EducaciOnline

Especialització en La web com a eina de màrqueting

EducaciOnline

Curs
On-line
90 Hores
1.190 €

Especialització en La web com a eina de màrqueting

Descripció

AL COMPETITIU MÓN DEL MÀRQUETING ONLINE, LA WEB ÉS UNA EINA MÉS EN L'ESTRATÈGIA ...

... del negoci d'una empresa. el seu disseny i implementació dependrà en gran mesura en els objectius que s'hagin establert: punt de venda directe, publicitat, fidelització, lloc social, etc.

Per poder desenvolupar amb èxit un projecte web, s'han de conèixer no només els seus aspectes tècnics sinó que cal dominar tècniques com la usabilitat, la gestió i redacció eficient de continguts, la realització de tests A / B o fins i tot poder dissenyar un Social Media Pla per assegurar que la

web atrau nostre target i que els usuaris realitzen les accions que estableixen els objectius empresarials.

Veure més

Temari del curs

Programa:

WEB COM A EINA DE MÀRQUETING
1. Context en la direcció i desenvolupament de llocs web com a eina de màrqueting
2. UX, interfícies, usabilitat i eines
3. Desenvolupament web en CMS
4. Web avançada i web social

Pla d'estudis:

WEB COM A EINA DE MÀRQUETING
L'assignatura contextualitza el concepte d'empresa i la comprensió d'Internet, així com la seva operativa, per comprendre el plantejament, disseny, desenvolupament i implementació d'un lloc web com a eina de
màrqueting.
Estudia la relació entre empresa i Internet, amb els protocols i serveis que donen suport al lloc web, per inicar la conceptualització del disseny centrat en l'usuari, la usabilitat i la persuasió aplicada al lloc web, per posteriorment aprofundir en el procés de planificació, disseny i gestió del lloc web atenent a l'objectiu que persegueix.
Posteriorment se centra en què són els CMS o gestors de continguts de codi obert i com possibiliten la creació i implementació d'un lloc corporatiu o un e-commerce entre altres possibilitats.
Examina tres enfocaments diferents per construir la web mòbil: Responsive Web Design, DynamicServing i lloc web mòbil paral·lel.
Finalment, s'introdueix en la web semàntica i els llenguatges més avançats en la creació de pàgines web, com l'HTML5, el CSS3 i l'HTML semàntic, així com en l'elaboració d'un pla de social mitjana.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Saber dirigir i elaborar un pla de desenvolupament web des de la perspectiva global
d'internet, de l'empresa i del mercat multimèdia, utilitzant eines
conceptuals, valorant la importància dels dispositius mòbils i
optimitzant una web perquè es visualitzi correctament a través d'ells.
? Saber aplicar usabilitat, disseny iteratiu i disseny centrat a l'usuari i saber
acotar el projecte web a la direcció del màrqueting en línia.
? Reconèixer i aplicar les propietats i característiques de les tecnologies CMS
tant per a un projecte web corporatiu com per a la creació d'una botiga a
línia, i crear un projecte web en local amb el CMS Joomla, sense necessitat de
tenir coneixements en disseny o programació.
? Aprendre a implementar els codis de rastreig de les principals eines
d'analítica web.
? Saber dotar d'una capa semàntica a un lloc web, coneixent l'estructura de
un document HTML i CSS, i determinar els conceptes bàsics

Requisits

REQUISITS D'ACCÉS: - Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2) - Una capacitat professional adequada en l'àmbit del curs.

Durada

Durada: 4.5 mesos

Inici: Octubre 2017

Objetius

? Analitzar per comprendre el context global en què es desenvolupa un projecte web. ? Adquirir els principis bàsics del concepte d'empresa per abordar des el coneixement d'una organització particular un projecte web exitós. ? Proporcionar al professional del desenvolupament web les eines conceptuals per idear un lloc web com a eina de màrqueting. ? Aprendre a abordar un projecte web a partir dels diferents elements tècnics que incideixen en un lloc web. ? Impulsar un pensament estratègic davant d'un projecte web. ? Identificar la dualitat bàsica en els elements que intervenen en la interactivitat i en l'experiència d'usuari en un lloc web. ? Adquirir els criteris de valoració de la concepció, disseny i construcció de llocs web. ? Desenvolupar competències directives adequades a l'entorn de la petita i mitjana empresa en l'àmbit del màrqueting en internet. ? Valorar la Contribució

Titulació obtinguda

Certificat d'EducaciOnline a La web com eina de màrqueting.

Preu

1.190 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Especialització en La web com a eina de màrqueting