INSA Business, Marketing & Communication School

Màster en Big Data Intelligence

INSA Business, Marketing & Communication School

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
3.300 €

Descripció

L'analítica de dades s'ha convertit en un element clau per a la generació de valor en empreses i organitzacions de tota mena. Ens trobem en la transició cap a un nou model socioeconòmic en el qual les dades de tota mena ocupen el lloc central en els processos productius, i les empreses reclamen professionals que siguin capaços d'afrontar els reptes que suposa aquest nou context.

En aquest entorn, i des d'un enfocament completament pràctic, el temari del curs cobreix les disciplines principals que conformen un projecte d'analítica de dades a l'escenari Big Data: la definició d'objectius i indicadors associats, la identificació, captura i pre-processament de dades heterogenis d'alt valor afegit, la implementació de models analítics en entorns distribuïts i altament escalables i la visualització de dades.

Temari del curs

Mòdul 1: Anàlisi Descriptiu Per a què volem analitzar les dades ? Quines dades necessitem ?
Mòdul 2: Construcció del repositori d'anàlisi. Com guardar la informació.
Mòdul 3: Definició i creació de variables . Per on començar a analitzar .
Mòdul 4: Representació gràfica de variables . Què i com mesurar resultats .
Mòdul 5: Definició d'indicadors i validació de resultats . Quantitat de dades per analitzar .
Mòdul 6 :Mineria de Dades. Podem reduir el nombre de variables per a anàlisis. Relacions entre esdeveniments / relacions ocultes . Agrupació d'usuaris i / o productes . Previsions de comportament . Aplicació d'Anàlisi a l'entorn 2.0 .
Mòdul 7: Big Data . Gestió estratègica de flux de dades . Generació de valor econòmic a través de la captura i anàlisi de dades . Vida útil de les dades. Millora competitiva i Atenció al client . Rendiment, segmentació i automatització.
Veure més

Destinataris

Nous llicenciats i professionals que desitgin ampliar els seus horitzons laborals.

Professionals amb experiència que vulguin assumir noves competències i responsabilitats, així com tenir un reconeixement.

Empreses que busquin especialització del seu personal.

Titulats en Formació Professional Grau Mitjà o de Grau Superior que busquen una preparació pràctica per entrar al món laboral.

Veure més

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Tipus d'avaluació

El sistema d'avaluació del programa està compost per l'assistència a les sessions , una avaluació parcial a meitat del curs i l'elaboració i presentació del projecte final.

Horari/Torn

Dimarts i Dijous de 19:00 a 21:30

Durada

Inici: febrer
Durada: 1 any acadèmic (Febrer a febrer)

Objetius

L'objectiu és que l'estudiant obtingui un coneixement concret i aplicat que li permeti emprendre amb seguretat un projecte d'analítica de dades en entorns Big Data:

- Conèixer el model socioeconòmic que defineix el fenomen Big Data.

- Conèixer l'ecosistema de dades actual i definir estratègies de valorització de dades.

- Definir un projecte d'analítica de dades amb un enfocament de negoci (objectius, indicadors, impacte).

- Conèixer les fases de treball i activitats en què es divideix un projecte Big Data Analytics.

- Identificar les tipologies de dades i les seves característiques, les principals fonts de dades existents i les tècniques de consum i pre-processat de dades per a cadascuna d'elles.

- Conèixer els conceptes bàsics de l'estadística, el Data Mining i el Machine Learning i ser capaç de definir models analítics que els utilitzin.

- Conèixer els principis de l'arquitectura distribuïda i els principals components tecnològics que conformen un sistema Big Data Analytics.

- Conèixer els conceptes clau de la visualització d'informació heterogènia (numèrica, geoespacial ...).

- Conèixer i practicar amb les principals eines que s'utilitzen per a cadascuna de les activitats definides.

- Completar un projecte pilot de Big Data Analytics que permeti exercitar les capacitats adquirides en el curs.

Titulació obtinguda

Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida , l'alumne / a obtindrà el títol de Màster en Big Data & Data Intelligence de INSA Business , Marketing & Communication School.

Perspectives laborals

- Data Management
- Director estratègic
- Analista de dades
- Data Scientist
- Data Engineer

Preu

3.300 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Big Data Intelligence

Màster en Big Data Intelligence