EducaciOnline

Expert en Màrqueting Turístic

EducaciOnline

Curs
On-line
375 Hores
2.395 €

Expert en Màrqueting Turístic

Descripció

Encara que el sector turístic és un dels pocs sectors que s'està comportant bé en un economia tan complicada com l'actual, creix l'amenaça dels nostres competidors, tradicionals i nous. A aquest context cal sumar els canvis tecnològics que han modificat el comportament de consumidors i empreses (xarxes socials, dispositius mòbils ...). Per abordar aquest panorama canviant, a més d'una sòlida base en els conceptes bàsics del màrqueting aplicats al sector turístic, són necessaris la visualització i l'anàlisi d'exemples i casos pràctics reals, que permetin analitzar l'entorn en una perspectiva de futur.

perfil professional

El curs capacita per exercir funcions de responsabilitat en l'àrea de màrqueting en l'àmbit del sector turístic, i proporciona una visió estratègica i tàctica per dur a terme les polítiques comercials, en línia amb la direcció. El titulat serà capaç de preparar un pla de màrqueting que tingui en compte les noves tecnologies i implementar, fer un seguiment d'ell i avaluar per a la presa de decisions sobre accions futures.

competències

  Identificar les diferents variables del màrqueting en productes

  i serveis turístics

  Definir objectius, estratègies i polítiques comercials

  Conèixer i gestionar els diferents tipus d'entitats turístiques

  Comprendre els principis del turisme: la seva dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica

  Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques

  Poder identificar els diferents canals de distribució de productes i serveis turístics

  Distingir les diferents alternatives de comunicació persuasiva

  Identificar i gestionar espais i destinacions turístiques per desenvolupar una planificació elemental de màrqueting.

  Saber utilitzar els resultats de la investigació d'acord amb propòsits de màrqueting prèviament establerts

Veure més

Temari del curs

  • Comprensió del procés de màrqueting turístic
  • Identificació d'oportunitats i disseny d'una estratègia de màrqueting
  • Desenvolupament del mix de màrqueting per turisme
  • Gestió del màrqueting turístic

Requisits

Requisits d'accés
Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2) o una capacitat professional adequada.

Titulació obtinguda

Diploma d'extensió universitària de la UOC en Direcció de màrqueting turístic.

Promocions

Consulti les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €
Quota: 99 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Expert en Màrqueting Turístic