E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica (Full Time)

E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
12.900 €

Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica (Full Time)

Descripció

El Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica està dissenyat per a formar professionals en l'àrea de les noves tecnologies de la informació i Business Intelligence, sempre amb la visió de complir el que demanen les empreses i institucions en cada moment.



Per a això, ofereix una sinergia clara entre la tecnologia i la gestió, la qual cosa permet als participants desenvolupar les habilitats i tècniques necessàries en l'àrea de Business Intelligence i Innovació Tecnològica per a liderar projectes de tecnologia de la informació en diversos sectors de l'economia.



Cinc raons per fer el Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica de EAE:



1. És l'únic programa que ofereix dos itineraris optatius per a Alumnes, Enterprise Data (més tècnic) i Business Intelligence en Màrqueting (gestió).



2. El màster més pràctic i actualitzat: invitació als tallers per a professionals dels "Innovation Centers" més avançats de les empreses de l'Ibex 35, ponències de professionals i experts reconeguts del sector, assistència a congressos i seminaris,



3. Durant el màster es desenvolupa un projecte final, basat en la realització d'un pla de gestió de solucions funcionals i eines tecnològiques existents al mercat. Per a la seva elaboració s'utilitzaran eines software existents al mercat



4. Direcció del Programa: Maarten Tromp. Maarten és Global Warehousing consultant a Imperial Tobacco Group, APICS certified (The American Society of Production and Inventory Control Systems), amb el AMBI Diploma (Post University Computer Science), especialitzat en Software Development & Business Administration per la Technical University Eindhoven i Llicenciat en Business Administration per HTS Rijswijk.



5. L'únic programa d'Espanya en el qual podràs desenvolupar competències més tècniques avalades per la UPC amb competències claus en la gestió de negoci, avalades per la trajectòria d'EAE.





Doble Titulació



Les persones que completin amb èxit el programa obtindran el títol de Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica per EAE Business School. A més, els participants que compleixin els requisits acadèmics establerts obtindran la titulació de Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica per la Universitat Politècnica de Catalunya (si es realitza el programa a Barcelona) i la titulació de Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica per la Universitat Camilo José Cela (si es realitza a Madrid).



Per a poder obtenir les titulacions que atorguen les universitats, cal complir els requisits que sol·liciten les dues institucions.



Valors diferencials:

• Certificació Openbravo. En finalitzar el programa, els alumnes obtenen la certificació atorgada per OpenBravo.

• Professionals del BI, entre els més demandats. Els professionals de Business Intelligence seran un dels perfils més destacats en 2017 segons Adecco Professional.

• Consell Assessor. El pla d'estudis del màster es desenvolupa conjuntament amb el Consell Assessor de l'àrea d'Operacions, format per 25 professionals d'empreses com Pepsico, Nike, DHL, Danone, Accenture, Fujitsu, Grup Planeta, Mango o Grup Puig, entre d'altres.

• Programari Openbravo. Els participants en el programa disposen de llicències gratuïtes d'ús del programari de BI d'Openbravo, que permeten utilitzar aquest programari en temps real a servidors d'EAE.

• Programa que uneix competències tècniques i de negoci. Únic programa d'Espanya en el qual es poden desenvolupar competències més tècniques, avalades pel nostre partner UPC.

• El 98% dels estudiants del Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica que van sol·licitar realitzar pràctiques o internship, les van realitzar


Veure més

Temari del curs

Gestió estratègica dels sistemes d'informació

• Disseny d'estratègies innovadores en les organitzacions
• Metodologia ràpida de llançament: "Lean Startup"
• Gestió per projectes de transformació i canvi

Gestió de la innovació

• Eines i models de gestió del canvi
• Models d'innovació (Open, Network, Crowd_Innovation)
• Programes de suport a la innovació (privats / públics)

Business intelligence en màrqueting

• Solucions e-business, e-commerce B2B / B2C
• Generació i maduració de "Leads" en B2B
• Digital & Social & Mobile màrqueting-multimèdia
• CRM i models avançats de fidelització i retenció
• Models i eines de "Customer experience"
• International màrqueting

Big Data i Gamification

• Big Data & IOT (Internet of Things)
• Models i eines de Gamificació
• Tecnologies disruptives i les seves estratègies d'implantació

Gestió del canvi

• Entorns de treball col·laboratius i noves models d'organització i recursos humans
• "Jo digital" en entorn col·laboratiu internacional

Business intelligence de gestió

• Sistemes d'informació
• ERP Datawarehouse, CRM, E-commerce
• Entorns Cloud
• Business Intelligence

Automatització i processos

• Automatització de forces de venda i "Inside Sales"
• Automatització de màrqueting B2B i B2C (cicle de vida del client)
• Automatització del model de producció
• Automatització de Logística
• Automatització de distribució (omnicanal)

Integració de business intelligence

• Models avançats de finançament
• Models i eines de: Crowdfunding, Crowdsourcing, Crowdinnovation

Analytics i mesurament de resultats

• Anàlisi i reporting quantitatiu: control, finances, màrqueting, vendes, gestió del client, recursos.
• Business màrqueting & Sales analytics.

Projecte final

El projecte Final del màster consisteix en el desenvolupament del Pla de gestió solucions funcionals i eines tecnològiques existents al mercat i que competeix en una indústria global i multicanal (en entorn B2B2C i / o B2B o B2C pur)

Per a la seva elaboració s'utilitzaran eines software existents al mercat i de lliure
 
Veure més

Requisits

Procés d'admissió:

  • L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través de la seva trajectòria professional i currículum acadèmic. Tots els participants han d'obtenir el màxim profit d'aquesta experiència d'aprenentatge, a través d'un context en el qual sigui possible desenvolupar una relació a llarg termini amb companys de classe, professors i antics alumnes.

  • Per iniciar el procés d'admissió és necessari emplenar el formulari corresponent, perquè el perfil del candidat pugui ser avaluat pel nostre Comitè Acadèmic. Si la resolució de l'admissió emesa pel Comitè Acadèmic al Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica és positiva, el candidat podrà formalitzar la seva inscripció a aquest Màster.



Veure més

Horari/Torn

Tardes.

Durada

Inici: A consultar.

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona i Madrid.

Objetius

Amb el Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica aprendràs sobre:

1. Innovació tecnològica: Comprendre en profunditat les principals qüestions tecnològiques i de negoci dins de l'àrea de Business Intelligence

2. Funcional i tècnica: Aprofundir en l'àrea funcional i / o tècnica del IT, mitjançant la solució de casos pràctics que es produeixen en les empreses actuals.

3. Desenvolupament de competències tecnològiques: Potenciar la presa de decisions en projectes complexos considerant els aspectes tècnics, econòmics, de qualitat, ambientals i d'exposició al risc que l'engloben.

4. Eines de business intelligence pressupostària: Dominar les principals eines que s'utilitzen actualment en el mercat del Business Intelligence.

Perspectives laborals

Adecco, en el seu informe Els perfils més buscats, destaca que, dins de l'àrea de Tecnologies de la Informació, el perfil més cotitzat en termes salarials i de demanda és el de consultor de Business Intelligence.

Alguns dels perfils professionals per als quals capacita el màster són:

Direcció de Desenvolupament de Negoci
Direcció d'Innovació i Tecnologia
Direcció d'IT
consultor BI
Tècnic d'Innovació
Direcció de Màrqueting Digital
Direcció d'eCommerce / eBusiness
Direcció d'Estratègia
Direcció d'Internacionalització

El Servei de Carreres Professions d'EAE Business School s'encarrega de fomentar i servir com a punt
de trobada entre alumnes, antics alumnes, empreses col·laboradores i altres col·lectius empresarials interessats a contractar professionals d'EAE. Any rere any, aquest servei ajuda a molts dels nostres alumnes a començar una relació professional.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques i ajudes per als candidats admesos en els programes d'EAE.

Preu

12.900 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Business Intelligence i Innovació Tecnològica (Full Time)