OBS Business School

Màster en Data Management i Innovació Tecnològica

OBS Business School

Màster
On-line
12 Mesos
5.800 €

Màster en Data Management i Innovació Tecnològica

Descripció

En els últims anys, la millora de l'eficiència empresarial té una relació directa amb la gestió de grans volums de dades a una major velocitat. Per aconseguir-ho serà necessari, entre altres coses, fer evolucionar els sistemes tecnològics d'una organització.

Temari del curs

  • La gestió de la tecnologia en l'empresa
  • Gestió tecnològica vs gestió empresarial
  • La tecnologia al servei de l'estratègia empresarial
  • Models de negoci
  • Planificació i gestió de sistemes
  • estratègia TI
  • Màster en Data Management i Innovació Tecnològica
  • Introducció a l'Enginyeria del Software
  • Capacitats organitzatives per innovar en sistemes
  • El curs innovador de la tecnologia i la seva repercussió en l'empresa
  • Bases de Dades
  • Màster Data. Casos d'èxit en el sector bancari i les telecomunicacions
  • Introducció al Big Data
  • Què és el Big Data?
  • principals reptes
  • Estat actual del problema
  • perspectives
  • Arquitectura de sistemes i tecnologia per a Big Data
  • SOA. Arquitectura Orientada a Serveis
  • BDAF, Big Data Architecture Framework
  • Sistemes d'emmagatzematge i capacitat de procés de dades
  • Funcions de memòria àmplia assequibles
  • Tecnologies específicament dissenyades per a grans volums de dades
  • Processament paral·lel, clustering, MPP, virtualització
  • Cloud computing i altres sistemes d'assignació de recursos flexibles
  • Business Intelligence & Business Analytics orientat al Big Data
  • Business Intelligence i Business Analytics
  • La seva presència i repercussió en les diferents àrees de negoci empresarial
  • L'evolució dels models de negoci
  • Claus de la BI i la BA a l'entorn de Big Data
  • Gestió avançada de clients
  • social CRM
  • Mobile CRM
  • Visió integral del Client
  • Analítiques en Mitjans Socials
  • Anàlisi de Sentiment
  • Location Based Systems
  • indoor Positioning
  • Selecció i avaluació de rendiment de sistemes informàtics
  • Software as a Service (SaaS)
  • Cloud computing, tecnologies al núvol
  • Fonaments bàsics de xarxes de comunicacions
  • Models de programació d'altes prestacions
  • Plataformes HW per a sistemes distribuïts
  • Xarxes socials i sistemes de temps real
  • Regulacions en el món sobre la gestió de dades
  • La contractació electrònica
  • La protecció de dades
  • La responsabilitat dels prestadors de serveis
  • Regulacions internacionals pel que fa a la gestió d'informació
  • Jurisdiccions i activitat internacional
  • Gestió de projectes d'innovació tecnològica
  • Abast del projecte d'innovació tecnològica
  • pressupost
  • Contractes i adquisicions
  • Formació d'usuaris
  • Avaluació del projecte d'innovació tecnològica
  • Gestió de la innovació i el canvi organitzacional a partir del Big Data
  • Intel·ligència de negoci
  • Noves oportunitats sorgides del paradigma Web 2.0 vs web 3.0 com a entorn per a l'expansió del negoci
  • Eines per a avaluació de resultats
Veure més

Destinataris

Aquest Màster ofereix als directius i professionals les claus per a la gestió dels sistemes d'informació d'una organització, fent especial atenció a l'entorn del Data Management, i més concretament als Big Data.

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS.
Convocatòria: novembre 2017.

Objetius


  • Conèixer què és el Data Management i el Big Data, el seu impacte en les organitzacions i els beneficis que pot aportar la seva adopció

  • Identificar les oportunitats de la Gestió Estratègica de la Informació se amb les arquitectures programari disponibles al mercat

  • Gestionar correctament les implicacions legals de l'ús de les dades (privacitat, seguretat i protecció de dades)

  • Entendre com es porta a terme un projecte de Big Data Conèixer tècniques sofisticades del tractament de dades: anàlisi en temps real, MPP (Massively Parallel Processing), models predictius, analítiques en Web, Xarxes Socials, Social CRM.



Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Promocions

Consulta el nostre pla de finançament.

Preu

5.800 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Data Management i Innovació Tecnològica