EducaciOnline

Curs de Mobile Marketing

EducaciOnline

Curs
On-line
180 Hores
2.395 €

Curs de Mobile Marketing

Descripció

Les cerques de productes i serveis a internet, les pàgines web optimitzades per a ser consultades en dispositius mòbils i el desenvolupament d'aplicacions per a mòbils són elements que caracteritzen un sector que ha experimentat un gran creixement en els últims temps. Per la seva banda, el comerç electrònic també ha arribat als dispositius mòbils. En aquest ecosistema mòbil, el màrqueting electrònic possibilita la connexió amb usuaris i clients per mitjà d'uns dispositius que porten sempre amb ells. Un telèfon intel·ligent té certes qualitats que el fan únic, ja que és personal, privat i ubic, sense oblidar el gran impacte de les tauletes en els hàbits d'ús dels últims anys.

Temari del curs

Màrqueting a internet
Comunicació persuasiva a la web 2.0
Promoció. atraure internautes
Comerç electrònic
La revolució del màrqueting mòbil
Mobilització del pla de màrqueting
Ecosistema mòbil
Analítica mòbil

Competències per a les que et prepara el curs

Elaborar un pla d'e -màrqueting per a una empresa , des dels objectius , les eines a utilitzar i la seva implementació .
Aplicar les eines que proporciona l'entorn Web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col · laborativa .
Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció en línia més adequades per a cada situació .
Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament . Des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització .
Plasmar en un llenç d'un sol full l'estratègia bàsica per a un pla de màrqueting digital internacional .
Identificar d'oportunitats de màrqueting digital internacional a través de l'ús de matrius de mercat / producte , l'anàlisi de les webs de la competència i de la generació de mapes de posicionament .
Idear , planificar i executar una estratègia de Social Media internacional .
Decidir amb suficient criteri quin

Requisits

Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2). Una capacitat professional adequada. Pla d'estudis

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Durada

Durada: 8.5 mesos
Inici: Octubre 2017

Titulació obtinguda

Diploma d?extensió universitària de la UOC de Mobile Marketing

Promocions

Consulti les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €
Quota: 99 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Mobile Marketing