EducaciOnline

Programa Superior en Community management i social màrqueting i Màrqueting en cercadors, social media i analítica

EducaciOnline

Curs
On-line
270 Hores
3.490 €

Descripció

Ens trobem en un entorn en evolució constant, en el qual les xarxes socials configuren un espai i una manera de relacionar consumidors i empreses amb característiques pròpies.

El màrqueting electrònic, ‘el comerç electrònic i el màrqueting de mitjans socials ja són peces clau i fonamentals dins dels plans de qualsevol empresa.

D'una banda, trobem les anomenades xarxes socials, que actualment es configuren com un dels canals amb més poder de prescripció. Comprendre i aplicar la gestió de comunitats des de l'òptica del màrqueting i la seva relació directa amb el comerç electrònic aportarà al professional una visió de conjunt per a abordar els nous reptes empresarials.

D'altra banda, el posicionament en cercadors és estratègicament vital, ja que els cercadors es configuren com el punt de partida per a trobar informació amb l'objectiu de fer una compra.

Una empresa que no està ben posicionada pot resultar invisible per als clients potencials que busquin els seus serveis o productes. Per això, totes les organitzacions necessiten accions de màrqueting de cercadors i titulats amb un curs de SEO.
Veure més

Temari del curs

  • Introducció al màrqueting
  • Comunicació persuasiva al web 2.0
  • Promoció. Atraure internautes
  • Comerç electrònic
  • Conceptes bàsics de mitjans socials
  • Estratègia en mitjans socials
  • Monitoratge de la marca a la xarxa
  • Treball diari d'un gestor de comunitats (community manager)
  • Analítica web
  • SEM (màrqueting de cercadors)
  • Posicionament web. SEO (optimització natural)
  • SMO (optimització per mitjans socials) i SMM (màrqueting de mitjans socials)

Competències per a les que et prepara el curs

El curs de Community Management i SEO capacita per a exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació, amb una especialització tant de màrqueting de mitjans socials (social media marketing) com de màrqueting de cercadors (search engine marketing).

El titulat serà capaç d?idear estratègies de màrqueting i de mitjans socials, dissenyant, planificant i gestionant les diferents operatives, i també els canals i les eines de comunicació, promoció, fidelització, diàleg i venda, mitjançant l?ús de les noves tecnologies i les xarxes socials.

Els seus coneixements li permetran fer anàlisis del lloc web, posicionant-lo en els cercadors, i participar en la realització de campanyes de publicitat en els mitjans digitals, mesurant-ne els resultats i actuant sobre la base d?aquests resultats, portant el control de l?estratègia de màrqueting a internet i monitorant la presència de la marca a les xarxes socials i actuant-hi.

Requisits


  • Un nivell d'estudis corresponent a batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).

  • Una capacitat professional adequada



Metodologia


T'oferim un model pedagògic innovador i de qualitat que té com a centre d'interès l'estudiant, facilitar l'estudi i alhora, fer compatible la seva activitat quotidiana amb els objectius de la formació.

El Campus virtual, els continguts del material didàctic, i els professors i tutors, són els instruments bàsics del model que qualifica l'estudiant per un mètode d'avaluació contínua. Aquesta avaluació, permet conèixer l'evolució de l'estudiant durant el curs i ajudar durant el procés de formació.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Durada

Durada: 12.5 mesos
Inici: Octubre 2017

Objetius

o Planificar un pla de màrqueting electrònic per a una empresa que inclogui els objectius, les eines que cal utilitzar i la seva implantació.

o Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva al web col·laboratiu.

o Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció en línia més adequades per a cada situació.

o Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i l'execució d'una botiga en línia per a desenvolupar-la posteriorment, des de la captació d'usuaris fins a la venda i la fidelització posterior.

o Comprendre i valorar els aspectes clau del web social i de l'optimització natural (social media optimization) per a idear, planificar i implantar una estratègia de mitjans socials.

o Crear un pla estratègic en mitjans socials d'acord amb uns objectius i dissenyar i aplicar un pla d'acció que aconsegueixi una execució correcta del pla estratègic.

Titulació obtinguda

Diploma de programa superior de UOC Xtended Studies de Community Management i Social Màrqueting de Cercadors, Social Media i Analítica

Preu

3.490 €
Quota: 160 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Community management i social màrqueting i Màrqueting en cercadors, social media i analítica

Programa Superior en Community management i social màrqueting i Màrqueting en cercadors, social media i analítica