EducaciOnline

Programa Superior en Community management i social màrqueting i Màrqueting en cercadors, social media i analítica

EducaciOnline

Curs
On-line
270 Hores
3.490 €

Programa Superior en Community management i social màrqueting i Màrqueting en cercadors, social media i analítica

Descripció

VOLS SER UN EXPERT EN RELACIONS SOCIALS ENTRE EMPRESES I CONSUMIDORS?



Avui en dia l'e-màrqueting ja és una peça fonamental en l'estratègia de qualsevol empresa que vulgui establir relacions sòlides i rendibles amb els seus clients i consumidors. I és que les xarxes socials s'han convertit, en poc temps, en un dels canals de prescripció, conversa i recomanació més importants i fiables per als consumidors.



El curs superior de COMMUNITY MANAGEMENT I SOCIAL MÀRQUETING d'EducaciOnline et permet adquirir les capacitats i coneixements necessaris per a abordar amb èxit els nous reptes del màrqueting digital que ja s'estan plantejant en els departaments de màrqueting i comunicació d'empreses de qualsevol mida.



Perfil Professional



El curs capacita per exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació amb especialització en entorns digitals i Social Media Màrqueting.

El titulat serà capaç d'idear estratègies de màrqueting i de xarxes socials, dissenyant, planificant i gestionant les diferents operatives, així com els canals i eines de comunicació, promoció, fidelització, diàleg i venda, mitjançant l'ús de les noves tecnologies i les xarxes socials. Portant el control de l'estratègia de màrqueting a internet i monotorizando i actuant sobre la presència de la marca a les xarxes socials.



Competències



• Planificar un pla d'e-màrqueting per a una empresa, des dels objectius, les eines a utilitzar i la seva implementació.

• Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col · laborativa.

• Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció en línia més adequades per a cada situació.

• Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i l'execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament, des de la captació d'usuaris fins a la venda i la posterior fidelització.

• Comprendre i valorar els aspectes clau de la web social i assumir els fonaments del social media per determinar una estratègia de social mitjana.

• Crear un pla estratègic en mitjans socials en funció d'uns objectius i dissenyar i aplicar un pla d'acció que aconsegueixi una correcta execució del pla estratègic.

• monitoritzar i valorar l'impacte de la reputació en línia en el model de negoci de les organitzacions.

• Exercir les funcions operatives d'un Community Manager creant i gestionant la comunitat i la reputació d'acord amb els objectius de l'organització i amb les eines més adequades.





T'AGRADARIA SER UN ESPECIALISTA EN POSICIONAMENT WEB?



Avui dia, el primer que realitza un client o consumidor abans de comprar un producte o contractar un és buscar a Internet. Si no el troba ràpidament, és com si no existís. I si no té opinions favorables en els social media, el consumidor possiblement mai arribarà a pagar per ell. Actualment la xarxa és el canal d'informació, opinió, conversa i recomanació amb major influència en la decisió de compra.



El Curs de formació superior en MÀRQUETING EN CERCADORS, SOCIAL MEDIA I ANALÍTICA d'EducaciOnline t'ofereix les capacitats necessàries per convertir-te en el responsable de màrqueting de cercadors de qualsevol departament de comunicació o màrqueting de l'empresa.



Perfil Professional



El Curs de Màrqueting en cercadors, social mitjana i analítica capacita per exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació amb especialització en el màrqueting en cercadors (posicionant els llocs web i realitzant campanyes de publicitat tant a cercadors com en les xarxes de display ).

El titulat serà capaç d'idear estratègies de màrqueting i de social media, dissenyant les diferents

operatives així com els canals i les eines de comunicació, promoció, fidelització, diàleg i venda, monitoritzant i actuant sobre la presència de la marca a les xarxes socials, analitzant el lloc web, posicionant en els cercadors i realitzant campanyes de publicitat en els mitjans digitals, mesurant els resultats i actuant d'acord amb aquests.



Competències



• Planificar un pla d'e-marketing, des dels objectius, les eines necessàries i la seva implementació.

• Aplicar les eines que proporciona l'entorn Web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col · laborativa.

• Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció online més adequades per a cada situació.

• Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament. Des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització.

• Comprendre i valorar els aspectes clau de l'analítica web per trobar els indicadors clau de rendiment, definir els objectius, establir un quadre de comandament i interpretar

els resultats per convertir les dades en accions.

• Saber analitzar un lloc web per poder definir i implementar un pla SEO amb èxit, monitoritzar i mantenir els resultats del pla mitjançant el seu seguiment.

• Dissenyar, planificar, configurar i executar campanyes SEM en cercadors i xarxes de display, des de la definició d'objectius i aplicació dels formats disponibles fins a la

mesurament de resultats.

• Comprendre i valorar els aspectes clau de la web social i del Social Media Optimization per idear, planificar i implementar una estratègia de social mitjana.



METODOLOGIA



T'oferim un model pedagògic innovador i de qualitat que té com a centre d'interès l'estudiant, facilitar l'estudi i alhora, fer compatible la seva activitat quotidiana amb els objectius de la formació.



El Campus virtual, els continguts del material didàctic, i els professors i tutors, són els instruments bàsics del model que qualifica l'estudiant per un mètode d'avaluació contínua. Aquesta avaluació, permet conèixer l'evolució de l'estudiant durant el curs i ajudar durant el procés de formació.



Doble titulació



EducaciOnline ha creat ofertes de doble titulació, per als seus cursos de formació superior, que et beneficiaran sempre que vulguis ampliar el teu curriculum amb l'especialització professional de qualitat i titulació universitària.

Es tracta d'ofertes formatives amb el contingut curricular complet de dos cursos de temes relacionats i que, un cop superats, donen accés a dos Diplomes d'Extensió Universitària de la UOC.

Per exemple, és freqüent que l'estudiant interessat en el curs de comptabilitat estigui també interessat en l'àrea de finances.

El programa de doble titulació de comptabilitat i finances dóna resposta a aquests dos interessos i amb unes condicions molt favorables per a l'alumne.

Així doncs, EducaciOnline t'ofereix la possibilitat d'aprofitar aquesta oferta amb unes millors condicions i amb un calendari adaptat per poder abordar aquest programa amb èxit.

Qualsevol Curs de Formació Superior d'EducaciOnline té associat un altre curs relacionat, que complementa i desenvolupa la gran diversitat de competències professionals que exigeix ??el mercat laboral. Això garanteix, juntament amb la titulació final, l'especialització necessària per optar a llocs de treball de categories professionals superiors ..

Recorda ... pots aconseguir dos Diplomes de la UOC en les àrees del teu interès amb unes condicions immillorables.

Veure més

Preu

3.490 €
Quota: 160 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Community management i social màrqueting i Màrqueting en cercadors, social media i analítica