EducaciOnline

Programa Superior en Planificació i Gestió Mitjans publicitaris, Màrqueting a Internet i comerç electrònic

EducaciOnline

Curs
On-line
345 Hores
3.150 €

Programa Superior en Planificació i Gestió Mitjans publicitaris, Màrqueting a Internet i comerç electrònic

Descripció

En un mercat tan competitiu i amb mitjans de difusió tan diversos com l'actual, la publicitat és un dels aspectes fonamentals dins dels plans d'una empresa que es vulgui donar a conèixer i que vulgui destacar davant dels seus clients actuals o potencials.

La planificació, execució i control d'una campanya és un procés delicat, tant en la creació del missatge com en la seva difusió, per la qual cosa requereix una formació especialitzada en totes les fases que la componen, a més d'un alt nivell de coneixements, sigui dels mitjans tradicionals o dels nous suports digitals.

En aquest sentit, la irrupció imparable d'internet com a vehicle de comunicació i difusió global fa imprescindible el coneixement de les seves especificitats i dels seus propis codis de funcionament.

El curs de Planificació i Gestió de Mitjans Publicitaris i Màrqueting a Internet i E-commerce ofereix els coneixements necessaris tant per a la definició d'una estratègia de mitjans —la planificació, la gestió i la compra d'espais publicitaris tradicionals—, com per a la definició de les estratègies pròpies de comunicació per internet —el posicionament en cercadors, els enllaços patrocinats, el màrqueting en xarxes socials, el màrqueting viral, el màrqueting per correu electrònic i la publicitat interactiva.
Veure més

Temari del curs

  • Agents i legislació general de l'activitat publicitària
  • El procés de planificació de mitjans
  • Investigació de mitjans
  • Panorama de mitjans
  • L'estratègia de mitjans
  • Negociació, gestió i seguiment
  • Introducció al màrqueting
  • El lloc web
  • Les principals eines del màrqueting a internet orientat a resultats
  • L'entorn del nostre projecte de promoció. El web 2.0. Objectius d'un web. Perfil de l'internauta
  • Màrqueting en cercadors: SEO i SEM
  • Màrqueting en mitjans socials. Reputació en línia. Gabinet de premsa digital. Generació d'enllaços (link building). Màrqueting viral
  • Analítica web. Google Analytics. Aspectes relacionats amb l'origen de les visites i la promoció
  • Màrqueting d'afiliació. Altres opcions de promoció
  • Màrqueting mòbil
  • Comunicació persuasiva al web 2.0
  • Comerç electrònic
  • Aspectes crítics del comerç electrònic
  • La gestió dels clients i proveïdors per internet
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

El curs de Planificació i Gestió de Mitjans Publicitaris i Màrqueting a Internet i E-commerce capacita el titulat per al desenvolupament de diferents tasques dins el departament de màrqueting o en llocs afins o que hi estan relacionats, de qualsevol empresa de l?àmbit públic o privat, amb una especialització de les novetats que aporten les noves tecnologies.

D?una banda, estarà capacitat per a definir l?estratègia, planificar, gestionar i comprar espais publicitaris de manera coherent amb la visió de l?empresa i la seva relació amb l?entorn.

De l?altra, i de manera relacionada, podrà definir i controlar una estratègia de màrqueting a internet i desenvolupar iniciatives de negoci basades en la xarxa.

Destinataris

A qui va dirigit aquest curs?



     Responsables de comunicació

     Tècnics de relacions públiques

     Responsables de màrqueting

     Responsables comercials

     Qualsevol persona interessada en formar-se en els àmbits de la

     publicitat i la comunicació

Veure més

Requisits

Requisits d'accés

un nivell d'estudis corresponent al Batxillerat (LOGSE) o equivalent (COU, MP3, FP2). una capacitat professional adequada.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Durada

Durada: 15.5 mesos
Inici: Octubre 2017

Objetius


  • Comprendre i aplicar els conceptes bàsics de la publicitat i el paper dels agents que en formen part: l'anunciant, l'agència de publicitat i el consumidor.

  • Participar en la preparació, el procés i l'avaluació d'una planificació de mitjans.

  • Fer una planificació de mitjans tàctica, triant els mitjans i els suports més adequats per a una campanya de publicitat.

  • Calcular i controlar la inversió d'una campanya publicitària mitjançant la seva distribució en el temps i geogràficament, la utilització dels formats creatius més adequats segons els mitjans i els objectius i establint pressupostos per mitjans.

  • Controlar les etapes del procés de negociació amb els mitjans i la gestió de les campanyes.

  • Planificar un pla de màrqueting electrònic per a una empresa, des dels objectius fins a les eines que s'utilitzaran i la seva implantació.

  • Triar apropiadament les eines de promoció en línia i de màrqueting mòbil més adequades per a cada situació i analitzar els resultats.

  • Aplicar les eines que proporciona l'entorn web 2.0 en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting.

  • Desenvolupar estratègies de venda en línia, des de la captació d'usuaris fins a la venda i fidelització posterior.

  • Comprendre i valorar els aspectes clau en el disseny i l'execució d'una botiga en línia per a desenvolupar-los posteriorment.



Titulació obtinguda

Diploma d'Extensió Universitària
de la UOC en planificació i gestió
de mitjans publicitaris
Diploma d'Extensió Universitària
de la UOC en màrqueting a internet
i comerç electrònic

Preu

3.150 €
141 euros / mes.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Programa Superior en Planificació i Gestió Mitjans publicitaris, Màrqueting a Internet i comerç electrònic