Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés

Intervenció educativa en Autisme: desenvolupament i escolarització

Institut de Formació de la Fundació Pere Tarrés

Descripció


Introduir-se en la temàtica de l'autisme i la psicosi.



Conèixer la dinàmica de treball al medi residencial i centres ocupacionals.



Adquirir estratègies d'interacció aplicades al joc des d'una perspectiva del desenvolupament.


Temari del curs

  • Definició, origen i història de l'autisme i psicosi.
  • Causes de l'autisme i psicosis.
  • Característiques destacables de l'autisme: sensacions de la persona autista, que fer amb l'ecolàlia, evitació de la mirada, comprensió de les emocions i autoconsciència.
  • Autolesions i estereotípies.
  • Característiques principals en les psicosis.
  • Metodologia general en autisme i psicosis (diferents enfocaments).
  • Dinàmica de treball en els diferents recursos en autisme i psicosis (medi residencial, centres ocupacionals, etc.).
  • Concreció pràctica en el lleure en autisme i psicosis.
  • Comunicació i recursos tècnics (diversos recursos emprats en atenció directa).

Destinataris

Professionals i persones interessades en el àmbit de la salut mental.

Metodologia

La nostra proposta de formació e-learning es basa en una modalitat asíncrona (diferida en el temps) que et permetrà gestionar el teu propi aprenentatge, contant amb el seguiment i el suport d'un tutor.

Activa: Tu mateix construeixes el teu propi coneixement a través de la reflexió.
Col·laborativa: Pretenem que l'aula es converteixi en un espai d'intercanvi d?experiències i coneixements per a tots els alumnes.
Auto aprenentatge: on vulguis i quan vulguis, tu decideixes com estudiar.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Durada

Fecha Inicio: 18 de noviembre de 2015
Fecha fin: 18 de diciembre de 2015

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu de la Fundació Pere Tarrés

Preu

60 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Intervenció educativa en Autisme: desenvolupament i escolarització

Intervenció educativa en Autisme: desenvolupament i escolarització