Fundación Universitaria Iberoamericana FUNIBER

Màster Universitari en Comunicació Corporativa

Fundación Universitaria Iberoamericana FUNIBER

Màster oficial
On-line | Distància
Oficial / Homologat
24 Mesos
consultar preu

Descripció

La Universitat Europea de l'Atlàntic ofereix amb el patrocini de la Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) el Màster Universitari en Comunicació Corporativa, el qual aborda els diferents processos i recursos necessaris per a l'eficient gestió de la comunicació en entitats, corporacions i institucions, així com els aspectes específics de les empreses dedicades als mitjans de comunicació. També emfatitza en la comprensió dels conceptes teòrics i pràctics necessaris per a la posada en marxa d'estratègies de màrqueting, investigació de mercats i audiències, publicitat i protocol, que són de vital importància en els processos de gestió de la comunicació. Així mateix, aborda el context social que brinden les Tecnologies d'Informació i Comunicació en l'escenari professional dels directius i gestors de processos de comunicació corporativa, i institucional d'avui dia.

La Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) destina periòdicament una partida econòmica amb caràcter extraordinari per a Beques en Formació FUNIBER, el qual permet patrocinar aquest programa.

Veure més

Temari del curs

1ra Part: fase prèvia
1.- Història i filosofia de la comunicació
2.- Fonaments de la comunicació
3.- Anàlisi i Crítica de Mitjans
4.- Tècniques de Direcció d'Equips de Treball
5.- Gestió de Temps i Direcció de Reunions
6.- Tècniques de Resolució de Conflictes i Negociació
7.- Tècniques de Presentació en públic
8.- Propietat Intel·lectual
9.- Metodologia de la Investigació Científica

2a Part: fase avançada
A la segona part, l'alumne haurà d'optar per una de les dues especialitats:
Direcció i Gestió de la Comunicació Corporativa
1.- Comunicació Integral
2.- Disseny i Gestió de Projectes de Comunicació
3.- RSC en la Comunicació
4.- Comunicació i Protocol
Comunicació amb les audiències, Clients i Mercats
5.- Investigació de Mercats i Estudis d'Audiències
6.- Màrqueting Digital i E-Commerce
7.- Comunicació Publicitària
La Comunicació Digital a l'Empresa
8.- TIC i Comunicació Multimèdia
9.- Societat de la Informació, Comunicació i TICs

A.- Especialitat en periodisme: funcions i mitjans
1.- Història i Gèneres del Periodisme
2.- Periodisme Investigativo i TIC
3.- Opinió Pública i Propaganda Política
4.- Fonts informatives i Redacció de la Notícia
5.- Entrevista Periodística (presa escrita-ràdio-TV)
6.- Reportatge (premsa escrita, ràdio, TV, multimèdia)
7.- Ciberperiodisme

B.- Especialitat en producció i realització
1.- Disseny i Organització de la Producció Audiovisual
2.- Llenguatge i Narrativa Audiovisual
3.- Guió Audiovisual i Multimèdia
4.- Captació, Registre i Postproducció de So
5.- Tècniques d'Il·luminació
6.- Direcció de Fotografia
7.- Tècniques de Realització

Pràctiques externes
1.- Pràctiques Externes

Projecte final de màster
1.- Projecte Final de Màster
Veure més

Destinataris

Depenent de l'orientació, el programa va dirigit a diversos professionals.

Periodistes, sociòlegs, i altres professionals graduats en l'àmbit de les Humanitats.

Professionals de la indústria audiovisual, de la comunicació o de la publicitat, que volen consolidar els seus coneixements per aplicar-los en el seu entorn laboral.

Professors de comunicació que desitgen actualitzar els seus coneixements en l'àrea.

Llicenciats / Diplomats que volen especialitzar-se en temes audiovisuals o en periodisme per poder millorar les seves expectatives de treball

Veure més

Objetius

En finalitzar el curs, els alumnes han de ser capaços de:

• Aplicar els processos i pràctiques de comunicació en àmbits empresarials i corporatius que impliquin el disseny, direcció, planificació i avaluació d'estratègies en projectes de comunicació.

• Desenvolupar habilitats per a la direcció d'empreses de comunicació dedicades a la producció i realització de continguts per a diferents mitjans aprofitant les eines digitals i multimèdia.

• Aplicar tècniques i eines per a la direcció i gestió d'estratègies de comunicació interna en empreses i corporacions fent ús de recursos i mitjans de comunicació, tradicionals i digitals.

• Aplicar tècniques de gestió administrativa per a empreses dedicades a la producció, realització i difusió de continguts i campanyes publicitàries en diversos mitjans de comunicació.

• Conèixer els fonaments de la responsabilitat social corporativa en l'actualitat i saber planificar i avaluar processos i projectes en aquest àmbit.

• Aplicar mètodes i instruments per al desenvolupament d'estratègies d'investigació de mercats, amb èmfasi en la comunicació i la publicitat.

• Incorporar les eines tecnològiques que s'utilitzen en els escenaris de comunicació digital en el procés de recollida de dades, anàlisi i mesurament d'audiències en diversos mitjans de comunicació.

Promocions

La Fundació Universitària Iberoamericana (FUNIBER) destina periòdicament una partida econòmica amb caràcter extraordinari per a Beques en Formació FUNIBER.

Per sol·licitar-la, s'ha de completar el formulari de sol·licitud d'informació que apareix al web de FUNIBER o comunicar-se directament amb la seu de la fundació al seu país que li informarà si cal aportar alguna informació addicional.

Un cop es rebi la documentació, el Comitè Avaluador d'examinar la idoneïtat de la seva candidatura per a la concessió d'un ajut econòmic, en forma de Beca en Formació FUNIBER.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Universitari en Comunicació Corporativa

Màster Universitari en Comunicació Corporativa