La Salle - URL

Curs d'Especialització en Xarxes Socials

La Salle - URL

Curs
Presencial
15 Crèdits
  • Barcelona
1.500 €

Descripció

En molt poc temps les Xarxes Socials han aconseguit ocupar un lloc rellevant i clau en les estratègies de màrqueting de les companyies convertint-se en un mitjà estratègic, no només de la comunicació, sinó també de la investigació comercial, les relacions públiques, l'atenció al client i el posicionament de marca.

Com a conseqüència, hi ha una demanda creixent de professionals especialistes en Social Media, la gestió de les xarxes socials i la direcció de projectes en aquest camp.

Perfils com el de Social Media Manager, Social Media Strategist o el de Community Manager estan altament sol·licitats.

Tot tipus d'empreses i organitzacions necessiten incorporar al seu equip de màrqueting a persones capaces de gestionar de forma eficaç la seva presència a les xarxes socials.

Veure més

Temari del curs

Bloc 1. Màrqueting i Xarxes Socials 1
• El perfil professional del Community Manager, el seu dia a dia i com optimitzar el temps. L'estructura d'un departament de Social Media i els seus rols.
• Estratègia en Social Media per a empreses: El Social Media Pla I.
• Twitter ús professional i nous formats publicitaris.
• Facebook ús professional i nous formats publicitaris.
• Instagram i Pinterest: el poder de la imatge.
• Youtube i contingut audiovisual a Internet. El Viral Màrqueting.
• Social Media Analytics: Mesura de resultats. Els KPI'S bàsic.
• Tendències: El fenomen Social TV. El mòbil a les Xarxes Socials. Xarxes Socials i la geolocalització.

Bloc 2. Màrqueting i xarxes socials 2
• Social Commerce i Social Connect.
• Reputació corporativa online. El ORM, OnLine Reputation Management.
• Com monitoritzar, rastrejar, indexar, mesurar converses, informació de blocs, opinions o continguts de productes, de marca ...
• El paper dels influencers en Xarxes Socials. El Klout com a mesura estàndard de influencers. El networking en Xarxes Socials.
• Blocs professionals. Com treure rendiment a un bloc.
• Xarxes Socials corporatives.
• Branding Personal i la seva estratègia en Social Media.
• Mètriques i KPI 's en Xarxes Socials.

Bloc 3: Branded Content en Social Mitjana: Els territoris de la marca
• Estratègia de continguts en Xarxes Socials: els territoris emocionals i funcionals de la marca. L'evolució del consumidor: De consumidor a usuari i d'usuari a prescriptor. El Crossumer.
• Creativitat en els Mitjans Socials.
• Com incloure el social mitjana en les campanyes 360º
• El Storytelling a les Xarxes Socials.
• El Branded Content: continguts i nous formats audiovisuals.
• SEO a mitjans socials.
• Construcció literària en Social Mitjana. Com expressar-se en Xarxes Socials. Com construir l'empatia digital. La conversa en Xarxes Socials.
• Com gestionar una crisi de reputació
Veure més

Destinataris

Periodistes i professionals de la informació que desitgen conèixer els canals social media per poder ampliar, tant el seu àmbit de comunicació, com la seva efectivitat.

Professionals de les àrees de Màrqueting, comunicació, publicitat, comercial i consultoria que desitgin adquirir una visió del potencial de les xarxes socials així com ser capaços de dissenyar i gestionar petites campanyes de social mitjana.

Professionals d'altres sectors que desitgen reorientar la seva trajectòria professional cap a un mercat amb gran demanda per part de les empreses.

No es precisa formació tècnic-informàtica per a la realització d'aquest postgrau.

Veure més

Metodologia

Aquest programa combina formació conceptual, treball sobre casos d'èxit i transmissió d'experiència d'un escollit grup de professionals de reconegut prestigi en el sector del màrqueting i social media.

Horari/Torn

Divendres 19h a 22h i dissabtes de 9h a 15h.

Durada

Data d'inici: 13/10/2017.
Durada: 72 hores.

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona

Objetius

Entendre l'aplicació, potencial i valor afegit de l'ús i gestió de les xarxes socials integrades en l'estratègia de màrqueting i comunicació empresarial.

Dominar els elements, indicadors i claus del Social Media per a gestionar la relació entre marques i usuaris en les empreses.

Aprendre a utilitzar les eines que fan servir els professionals del Social Media per a dissenyar i gestionar campanyes.

Ser capaç de planificar i executar accions tàctiques de comunicació i màrqueting en xarxes socials i altres comunitats d'usuaris a Internet.

Conèixer les últimes tendències i innovacions en màrqueting, comunicació i mesurament en xarxes socials.




 

Preu

1.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Especialització en Xarxes Socials

Curs d'Especialització en Xarxes Socials