Verbal No Verbal

Intel·ligència emocional aplicada al treball

Verbal No Verbal

Curs
Presencial
  • Barcelona
320 €

Descripció

El terme "Intel·ligència emocional" va ser popularitzat per Daniel Goleman en el seu llibre "Intel·ligència Emocional" publicat el 1995. Segons Goleman la intel·ligència emocional és "la capacitat de reconèixer els nostres propis sentiments, els sentiments dels altres, motivar-nos i gestionar adequadament les relacions que sostenim amb els altres i amb nosaltres mateixos". 

La intel·ligència emocional implica un autoconeixement emocional profund i un bon autocontrol. El nostre estat emocional està sempre present en totes les relacions humanes, no només les personals, sinó també especialment a les professionals. Estem immersos i associats al nostre estat emocional de manera que vam viure la realitat des d'aquest punt de vista.

La intel·ligència emocional s'aprèn, es desenvolupa i s'enriqueix al llarg de la vida. 
Veure més

Temari del curs

  1. Intel·ligència Emocional. Concepte i components de la intel·ligència emocional.
  2. Les Intel·ligències múltiples. 
  • Intel·ligència Interpersonal
  • Intel·ligència Intrapersonal.
  • Coneixement d'un mateix. Comportaments intra i interpersonals.
  1. Autoconeixement. "Pensar de pressa, pensar a poc a poc". Control emocional.
  2. Comportaments tòxics i nutritius. Conseqüències.
  3. La importància de la comunicació en les relacions amb un mateix i els altres. Variables del llenguatge.
  4. El Mètode Balint. La importància de l'empatia i l'escolta.
  5. La persuasió versus la manipulació. Tècniques i tàctiques.

Destinataris

Directors de departaments o àrees de negoci. Comandaments intermedis d'empreses i altres organitzacions. Coordinadors o supervisors d'equips comercials. Responsables o gerents comercials. Comercials que es relacionen amb clients. Professionals liberals (advocats, metges, enginyers, arquitectes, gestors, graduats socials...). En general a qualsevol persona que vulgui potenciar la seva intel·ligència emocional i aplicar-la en les seves relacions professionals enfront de clients, proveïdors, companys de treball, col·laboradors i caps.



Metodologia

Es combinaran les explicacions del formador amb la realització d'exercicis en aula, combinant la teoria amb sessions de coaching grupals per facilitar la seva aplicació en el dia a dia.
El curs ofereix també una interessant oportunitat per crear vincles entre els representants de les diferents empreses i fer networking, aprofitant les sinergies i intercanviant experiències que ens enriquiran personalment i professionalment.

Horari/Torn

Divendres o dissabtes de 9:30 a 13:30.

Durada

Duració: 3 setmanes.

Objetius


  • Reconèixer la importància d'establir i mantenir relacions harmòniques també en el món dels negocis.

  • Conèixer les eines més importants per a la gestió eficaç d'emocions.

  • Descobrir com fer un millor ús del llenguatge verbal, no verbal i paraverbal mitjançant la intel·ligència emocional.

  • Potenciar la capacitat de relació, comunicació i influència en el món dels negocis.

  • Aprofundir en les tècniques de persuasió.



Preu

320 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Intel·ligència emocional aplicada al treball

Intel·ligència emocional aplicada al treball