Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna

Foundation Degree Relacions Públiques i Màrqueting

Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna

Foundation Degree Relacions Públiques i Màrqueting

Descripció

FDA PUBLIC RELATIONS AND MÀRQUETING

Títol oficial atorgat per University of Wales

Suplement de Diploma Europeu



OBJECTIUS

Aquests estudis contemplen tant la dimensió de les relacions públiques i

del màrqueting, com la dimensió empresarial.

Així, l'àmbit professional i de treball es troba vinculat a l'empresa

privada, concretament als departaments comercials, de màrqueting i

de comunicació.

Temari del curs

PRIMER CURS
Teoria i pràctica de les RRPP
organització empresarial
màrqueting
Publicitat i promoció
Organització i tècniques comercials
Economia, entorn i empresa
Psicologia empresarial
Protocol empresarial i institucional
Tècniques d'expressió
anglès I
Pràcticum I

SEGON CURS
Polítiques de RRPP
Teoria dels mitjans de comunicació
Dret empresarial
logística
Investigació de mercats
Comerç exterior
Sociologia empresarial
Estadística i tècniques quantitatives
anglès II
Pràcticum II

Durada

DURADA: 2 cursos acadèmics (120 ECTS)
INICI: Consultar

Perspectives laborals

Tècnic de màrqueting en empreses privades de qualsevol sector empresarial
Tècnic de comunicació en gabinets de comunicació, en gabinets de relacions públiques, i en departaments
de comunicació d'empreses privades grans i mitjanes
Tècnic de producte en empreses privades de qualsevol sector empresarial
Agent comercial tant en empreses privades de qualsevol sector empresarial com per autònoms
Emprenedor en qualsevol sector
Tècnic de showroom per a grans i mitjanes empreses privades que exposin producte
Tècnic de trade màrqueting
Tècnic de franquícies, Tècnic de marxandatge
Consultor tant en grans consultores com en gabinets especialitzats
Assessor d'empreses tant en grans consultores com en gabinets especialitzats

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Foundation Degree Relacions Públiques i Màrqueting