creativitat interactiva
    Els actors de la comunicació persuasiva en mitjans digitals

COMERÇ ELECTRÒNIC

    Internet com a mercat: el comerç electrònic
    Tipus de mercats electrònics
    E-consumidors
    Estratègies de màrqueting
    Creació d'una botiga en línia
    Infraestructura en els mercats electrònics

ASPECTES CRÍTICS DEL COMERÇ ELECTRÒNIC

    La gestió del preu
    Mitjans de pagament electrònic
    La revolució dels pagaments
    Les transaccions fraudulentes amb targetes de crèdit
    La seguretat
    En recerca de la conversió. Persuasió en l'e-commerce
    La fidelització

LA GESTIÓ DELS CLIENTS I PROVEÏDORS PER INTERNET

    L'empresa a Internet
    El concepte e-business
    Enterprise resource planning (ERP)
    Customer relationship management (CRM)
    Les relacions en la cadena de subministraments, supply chain management
    (SCM)
    Business Intelligence (BI)
    Solucions opensource o de codi obert


Pla d'estudis:

Taller virtual

El curs s'inicia amb un taller virtual de 15 dies de durada i facilita a l'estudiant familiaritzar-se amb el campus virtual.

WEB 2.0 I EL COMERÇ ELECTRÒNIC

L'assignatura analitza el fenomen de la web 2.0 i les seves implicacions en el màrqueting; també ofereix coneixements imprescindibles sobre com utilitzar les comunitats virtuals en benefici de l'empresa i com treballar la reputació de la marca a la Red.Permite aprofundir en el coneixement del producte i la seva relació amb la Xarxa, tipologies de mercats electrònics i els seus components, com són els clients i els venedors i quina infraestructura necessita una estratègia d'e-commerce.Facilita el coneixement de tècniques de fidelització en una botiga en línia i com millorar les ràtios de conversión.Introduce dels diferents mitjans de pagament electrònics i assegura el control d'aspectes clau , com la seguretat, la gestió de les dades i la fidelització de la cartera de clients i els processos i relacions amb els clients i amb els proveïdors, així com les possibilitats que ofereix l'Open Source en programes d'ERP i CRM per gestionar estocs i les relacions amb els clients.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting.
Desenvolupar estratègies de venda en línia, des de la captació d'usuaris fins a la venda posterior fidelització.
Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament.
Incorporar les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la definició dels processos de negoci que configuren cadenes de valor basades en experiències de client, i no en productes i serveis.

Requisits

Requisits d'accés:

Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2). Una capacitat professional adequada.

Objetius

Entendre el concepte de Web 2.0 enfront del de Web 1.0. Comprendre el paper de l'e-màrqueting i la publicitat en el marc del Web 2.0. Entendre el paper del consumidor com a membre actiu en la web 2.0. Comprendre el concepte de comunitat virtual i xarxa social, així com les seves possibilitats per a l'e-màrqueting. Introduir els conceptes de Web 3.0, Web semàntica i Web 3D. Identificar els diferents tipus de proveïdors en l'àmbit d'Internet. Definir i contextualitzar el comerç electrònic a Internet: situació actual i tipus de mercats. Identificar els consumidors en línia, com es comporten davant la compra a Internet, i les noves tendències de futur. Organitzar una estratègia de màrqueting eficaç per donar a conèixer una botiga en línia: des de la captació d'usuaris i conversió a clients fins a la seva fidelització. Crear una botiga en línia amb un disseny centrat en l'usuari i l'escenari de venda, i identificar els elements de mesurament més rellevants

Titulació obtinguda

Els estudiants obtindran un certificat d'aprofitament, atorgat per EducaciOnline, de cadascuna de les assignatures superades. L'estudiant que superi totes les assignatures podrà completar l'itinerari previst per a l'obtenció del diploma d'extensió universitària de la UOC. Certificats EducaciOnline: Certificat d'EducaciOnline a La web 2.0 i e-commerce.

Preu

1.190 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'especialització La web 2.0 i e-commerce