Descripció

Aquest curs està dissenyat per professionals amb una necessitat d'aconseguir competències i coneixements en la gestió dels diferents models de negoci de restauració.

El quadre docent i els col · laboradors que participen en el curs són reconeguts professionals i directius de contrastada experiència en empreses líders del sector. A més, el curs es realitza en col · laboració amb la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona, el que permet dissenyar un producte pedagògic complet i del més alt nivell.

Els coneixements adquirits garanteixen a l'alumnat la promoció professional en l'àmbit laboral, afavorida per l'estreta relació del CETT amb el sector empresarial i institucional del turisme i perquè ofereix a l'alumnat una potent borsa de treball. La diversitat cultural de l'alumnat del curs possibilita un enriquidor intercanvi professional i una visió global




 
Veure més

Temari del curs

Gestió d'empreses de restauració:

Màrqueting aplicat a restauració:

Estratègies d'e-Màrqueting
  •      Revenue Management
  •      Brand Management
  •      Gestió de vendes

La gestió dels RRHH
  •      L'excel · lència en recursos humans: la gestió del capital humà i l'orientació al servei
  •      Ètica i lideratge
  •      La gestió del canvi i el comportament organitzatiu
  •      Desenvolupament de competències personals i professionals
  •      La gestió de la diversitat

La gestió economicofinancera
  •      Gestió econòmica dels centres d'ingrés i de cost
  •      Pressupost i control de la gestió
  •      Fonaments de l'anàlisi financera
  •      Valoració d'inversions hoteleres i gestió d'actius

Direcció estratègica
  •      Disseny i implementació d'estratègies en empreses hoteleres
  •      Desenvolupament de models de negoci adaptats a la realitat hotelera actual
  •      Iniciativa i esperit emprenedor
  •      Responsabilitat social corporativa

Food service:
  •      Direcció d'operacions de restauració
  •      Càtering i col · lectivitats
  •      Noves fórmules de restauració

Customer experience:
  •      Màrqueting experiencial
  •      Anàlisi de la clientela i satisfacció de les necessitats
  •      Gestió d'esdeveniments

Projecte Final
Veure més

Destinataris

Tècnics en empreses i Activitats Turístiques o en restauració amb un mínim de 3 anys d'experiència professional en el sector.

Professionals de l'àmbit de la restauració i de l'hoteleria o professionals del sector vinculats a l'àmbit de l'alimentació i de les begudes.

Durada

Propera convocatòria: A consultar.

Objetius

Dotar els alumnes dels coneixements i habilitats necessaris perquè siguin capaços de:

Desenvolupar competències clau per al directiu del segle XXI, des del lideratge fins a la capacitat de prendre decisions complexes, sense oblidar el treball en equip i l'adaptació multicultural.

Adquirir les principals competències per a la direcció i la gestió dels departaments d'alimentació i begudes.

Desenvolupar i aplicar solucions estratègiques que responguin als reptes de la restauració comercial i de col · lectivitats en l'entorn actual.

Fomentar la iniciativa i l'esperit emprenedor en l'àmbit de la restauració.

Donar a conèixer les pautes d'una alimentació saludable en les diferents etapes i situacions fisiològiques de la vida, planificar menús adequats per als diferents col · lectius i aplicar les normes adequades per a la correcta manipulació dels aliments.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Gestió de la Restauració Comercial i per a Col.lectivitats

Curs de Gestió de la Restauració Comercial i per a Col.lectivitats