EducaciOnline

Expert en SEO i Social Media

EducaciOnline

Curs
On-line
90 Hores
2.395 €

Descripció

Els cercadors a internet són el punt de partida per trobar informació per fer una compra. Una empresa que no està ben posicionada pot resultar invisible. Una empresa malament optimitzada a les xarxes socials és una empresa a la deriva a la xarxa. És per això que tota organització necessita d'accions de màrqueting en cercadors i de l'optimització en el social mitjana.

Temari del curs

  •  La revolució d'internet
  •  El núvol o cloud computing
  •  De les 4 P a les 4 C i a les 4 E
  •  Evolució del màrqueting en els mitjans digitals
  •  Màrqueting a Internet i e-màrqueting
  •  L'escenari i els beneficis de l'e-màrqueting
  •  E-estratègia i e-màrqueting pla
  •  Etapes en el desenvolupament del pla d'e-màrqueting
  •  Crowdsourcing i màrqueting a internet
  •  Introducció a la publicitat en internet
  •  Comunicació persuasiva a la web 2.0 i en comunitats virtuals i xarxes socials
  •  cercadors socials
  •  SMO (Social Media Optimization) i SMM (Social Media Marketing)
  •  Comunitats en 3D i els mons virtuals
  •  Web 3.0. La web semàntica
  •  creativitat interactiva
  •  La web 2.0. Objectius d'una web. Perfil de l'internauta
  •  Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
  •  Social media màrqueting. Reputació online. Gabinet de premsa digital
  •  Link building. màrqueting viral
  •  Analítica web. Google Analytics
  •  Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
  •  Internet com a mercat: el comerç electrònic
  •  Tipus de mercats electrònics
  •  E-consumidors i estratègies de màrqueting
  •  Creació d'una botiga online i infraestructura en els mercats electrònics
  •  Customer Relationship Management (CRM)
  •  Introducció a l'analítica web
  •  Metodologia d'anàlisi i eines de mesura
  •  Presentació de la informació
  •  Anuncis a la recerca
  •  Claus del model publicitari PPC
  •  AdWords de Google
  •  La xarxa de display
  •  Definició de conceptes bàsics de posicionament web
  •  Factors on-page i factors off-page
  •  Eines i auditoria SEO
  •  La redacció de continguts per la web semàntica
  •  Elaborar el nostre pla estratègic de posicionament
  •  Penalitzacions i black hat SEO
  •  Anàlisi i seguiment d'una campanya SEO
  •  Social media: Què és l'SMO i el SMM?
  •  Com donar visibilitat al nostre espai web
  •  SMM: Estratègia i gestió de la nostra presència en mitjans digitals
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Planificar un pla d'e-màrqueting, des dels objectius, les eines necessàries i la seva implementació.

Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col · laborativa.

Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció online més adequades per a cada situació.

Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga online per al seu posterior desenvolupament. Des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització.

Comprendre i valorar els aspectes clau de l'analítica web per trobar els indicadors clau de rendiment, definir els objectius, establir un quadre de comandament i interpretar els resultats per convertir les dades en accions.

Saber analitzar un lloc web per poder definir i implementar un pla SEO amb èxit, monitoritzar i mantenir els resultats del pla mitjançant el seu seguiment.

Destinataris

Perfil professional


  • El curs capacita per exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació amb especialització en el màrqueting en cercadors (posicionar els llocs web i realitzant campanyes de publicitat tant en cercadors com en les xarxes de display).

  • El titulat serà capaç d'idear estratègies de màrqueting i de social media, dissenyant les diferents operatives així com els canals i les eines de comunicació, promoció, fidelització, diàleg i venda, monitoritzant i actuant sobre la presència de la marca a les xarxes socials, analitzant el lloc web, posicionant en els cercadors i realitzant campanyes de publicitat en els mitjans digitals, mesurant els resultats i actuant en base a aquests.



Requisits

Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2). - Una capacitat professional adequada.

Titulació obtinguda

Diploma d'extensió universitària de la UOC en Màrqueting en cercadors, social media i analítica

Promocions

Consulta les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €
Quota: 99 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Expert en SEO i Social Media

Expert en SEO i Social Media