Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Màster en Comunicació per a la Transició Digital

Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (URL)

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
10.000 €

Descripció

El màster posa especial èmfasi en els aspectes comunicacionals i sociològics de la transició digital, en els elements de la comunicació que vertebren la transformació de les organitzacions com a conseqüència de la nova mentalitat digital que impera en la societat.

El màster dóna instruments als professionals per liderar el canvi en les seves organitzacions, valorar el talent digital i orientar les innovacions tecnològiques en els àmbits de la producció i de la comercialització de productes i serveis.

El màster forma professionals preparats per afrontar i liderar la transformació digital de les empreses a partir de les habilitats comunicatives.

Temari del curs

Pla d'estudis
I. La gestió del canvi i la innovació en les empreses i institucions: aportacions des de la comunicació (10 ECTS)

    Eines per al canvi organitzatiu.
    La missió i l'organització i la intel·ligència col·laborativa.
    La gestió de les persones.

II. La mentalitat digital conèixer els actors i liderar els equips: aportacions des de la sociologia i el pensament (10 ECTS)

    Un nou paradigma de les relacions socials.
    Els valors de la societat digital.
    Els nous actors de la societat digital.
    Noves formes d'economia.

III. Noves eines de comunicació i gestió en les empreses (10 ECTS)

    Xarxes socials i comunitats virtuals.
    Nous entorns de consum.
    Eines de màrqueting digital.
    Nous entorns informatius, reputació digital i índexs de conversió.

IV. Casos d'èxit en els àmbits de la comunicació pública, el màrqueting, l'entreteniment audiovisual i la informació (25 ECTS)
V. Treball de fi de Màster (5 ECTS)
Veure més

Destinataris

El curs va dirigit a professionals que treballen en l'àmbit de la comunicació de les organitzacions i que volen adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per liderar la transformació digital de la comunicació i de la gestió empresarial.

També és adequat per a recent graduats que no han trobat en els seus plans d'estudis dels coneixements que avui són necessaris per captar i liderar la transformació digital de la comunicació en les empreses i institucions.

Horari/Torn

Divendres a la tarda. Dissabte al matí.

Places

15

Lloc on s'imparteix el curs

Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals
Pça Joan Coromines
08001 Barcelona

Objetius

Comprendre els aspectes comunicacionals i sociològics de la transformació digital, posant l'èmfasi en els elements de la comunicació que vertebren la transformació de les organitzacions

Entendre i desenvolupar les capacitats per aplicar una estratègia digital de la comunicació que acompanyi les organitzacions en el seu procés de transformació digital.

Desenvolupar les habilitats necessàries per contribuir des de la comunicació a generar un canvi per crear una cultura de transició digital.

 

Perspectives laborals

Directors i gestors dels departaments de comunicació de les empreses i institucions; responsables del disseny i direcció de la transformació digital de les organitzacions; directors i gestors de les oficines de digitalització de les empreses i institucions.

Preu

10.000 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Comunicació per a la Transició Digital

Màster en Comunicació per a la Transició Digital