IED Istituto Europeo di Design - Barcelona

Màster en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism

IED Istituto Europeo di Design - Barcelona

Màster
Presencial
11 Mesos
  • Barcelona
18.900 €

Descripció

Barcelona i Florència són dos dels principals destins turístics d'Europa i ambdós atrauen turistes gràcies a una combinació única d'art, cultura i una gran qualitat de vida i hospitalitat.



Avui en dia per llançar i donar força a una marca en aquests sectors és necessari comptar amb una sèrie d'habilitats transversals i una visió de 360°. El territori ja ha deixat de ser una limitació per a convertir-se en un valor clau a l'hora de tenir reconeixement en tot el món. Tant la Toscana com Catalunya són regions que construeixen les seves estratègies de marca sobre aquest valor i tenen èxit amb aquest.



El master s'impartirà a Barcelona i Florència, dues ciutats vinculades a una llarga tradició en els sectors del turisme, l'etnologia i la restauració. La gran presència de la Toscana i Catalunya en les fèries comercials especialitzades i en empreses de gran reconeixement internacional les ha col·locat en el mapa com a regions estratègiques per a aquelles persones que desitgin desenvolupar la seva carrera en aquest àmbit.



Veure més

Temari del curs

FLORÈNCIA
ÀREA 1: MÀRKETING
  • Territorial Marketing
  • Tourism Marketing
ÀREA 2: BRAND AND COMMUNICATION
  • Brand Analysis
  • Brand Identity
  • Brand Positioning
  • Brand Strategy
  • Building Brand Experience
  • Personal Branding
ÀREA 3: EVENTS & PR FOOD, WINE AND TOURISM
  • Public Relations and Hospitality
  • Events
BARCELONA
ÀREA 4: DESIGN THINKING AND PROJECT MANAGEMENT
  • Project Management for Hospitality Business
  • Design Thinking Bootcamp
ÀREA 5: SERVICE DESIGN
  • Service Design
  • Strategic Design Planning
  • The HO.RE.CA Design Experience
ÀREA 6: FINAL PROJECT FLORENCE+BARCELONA
 

Destinataris

El màster està obert a postgraduats de diverses especialitzacions que tenen un particular interès pel món de la gastronomia, el vi i el turisme: Graduats en marketing, comunicació, business/ economics, hospitalitat, servei o disseny de producte, arquitectura, turisme o branding. També s'accepten candidats que tinguin una experiència professional important en aquest sector.

Metodologia

El màster en Brand Design and Management està dividit en dos mòduls que tenen cada un el seu estudi individual relacionat amb la ciutat en la que es dóna. Cada mòdul finalitza amb un examen y un projecto final. Els cursos són per una part amb la metodologia dels màsters i per l?altra banda específics als llocs on es realitzen.

L?objetiu del màster és portar als seus estudiants a un procés educatiu únic que inclou una part pràctica on treballaran amb professors experts i coneixeran continguts per a poder definir i diferenciar les diferents facetas d?aquest sector, ?know how?.

Idiomes en què s'imparteix

Anglès.

Durada

Start Date: February 20th 2018.
Schedule: March 2018 at IED Firenze + september 2018 at IED Barcelona.
Credits: 60.

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona i Florència.

Objetius

L'objectiu principal del màster és fomentar el desenvolupament de la competència professional aplicant un enfocament actiu basat en la formació pràctica que combina experiència i habilitats d'escolta mediant una metodologia teòrica i pràctica relacionada amb el Design Thinking. L'objetiu és formar a experts en estratègia i comunicació en la construcció de la identitat i valors relacionats amb les marces en els sectors de la gastronomia, el turisme i la etnologia.



Titulació obtinguda

Master Diploma IED en Brand Design and Management: Food, Wine and Tourism.

Perspectives laborals

Tourism, Food and Wine Brand Manager.
Brand Manager
Brand City Manager
Tourism Brand Manager
Service Designer for Tourism, Food and Wine
Community Manager for Tourism, Food and Wine
Event planning and management
PR and Press Office professionals

L?objectiu d?aquest màster és implementar i enfortir les habilitats requerides per a poder adquirir importants i estratègics rols en el sector del turisme, menjar i beguda dins de les marques. El màster està dissenyat per a entrenar professionales del desenvolupament i de l?administració de serveis del sector de l?hospitalitat junt a experts de management i comunicació en el sector de la gastronomia i beguda.

Preu

18.900 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism

Màster en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism