EducaciOnline

Programa Superior en Direcció i gestió d'allotjaments turístics, Màrqueting a Internet i e-commerce

EducaciOnline

Curs
On-line
375 Hores
3.490 €

Descripció

El coneixement del mercat, la comercialització i el màrqueting, l'estratègia empresarial, el control economicofinancer, les noves tecnologies de la informació i el control de la qualitat en les operacions de servei han redefinit la gestió dels establiments turístics. En l'actualitat és imprescindible trobar enfocaments integradors en què el cost optimitzat generi la màxima satisfacció dels clients segons les característiques dels serveis que s'ofereixen. En aquest sentit, màrqueting electrònic s'erigeix ??com una peça clau i fonamental dins dels plans de qualsevol empresa. La xarxa és ja un dels mitjans amb més poder de prescripció, de manera que les estratègies de posicionament, el màrqueting en xarxes socials, les accions de màrqueting viral, el màrqueting per correu electrònic i la publicitat interactiva són avui imprescindibles. El comerç electrònic obre, a més, nous mercats per a petites i grans empreses.
Veure més

Temari del curs

  • Característiques del mercat turístic espanyol
  • Recursos turístics naturals i culturals
  • Característiques de les empreses d'allotjament i classificació dels allotjaments hotelers
  • Pla de viabilitat i direcció estratègica
  • Gestió econòmica, financera i pressupostària
  • Entorn jurídic i fiscal de les empreses turístiques
  • Comunicació i màrqueting hoteler
  • Gestió de comerç electrònic hoteler
  • Gestió de recursos humans
  • Internet i les noves tecnologies
  • Seguretat dels sistemes d'informació
  • Connectivitat sense fils i sistemes de comunicació. Terminals al punt de venda
  • Departament de recepció
  • Departament de pisos
  • Departament de manteniment
  • Atenció al client
  • Prevenció de riscos laborals
  • Introducció al màrqueting
  • El lloc web
  • Les principals eines del màrqueting a internet orientat a resultats
  • L'entorn del nostre projecte de promoció. El web 2.0. Objectius d'un web. Perfil de l'internauta
  • Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
  • Màrqueting en mitjans socials. Reputació en línia. Gabinet de premsa digital. Generació d'enllaços (link building). Màrqueting viral
  • Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció
  • Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
  • Màrqueting mòbil
  • Comunicació persuasiva al web 2.0
  • Comerç electrònic
  • Aspectes crítics del comerç electrònic
  • La gestió dels clients i proveïdors per internet
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

El curs de Turisme i Màrqueting a Internet capacita la persona titulada per a dirigir i coordinar un petit establiment turístic de manera eficaç i autònoma. D?altra banda, a causa de la importància de les noves tecnologies en el sector turístic, el curs capacita també per a dur a terme les accions oportunes per a desenvolupar adequadament el negoci per mitjà de la xarxa.


Destinataris

A qui va dirigit aquest curs?



     Empleats d'agències de viatges sense titulació

     Professionals encarregats d'organitzar rutes de viatge a l'empresa

     Estudiants d'hostaleria i turisme

     Estudiants que preparin l'accés lliure a les proves oficials

     Qualsevol càrrec que necessiti ampliar el coneixements dels seus mercats

Veure més

Requisits

Requisits d'accés

un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2). una capacitat professional adequada.

Durada

Durada: 16.5 mesos

Inici: Octubre 2017

Objetius


  • Analitzar les característiques específiques del mercat turístic espanyol i, especialment, la relació existent entre l'oferta, la demanda i els productes turístics.

  • Classificar els establiments turístics i relacionar les diferents normatives vigents en el sector turístic tant en l'àmbit nacional com en l'autonòmic.

  • Comprendre i valorar la importància de la sostenibilitat social i mediambiental per al desenvolupament del turisme sostenible.

  • Analitzar i dissenyar el pla de negoci d'una empresa hotelera, organitzar-ne els recursos necessaris per a la posada en marxa i avaluar diferents projectes.

  • Planificar, executar, controlar i ajustar els processos dels diferents departaments, i proposar estratègies de millora relacionades amb la dinàmica de l'empresa.

  • Dur a terme de forma eficient la gestió administrativa, pressupostària i fiscal de l'empresa hotelera.

  • Utilitzar les aplicacions dels dispositius terminals de punts de venda i integrar-les dins de les bases de dades empresarials.

  • Organitzar el rendiment òptim dels recursos humans dels diferents departaments, d'acord amb la prevenció necessària de riscos laborals, com també de la maquinària corresponent per tal de proporcionar una atenció al client excel·lent.

  • Establir un pla de màrqueting electrònic per a una empresa, des dels objectius fins a les eines que s'utilitzaran i la seva implementació.

  • Triar apropiadament les eines de promoció en línia i de màrqueting mòbil més adequades per a cada situació



Titulació obtinguda

Diploma de programa superior de UOC Xtended Studies de Direcció i Gestió d?Allotjaments Turístics i Màrqueting a Internet i e-Commerce

Preu

3.490 €
Quota: 160 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Direcció i gestió d'allotjaments turístics, Màrqueting a Internet i e-commerce

Programa Superior en Direcció i gestió d'allotjaments turístics, Màrqueting a Internet i e-commerce