IED Istituto Europeo di Design - Barcelona

Curs d'Estiu en Social Mitjana Management

IED Istituto Europeo di Design - Barcelona

Curs
Presencial
5 Crèdits
  • Barcelona
1.600 €

Descripció

Actualment hi ha poca gent que no tingui un compte a Facebook, Twitter o Linkedin.

No obstant això, són poques les que saben com aprofitar les xarxes socials per rendibilitzar al màxim la seva empresa o una estratègia de màrqueting personal.

Actualment un dels factors imprescindibles per tenir èxit en un projecte és una correcta gestió de la comunicació on-line.

L'objectiu del Curs d'Estiu en Social Mitjana Management és oferir als estudiants les eines necessàries per posicionar-se de una manera adequada al mercat.

No n'hi ha prou amb crear i tenir una pàgina web corporativa sinó que s'ha de construir la imatge de l'empresa a partir d'una interacció estudiada entre el lloc corporatiu i els perfils de les empreses en diferents xarxes socials.

Veure més

Destinataris

Dirigit a professionals autònoms que vulguin adquirir les eines i estratègies necessàries per posicionar la seva pròpia marca i / o projecte a la xarxa. Nous llicenciats en màrqueting, comunicació o relacions públiques, i qualsevol persona que vulgui endinsar-se en la professió i conèixer tots els secrets de la gestió de comunitats online d'una forma creativa i innovadora.

Metodologia

El curs es planteja des de dues vessants, una general i teòrica on es parlarà dels fonaments bàsics d'Internet i la web social, amb l'objecte que els alumnes entenguin el poder del web 2.0 en el branding, l'economia i societat actual; i una altra molt més pràctica on s'ensenyarà el potencial de les xarxes socials (RRSS) com a eines de màrqueting i comunicació.

Es proposa com a exercici la realització d'un social mitjana pla o la possibilitat de ser tutoritzat per realitzar de manera correcta la introducció de la pròpia marca a les xarxes socials.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Horari/Torn

17-27 de juliol de 16.40h a 21.40h i 28 de juliol de 9.30h a 14.30h

Durada

Data d'Inici: 16 de juliol de 2018
Durada: 2 setmanes.

Objetius

Els objectius del curs són oferir les eines necessàries perquè una persona amb un projecte creatiu pugui presentar-lo al univers digital d'una manera coherent i potent. Saber plantejar els continguts del missatge i trobar la millor estratègia per posicionar la marca pròpia en les diferents xarxes socials. Mesurar i monitoritzar què s'està dient de l'empresa i del projecte en les xarxes socials.

Generar els mecanismes de participació necessaris per respondre adequadament a les possibles queixes d'usuaris i incentivar, amplificar i difondre l'opinió positiva d'aquells segments d'usuaris més fans de la nostra marca. Conèixer els fonaments bàsics d'Internet i la web social, els nous models de negoci en l'era digital. Aprendre a utilitzar de manera professional totes les plataformes de mitjans socials: Linkedin, Facebook, Xing, YouTube, Tuenti, My Space, Twitter, Foursquare, Instagram, Pinterest, etc. I elaborar un social mitjana pla del propi projecte empresarial i posicionar la marca a les xarxes socials utilitzant les últimes tendències 2.0.

Preu

1.600 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Estiu en Social Mitjana Management

Curs d'Estiu en Social Mitjana Management