ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)
Grau
Presencial
Oficial / Homologat
4 Anys
  • Barcelona
7.645 €

Grau Oficial en Màrqueting

Descripció

ESIC, com a centre adscrit centre vinculat a la Universitat Rovira i Virgili, t'ofereix el Grau Oficial en Màrqueting un grau amb alt reconeixement empresarial que et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals i capacitándote per exercir funcions directives en qualsevol organització, nacional i internacional.

El Grau Oficial en Màrqueting d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.

A més adquiriràs coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.

En cursar el Grau Oficial en Màrqueting a ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.

El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.

El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.

Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:

Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.

Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.

Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.

Veure més

Temari del curs

Primer curs:
• Introducció al Màrqueting
• Introducció a l'Empresa
• Matemáicas Empresarials
• Història Econòmica
• Sociologia de l'Empresa
• Comunicació Empresarial
• Idioma Modern
• Estadística aplicada al Màrqueting
• Economia I: Microeconomia
• Informàtica Aplicada al Màrqueting

Segon curs:
• Economia II: Macroeconomia
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting I
• Dret Mercantil
• Responsabilitat i Màrqueting Social Corporatiu
• Comportament del Consumidor I
• Màrqueting Estratègic
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting II
• Investigació de Mercats I
• Comportament del Consumidor II
• Política de Producte
• Política de Distribució
• Gestió Estratègica de la Marca

Tercer curs:
• Comunicació i Publicitat
• Mètodes de Decisió aplicats al Màrqueting
• Màrqueting i Sistemes d'Informació aplicats
• Política de Preus i Costos
• Tècniques de Negociació Comercial
• Màrqueting Relacional i Directe
• Creació d'Empreses
• Direcció de Recursos Humans
• Direcció de Vendes
• Direcció de Màrqueting Internacional
• Estratègies de Màrqueting Digital
• Investigació de Mercats II

Quart curs:
• Direcció Estratègica
• Pla de Màrqueting
• Optativa 1
• Optativa 2
• Optativa 3
• Optativa 4
• Optativa 5
• Pràctiques Externes
• AnualTrabajo Fi de Grau
Veure més

Destinataris

Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.

Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.

Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.

Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.

Veure més

Requisits

• L'accés al Grau en Màrqueting requerirà estar en possessió del títol de batxiller o equivalent i la superació de la prova a què es refereix l'article 42 de la Llei Orgànica 6/2001, d'Universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 abril, sense perjudici dels altres mecanismes d'accés previstos per la normativa vigent.

• L'estudiant de nou ingrés ha d'estar motivat per desenvolupar-se en l'àmbit del màrqueting, vendes, comunicació, la direcció i gestió empresarial. És recomanable posseir algunes competències i actituds clau com la responsabilitat i la capacitat de treball autònom i en equip, habilitats comunicatives, dots comercials, capacitat d'acció i iniciativa, capacitat per a les relacions personals, interès per les noves tecnologies de la informació i l'emprenedoria .

• També és recomanable que els futurs estudiants disposin de capacitat de raonament numèric i abstracte, coneixements bàsics de matemàtiques, i una correcta expressió oral i escrita.

Veure més

Prova d'accés

El candidat haurà de realitzar una prova d'admissió.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Horari/Torn

Horaris de matins i tardes: Matins: de dilluns a divendres de 9 a 15 hores. Tardes: de dilluns a divendres de 15 a 21 hores.

Durada

Data d'inici: setembre 2017.

Objetius

La Missió de la titulació és oferir una formació completa que capaciti als seus egressats en l'exercici professional del màrqueting dins d'una organització empresarial. Per a això, estableix els següents objectius formatius:

Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.

Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.

Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.

Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.

Titulació obtinguda

Grau Oficial en Màrqueting, atorgat per la Universitat Rovira i Virgili

Perspectives laborals

Aquesta titulació permetrà enfrontar-se a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals, bàsicament en els àmbits de Màrqueting, Investigació de Mercats, Comercial i Comunicació Empresarial.

Àmbit de màrqueting:
Director de màrqueting o comercial
Brand manager / Cap de Marca
Product Manager / Cap de Producte
Analyst customer relationship
Trade màrqueting manager
Responsable de M��rqueting Digital

Àmbit d'Investigació de Mercats:
Analista de mercat
Business Intelligence

Àmbit Comercial:
Director comercial
Director de comerç internacional
Cap de producte i vendes
Responsable de Desenvolupament de Negoci
account manager

Àmbit Comunicació Empresarial:
Responsable de comunicació

Promocions

Pla de beques i ajudes a l'estudi disponibles.

Preu

7.645 €
Detall del cost del 1er Curs:

Reserva de Plaça 400,00 ?
Matrícula 1.425,00 ?
Docència 5.820,00 ?

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Grau Oficial en Màrqueting