Màster en Data Management i Innovació Tecnològica

1086 Persones estan visitant aquest curs
Preu 6.500 €
Sol·licita informació
OBS Business School
Màster en Data Management i Innovació Tecnològica
Sol·licita informació
Màster
On-line
12 mesos
Preu 6.500 €

Descripció

En els últims anys, la millora de l'eficiència empresarial té una relació directa amb la gestió de grans volums de dades a una major velocitat. Per aconseguir-ho serà necessari, entre altres coses, fer evolucionar els sistemes tecnològics d'una organització.

Temari

  • La gestió de la tecnologia en l'empresa
  • Gestió tecnològica vs gestió empresarial
  • La tecnologia al servei de l'estratègia empresarial
  • Models de negoci
  • Planificació i gestió de sistemes
  • estratègia TI
  • Màster en Data Management i Innovació Tecnològica
  • Introducció a l'Enginyeria del Software
  • Capacitats organitzatives per innovar en sistemes
  • El curs innovador de la tecnologia i la seva repercussió en l'empresa
  • Bases de Dades
  • Màster Data. Casos d'èxit en el sector bancari i les telecomunicacions
  • Introducció al Big Data
  • Què és el Big Data?
  • principals reptes
  • Estat actual del problema
  • perspectives
  • Arquitectura de sistemes i tecnologia per a Big Data
  • SOA. Arquitectura Orientada a Serveis
  • BDAF, Big Data Architecture Framework
  • Sistemes d'emmagatzematge i capacitat de procés de dades
  • Funcions de memòria àmplia assequibles
  • Tecnologies específicament dissenyades per a grans volums de dades
  • Processament paral·lel, clustering, MPP, virtualització
  • Cloud computing i altres sistemes d'assignació de recursos flexibles
  • Business Intelligence & Business Analytics orientat al Big Data
  • Business Intelligence i Business Analytics
  • La seva presència i repercussió en les diferents àrees de negoci empresarial
  • L'evolució dels models de negoci
  • Claus de la BI i la BA a l'entorn de Big Data
  • Gestió avançada de clients
  • social CRM
  • Mobile CRM
  • Visió integral del Client
  • Analítiques en Mitjans Socials
  • Anàlisi de Sentiment
  • Location Based Systems
  • indoor Positioning
  • Selecció i avaluació de rendiment de sistemes informàtics
  • Software as a Service (SaaS)
  • Cloud computing, tecnologies al núvol
  • Fonaments bàsics de xarxes de comunicacions
  • Models de programació d'altes prestacions
  • Plataformes HW per a sistemes distribuïts
  • Xarxes socials i sistemes de temps real
  • Regulacions en el món sobre la gestió de dades
  • La contractació electrònica
  • La protecció de dades
  • La responsabilitat dels prestadors de serveis
  • Regulacions internacionals pel que fa a la gestió d'informació
  • Jurisdiccions i activitat internacional
  • Gestió de projectes d'innovació tecnològica
  • Abast del projecte d'innovació tecnològica
  • pressupost
  • Contractes i adquisicions
  • Formació d'usuaris
  • Avaluació del projecte d'innovació tecnològica
  • Gestió de la innovació i el canvi organitzacional a partir del Big Data
  • Intel·ligència de negoci
  • Noves oportunitats sorgides del paradigma Web 2.0 vs web 3.0 com a entorn per a l'expansió del negoci
  • Eines per a avaluació de resultats

Destinataris

Aquest Màster ofereix als directius i professionals les claus per a la gestió dels sistemes d'informació d'una organització, fent especial atenció a l'entorn del Data Management, i més concretament als Big Data.

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS. Convocatòria: novembre 2018.

Objectius

  • Conèixer què és el Data Management i el Big Data, el seu impacte en les organitzacions i els beneficis que pot aportar la seva adopció
  • Identificar les oportunitats de la Gestió Estratègica de la Informació se amb les arquitectures programari disponibles al mercat
  • Gestionar correctament les implicacions legals de l'ús de les dades (privacitat, seguretat i protecció de dades)
  • Entendre com es porta a terme un projecte de Big Data Conèixer tècniques sofisticades del tractament de dades: anàlisi en temps real, MPP (Massively Parallel Processing), models predictius, analítiques en Web, Xarxes Socials, Social CRM.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Promocions

Pla de finançament disponible.
Màster en Data Management i Innovació Tecnològica
OBS Business School
Campus i seus: OBS Business School
Online Business School
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171, 175 08901 L'Hospitalet de Llogregat (Barcelona)
Sol·licita informació
X