Escola Universitària Mediterrani
Grau
Presencial
Oficial / Homologat
4 Anys
  • Barcelona
5.340 €

Descripció

El Grau en Màrqueting integra dins del seu pla d'estudis continguts i competències de diverses disciplines: Els idiomes, el management, l'economia, la recerca comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el dret, la internacionalització o la informàtica entre unes altres. A més introdueix aspectes innovadors en l'àmbit acadèmic relatius a la programació, execució i avaluació de la docència, i fomenta entre els estudiants la mobilitat, l'adquisició d'actituds com la iniciativa emprenedora, el lideratge o l'esperit crític. En aquest context, MEDITERRANI disposa d'un Pla Intern de Qualitat basat en la norma UNE-EN ISO 9001:2000 que té com a objectiu impulsar una cultura de la qualitat i la millora contínua que ens permeti seguir sent, a Barcelona, un centre Universitari de referència en excel·lència acadèmica. A més Mediterrani inclou un ordinador portàtil MACBOOK AIR TOTALMENT GRATIS, anglès i xinès mandarí durant els 4 anys de carrera, acreditacions d'anglès de Cambridge (first, advanced o proficiency) GRATIS, a més de pràctiques des de primer curs en les millors empreses del sector. Servei de COACHING gratuït, dinàmica borsa de treball i un cèntric edifici de 10 plantes amb excel·lents serveis (biblioteca, bar-menjador, gran terrassa). Mediterrani organitza dues Jornades de Portes obertes en dissabte: 1 d'Abril y 20 de Maig a les 10 hores. També Portes Obertes Tot l'Any de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 i de 17 a 19:30 h. 



CODI PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA - 81051


 


Veure més

Temari del curs

GRAU EN MÀRQUETING - PLA D'ESTUDIS
Primer curs:
M1 : Fonaments de l'Empresa (24 ECTS)
  • Introducció a l'Administració d'Empreses
  • Comptabilitat i Finances per a la Gestió del Màrqueting
  • Recursos Humans
  • Introducció a l'Economia
M2: Principis del Màrqueting (12 ECTS)
  • Introducció al Màrqueting
  • Anàlisi Comercial
M3: Comportament de Compra (12 ECTS)
  • Comportament de Compra del Consumidor
  • Comportament de Compra de les Organitzacions
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
  • Fonaments d'Estadística
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès I
  • Xinès Mandarí I
Segon curs:
M1: Fonaments de l'Empresa (6 ECTS)
  • Dimensió Jurídica del Màrqueting
M4: Investigació Comercial (12 ECTS)
  • Estadística
  • Tècniques d' Investigació Comercial
M6: Màrqueting Estratègic (30 ECTS)
  • Màrqueting Data Management
  • Desenvolupament de Productes i Marques
  • Diseny d'Estratègies i Programes sobre Preus
  • Estratègies sobre Distribució i Logística de la Distribució
  • Desenvolupament del Pla de Màrqueting
M7: Comunicació (12 ECTS)
  • Venda Personal i Màrqueting Directe
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès II
  • Xinès Mandarí II
Tercer curs:
M4: Investigació Comercial (6 ECTS)
  • Tècniques prospectives per a la investigació comercial
M7: Comunicació (6 ECTS)
  • Publicitat, Promoció i Relacions Públiques
M8: Màrqueting Específic (12 ECTS)
  • Màrqueting Internacional, Industrial i de Serveis
  • Màrqueting Social i de les Institucions No Lucratives
M9: Màrqueting Digital (30 ECTS)
  • La Conducta de Compra Online
  • Comunicació i xarxes Socials
  • Estudis de Mercat per Internet
  • Diseny i Desenvolupament de Websites
M10: Pràcticum (12 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès III
  • Xinès Mandarí III
Quart curs:
M11: Treball Final de Grau (15 ECTS)
M12: Assignatures Optatives (33 ECTS)
  • Francès
  • Alemany
  • Rus
  • Pràcticum II
  • Neuromàrqueting
  • Marketing Ecològic
  • Comerç Electrònic
  • Habilitats Directives i de Comunicació
  • Empreneduria
  • Màrqueting Polític
  • Integració de Mercats
  • Joc de Simulació en Màrqueting
M13: Reconeixement (6 ECTS)
M5: Llengües Estrangeres aplicades al Màrqueting i als Negocis (6 ECTS)
  • Anglès IV
  • Xinès Mandarí IV
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

El programa de Grau en Màrqueting ofereix un total de 24 competèncias tant generals com específiques.

Destinataris

PERFIL DE L'ESTUDIANT DE GRAU EN MÀRQUETING

Els estudis de Màrqueting tenen un caràcter pluridisciplinari i obert a perfils molt diversos. Per això estan dirigits a estudiants interessats en el món de l'empresa, dels diversos mercats i productes, de la internacionalització, de les comunicacions interpersonals, els idiomes o les aplicacions de les noves tecnologies, entre d'altres. Els estudiants del Grau en Màrqueting han de ser persones amb iniciativa, creativitat i interessats per alguns dels diversos àmbits del mercat i el consum de productes i serveis.



VIES D'ACCÉS:

Opció PAAU Logse: Arts, Humanitats, Ciències Socials

Cicles Formatius de Grau Superior

Modalitat de Batxillerat Experimental: Administració i Gestió, Artístic, Ciències Humanes i Socials, Lingüístic

Branca FP 2ón Grau: Administrativa i Comercial, Hoteleria i Turisme, Imatge i So, Serveis a la Comunitat, Educador de Disminuïts Psíquics.



CODI PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA - 81051
Veure més

Requisits

VÍAS D'ACCÉS: Opció PAAU Logse: Arts, Humanitats, Ciències Socials Cicles Formatius de Grau Superior Modalitat de Bachillerat Experimental: Administració i Gestió, Artístic, Cièncias Humanes i Socials, Lingüístic Branca FP 2º Grau: Administrativa y Comercial, Hoteleria i Turisme, Imatge i So, Serveis a la Comunitat, Educador de Disminuits Psíquics CODI PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA 81051

Prova d'accés

No es necesària*
*Prova de llenguas locales a criteri del departament d'admissions.

Metodologia

Model Bolonya, avaluació contínua, 300 hores de pràctiques a empreses.

Idiomes en què s'imparteix

Bilingüe: Català - Castellà

Tipus d'avaluació

Contínua: treballs /exercicis avaluatiuss durant el curs /pràcticas a empreses.

Horari/Torn

Tarda de 16 a 21hores (variable en funció de les assignatures), Pel matí els alumnes que ho desitgin poden realitzar práctiques (moltes remunerades) des del primer curs de la carrera a les més de 3.000 empreses col.laboradores.

Places

60

Data Límit:

Accés per preinscripció universitària CODI PREINCRIPCIÓ 81051

Durada

4 anys (240 crèdits ECTS)

Objetius

Formar directius amb capacitat de gestionar departaments de Màrqueting de les organitzacions amb vocació internacionalizadora, conoceixements d'idiomes i ús de les noves tecnologíes.

Titulació obtinguda

GRAU EN MÀRQUETING PER LA UNIVERSITAT DE GIRONA

Perspectives laborals

Segons els experts el Grau en Màrqueting és una de les opciones universitàries amb més futur professional. EUT.MEDITERRANI OFEREIX UNA EXTENSA BORSA DE TREBALL I PRÀCTIQUES PER TAL D'AFAVORIR AQUESTA FINALITAT.

Promocions

Un ordinador portàtil MACBOOK AIR GRATIS

5 idiomes inclosos en el preu (anglès i xinès mandarí obligatoris, francès alemany, italià i rus, optatius).

ACREDITACIONS D'ANGLÈS: GRATIS preparació i exàmen a la mateixa universitat de les titulacións de Cambridge (First Certificate, Advanced o Proficiency).

SERVEI DE COACHING GRATIS per a tots els nostres alumnes.

PLA D'ACCIÓ TUTORIAL (suport acadèmic extra per tal de millorar el rendiment del estudiants).

Elaboració i enviament a les empreses del PERFIL PROFESSIONAL COMPETENCIAL dels alumnes graduats inclòs en també el preu.



CODI PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA - 81051

Subvencionat


Preu

5.340 €
89 euros/crèdit x 60 crèdits /curs = 5.340 euros /curs
Un ordinador portàtil MACBOOK AIR totalment GRATIS. Servei de COACHING gratis i preparació exàmens d'anglès de cambridge (first certificate, advanced, proficiency) GRATIS!!.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Grau en Màrqueting