Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Grau en Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting (Pla nou accés)

Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Grau
Presencial
240 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

La publicitat, les relacions públiques i el màrqueting són tres disciplines apassionants que canvien contínuament a causa de la innovació tecnològica i les noves formes de comunicació social i empresarial.

A Blanquerna portem vint anys formant professionals de la comunicació persuasiva amb una preparació orientada cap als perfils que més demanda el sector.

La triple formació —publicitat, relacions públiques, màrqueting— que reben els nostres alumnes està en sincronia amb d'altres universitats de prestigi d'Europa i Estats Units.

A continuació et detallem les principals característiques del Grau en Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting a Blanquerna.

Temari del curs

Publicitat

  • Planificació Estratègica: el Planner
  • Tècniques de Planificació de Mitjans
  • Estratègia i Planificació de Mitjans
  • Seminari de Branding
  • Seminari de Below the Line
  • Seminari Rol Agència-Anunciant I i II
  • Seminari de presentació i negociació
  • Seminari de redacció en Publicitat i Relacions Públiques

Relacions Públiques

  • Teories i Tècniques de les Relacions Públiques
  • Estratègia de les Relacions Públiques
  • Seminari de Relacions Públiques aplicades: lobby, crisi i protocol.
  • Seminari de Producció d'esdeveniments
  • Comunicació Corporativa
  • Seminari Rol Agència-Anunciant I i II
  • Seminari de presentació i negociació
  • Seminari de redacció en Publicitat i Relacions Públiques

Màrqueting i empresa

  • Fonaments del Màrqueting
  • Màrqueting Internacional
  • Màrqueting digital
  • Marqueting Estratègic i Operacional
  • Gestió d'empreses de la Publicitat i les Relacions Públiques: Business Management
  • Seminari de Brand Review i Briefing
  • Seminari de Retail i Trade Marketing
  • Seminari Rol Agència-Anunciant I i II
  • Introducció a l'Economia
  • Desenvolupament de Projectes

Creativitat

  • Principis del Disseny
  • Direcció d'Art
  • Conceptualització en Publicitat i Relacions Públiques
  • Tècniques creatives i processos de producció
  • Seminari de Creativitat I
  • Seminari de Creativitat II

Tecnologia - llenguatges

  • Principis del Disseny
  • Comunicació aplicada a l'audiovisual
  • Gestió de continguts digitals
  • Producció Audiovisual
  • Realització Audiovisual

Comunicació general

  • Teoria General de la Informació
  • Psicologia de la Comunicació
  • Seminari d'introducció a la Publicitat, les Relacions Públiques i el Màrqueting
  • Seminari d'Argumentació
  • Seminari de Narració
  • Introducció a la Publicitat, les Relacions Públiques i el Màrqueting
  • Introducció al Periodisme i la Comunicació Corporativa
  • Introducció a la Comunicació Audiovisual
  • Comunicació Intercultural
  • Gestió de la Informació
  • Sociologia de la Comunicació

Humanitats

  • Antropologia cultural
  • Sociologia general
  • Ètica de la comunicació
  • Relacions Internacionals
  • Història Politicosocial Contemporània
  • Història del Pensament
  • Art (estètica)

Idiomes

  • Anglès (6 nivells)
  • Llengua

Pràctiques en empreses

  • Pràctiques obligatòries
  • Pràctiques optatives
  • Pràctiques extracurriculars
Veure més

Requisits

Titulació de Batxillerat i Proves d'Accés a la Universitat superades

Si de Selectivitat tens una qualificació de 7 sobre 10 o superior de la prova general, sense comptar les proves específiques, l'accés serà directe, supeditat a les places disponibles.

Horari/Torn

Matí o tarda

Durada

4 anys
Preinscripció7 de febrer

Titulació obtinguda

Actualment aquesta titulació segueix el procés de verificació d'acord amb el RD 1393/2007 de 29 d'octubre de 2007, modificat pel RD 861/2010 de 2 de juliol de 2010

Perspectives laborals

Tipus d'empresa

Agència de publicitat, agència de relacions públiques.
Centrals, agències de mitjans.
Agències de planificació i investigació, departaments de màrqueting.
Agències de comunicació corporativa, agències de comunicació digital, assessoria en comunicació, branding, coolhunting, consultoria en gestió de crisi.
perfils professionals

Creatiu, planner, copy, director d'art, dissenyador, director.
Supervisor, executiu de comptes, responsable de màrqueting.
Cap de premsa, director de comunicació.
Gestor d'esdeveniments, responsable de protocol, community manager.
Universitat

Docència.
Recerca en publicitat, relacions i RRPP i en comunicació social.

Promocions

Per facilitar l'accés a l'oferta formativa de Blanquerna, l'estudiant té diverses possibilitats, internes o externes, per obtenir ajuts econòmics significatius, a través de beques, ajuts econòmics, financeres i a través de la borsa de treball.

 

Preu

Preu per crèdit: 150,16 euros.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Grau en Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting (Pla nou accés)

Grau en Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting (Pla nou accés)