EducaciOnline

Programa Superior en Màrqueting a Internet i comerç electrònic i Community management i social màrqueting

EducaciOnline

Curs
On-line
270 Hores
3.490 €

Programa Superior en Màrqueting a Internet i comerç electrònic i Community management i social màrqueting

Descripció

Benvinguts al curs de Màrqueting a Internet i Comerç Electrònic, i Community Manager i Social Marketing, que reuneix el millor d'un curs de Màrqueting a Internet i un curs de Community Manager amb l'objectiu de donar-te una formació íntegra en un camp cada vegada més sol·licitat.

En un entorn com l'actual, el màrqueting electrònic s'erigeix com una peça clau i fonamental dins dels plans de qualsevol empresa. La xarxa ja és un dels mitjans amb més poder de prescripció, per la qual cosa avui són imprescindibles les estratègies de posicionament, el màrqueting en xarxes socials, les accions de màrqueting viral, el màrqueting per correu electrònic i la publicitat interactiva. El comerç electrònic obre, a més, nous mercats per a petites i grans empreses. En aquest últim àmbit, el màrqueting de mitjans socials actualment és fonamental dins dels plans de qualsevol companyia. Les xarxes socials es configuren com un dels canals amb més poder de prescripció. Comprendre i aplicar la gestió de comunitats des de l'òptica del màrqueting i la seva relació directa amb el comerç electrònic aportarà al professional una visió de conjunt que li permetrà abordar els nous reptes empresarials.

Veure més

Temari del curs

  • Introducció al màrqueting
  • El lloc web
  • Les principals eines del màrqueting a internet orientat a resultats
  • L'entorn del nostre projecte de promoció. El web 2.0. Objectius d'un web. Perfil de l'internauta
  • Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
  • Màrqueting en mitjans socials. Reputació en línia. Gabinet de premsa digital. Generació d'enllaços (link building). Màrqueting viral
  • Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció
  • Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
  • Màrqueting mòbil
  • Comunicació persuasiva al web 2.0
  • Comerç electrònic
  • Aspectes crítics del comerç electrònic
  • La gestió dels clients i proveïdors per internet
  • Introducció als mitjans socials i a la gestió de comunitats
  • Punt de partida: establiment d'objectius i determinació d'indicadors claus de rendiment (KPI).
  • Etapes de dinamització en xarxes socials
  • El paper de les empreses i les institucions en els mitjans socials
  • Estratègia en mitjans socials
  • Fases d'una estratègia en mitjans socials
  • Definició de monitoratge i reputació en línia
  • Què s'ha de monitorar, com i on
  • Eines de monitoratge de trànsit i influència
  • Perfil del gestor de comunitats
  • Gestió de comunitats i de la reputació de les marques
  • Monitoratge de trànsit i influència
Veure més

Requisits


  • Un nivell d'estudis corresponent a batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).

  • Una capacitat professional adequada



Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Durada

Durada: 12.5 mesos
Inici: Octubre 2017

Objetius


  • Projectar un pla de màrqueting electrònic per a una empresa, des dels objectius fins a les eines que s'utilitzaran i la seva implantació.

  • Triar apropiadament les eines de promoció en línia i de màrqueting mòbil més adequades per a cada situació.

  • Analitzar i proposar un lloc web partint dels conceptes d'usabilitat, accessibilitat, interactivitat i disseny web.

  • Mesurar i analitzar els resultats de les accions promocionals en línia i de màrqueting mòbil.

  • Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva al web col·laboratiu.

  • Desenvolupar estratègies de venda en línia, des de la captació d'usuaris fins a la venda i fidelització posterior.

  • Comprendre i valorar els aspectes clau del disseny i l'execució d'una botiga en línia per a desenvolupar-los posteriorment.

  • Incorporar les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en la definició dels processos de negoci que configuren cadenes de valor basades en experiències de client, i no en productes i serveis.

  • Comprendre i valorar els aspectes clau del web social i assumir els fonaments dels mitjans socials per a determinar una estratègia en aquest camp.

  • Crear un pla estratègic en mitjans socials d'acord amb uns objectius i dissenyar i aplicar un pla d'acció que aconsegueixi una execució correcta del pla estratègic.



Titulació obtinguda

Diploma d?extensió universitària de la UOC de Màrqueting a Internet i E-commerce i Community Management i Social Màrqueting

Preu

3.490 €
Quota: 160 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Màrqueting a Internet i comerç electrònic i Community management i social màrqueting