EducaciOnline

Expert en Màrqueting a Internet

EducaciOnline

Curs
On-line
180 Hores
2.395 €

Descripció

La xarxa es configura com un dels mitjans amb més poder de prescripció i d'influència en les decisions de la nostra vida, de manera que si no estàs a la xarxa no existeixes per a un nombre creixent de clients i consumidors.

Les estratègies de posicionament en cercadors, els enllaços patrocinats, el màrqueting en xarxes socials, les accions de màrqueting viral, l'e-mail màrqueting i la publicitat interactiva en conjunt es fan imprescindibles per a les organitzacions.

El comerç electrònic obre nous mercats per a petites i grans empreses mentre que les estratègies d'e-business, el CRM o el Màrqueting mòbil arriben a també a les PIMES.

Tot està interconnectat: Internet, el telèfon mòbil, els dispositius portàtils, els caixers automàtics, els videojocs, la televisió digital interactiva o el GPS són exemples d'una indústria que creix imparable i de la qual cap organització pot quedar al marge.



Perfil professional

El curs capacita per exercir funcions de responsabilitat en les àrees de màrqueting i comunicació amb especialització en entorns digitals, dins d'una empresa o organització.

Així doncs, el titulat serà capaç de dissenyar, planificar i gestionar les diferents eines de promoció, fidelització i venda a través de l'ús de les noves tecnologies, així com definir i controlar una estratègia de màrqueting a internet i desenvolupar iniciatives de negoci basades en la Xarxa



Competències

• Projectar un pla d'e-màrqueting per a una empresa, des dels objectius, les eines que s'utilitzaran i la seva implementació.

• Triar apropiadament les eines de promoció en línia i de màrqueting mòbil més adequades per a cada situació.

• Analitzar i proposar un lloc web partint dels conceptes d'usabilitat, accessibilitat, interactivitat i disseny web.

• Mesurar i analitzar els resultats de les accions promocionals en línia i de màrqueting mòbil.

• Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting.

• Desenvolupar estratègies de venda online, des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització.

• Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament.

• Incorporar les noves tecnologies de la informació i la Comunicació (TIC) en la definició dels processos de negoci que configuren cadenes de valor basades en experiències de client, i no en productes i serveis.

Veure més

Temari del curs

Introducció al màrqueting
El lloc web
Les principals eines del màrqueting en Internet orientat a resultats
L'entorn del nostre projecte de promoció. La web 2.0.
    Objectius d'una web. Perfil de l'internauta
Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
Social media màrqueting. Reputació en línia. Gabinet de premsa digital. Link building. Màrqueting viral
Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció
Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
Màrqueting mòbil
Comunicació persuasiva a la web 2.0
Comerç electrònic
Aspectes crítics del comerç electrònic
La gestió dels clients i proveïdors per internet
Veure més

Requisits

Requisits d'accés
- Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).
- Una capacitat professional adequada.

Titulació obtinguda

Diploma d'extensió universitària de la UOC en Màrqueting a Internet i e-commerce.

Promocions

Consulti les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €
Quota: 99 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Expert en Màrqueting a Internet

Expert en Màrqueting a Internet