EducaciOnline

Expert en Mobile Marketing

EducaciOnline

Curs
On-line
180 Hores
2.395 €

Expert en Mobile Marketing

Descripció

La internacionalització de tota empresa i organització passa necessàriament per l'adequada adaptació de l'e - màrqueting als mercats i contextos globals , que tenen les seves pròpies regles i enfocaments .

El màrqueting digital s'erigeix ??en un context mundial com un gran facilitador del procés del comerç i de la internacionalització de l'empresa .

Utilitzant diverses tècniques es pot idear models de negoci i estratègies orientades a detectar oportunitats , establir estratègies i models orientats als mercats transnacionals .

perfil professional

El curs capacita l'estudiant per idear i dur a terme el màrqueting digital estratègic i operatiu d'una empresa o organització al context internacional .

L'estudiant , partint del coneixement de l'e - màrqueting i del social media , serà capaç d'identificar mercats , definir models de negoci , detectar oportunitats i posicionar el lloc web a nivell internacional .

competències

 
Elaborar un pla d'e -màrqueting per a una empresa , des dels objectius , les eines a utilitzar i la seva implementació .

 
Aplicar les eines que proporciona l'entorn Web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting i comunicació persuasiva a la web col · laborativa .

 
Triar apropiadament les eines de comunicació i promoció en línia més adequades per a cada situació .

 
Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i execució d'una botiga en línia per al seu posterior desenvolupament . Des de la captació d'usuaris fins a la venda i posterior fidelització .

 
Plasmar en un llenç d'un sol full l'estratègia bàsica per a un pla de màrqueting digital internacional .

 
Identificar d'oportunitats de màrqueting digital internacional a través de l'ús de matrius de mercat / producte , l'anàlisi de les webs de la competència i de la generació de mapes de posicionament .

 
Idear , planificar i executar una estratègia de Social Media internacional .

 
Decidir amb suficient criteri quin és el nom de domini més convenient i saber escollir el millor allotjament web per a un projecte internacional .

 
Analitzar el rendiment de les pàgines , a utilitzar les eines disponibles i implementar les millores que sigui possible aplicant les millors tècniques WPO .

 
Desenvolupar estratègies SEO internacionals i entendre de forma àmplia i detallada les eines disponibles a utilitzar en qualsevol planificació internacional de SEO .

 
Aplicar tècniques de mesurament de trànsit web dins de la disciplina de l'analítica web internacional .

 
Identificar i aplicar els coneixements necessaris per utilitzar les eines professionals d'e - màrqueting.

Veure més

Temari del curs

Màrqueting a Internet
  Comunicació persuasiva a la Web 2.0
  Promoció. atreure internautes
  Comerç electrònic
  estratègies visuals
  Oportunitats digitals exportació
  Social mitjana internacional
  SEO Internacional, WPO, Naming i Hosting

Requisits

Un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2).
Una capacitat professional adequada.
Pla d'estudis

Titulació obtinguda

Diploma d'extensió universitària de la UOC en Màrqueting digital internacional
Introducció

Promocions

Consulti les nostres ajudes econòmiques.

Preu

2.395 €
Quota: 99 ? / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Expert en Mobile Marketing