MasterD Cursos

Màster en Direcció i Gestió d'Empreses Audiovisuals

MasterD Cursos

Màster
On-line | Semi-presencial
  • Barcelona
consultar preu

Màster en Direcció i Gestió d'Empreses Audiovisuals

Descripció

El sector audiovisual, precisa de professionals especialitzats en les àrees de gestió, direcció i producció.



El Màster en Gestió i Direcció d'Empreses Audiovisuals, ha estat dissenyat per als professionals que desitgen integrar-se en un dels sectors de major impacte econòmic i que vulguin participar en les oportunitats que genera la digitalització de la televisió, les noves tecnologies i la seva aplicació en la creació de produccions audiovisuals.



El Pla d'estudis planteja l'anàlisi de les claus del procés de la direcció i la gestió de l'empresa, valora les fórmules del desenvolupament i finançament dels projectes i les millors tècniques per a la seva venda.


Veure més

Temari del curs

1. Gestió Financera
  •     Introducció a les empreses audiovisuals.
  •     Tipologia, descripció i relacions.
  •     Gestió d'empresa.
  •     Les productores.
  •     La UTE i les AIE.
  •     Les distribuïdores.
  •     Les agències de vendes.
  •     Les SCR i els fons d'inversió.
  •     Els festivals, els fòrums i els mercats.
  •     Els organismes de tutela i les film commissions.
  •     Els fons públics.

2. Recursos Humans
  •     Organització i planificació de recursos humans.
  •     Reclutament i selecció de personal.
  •     La formació.
  •     Administració de personal.
  •     Habilitats directives.

3. Màrqueting
  •     El mercat audiovisual.
  •     Introducció al màrqueting.
  •     Investigació de mercats i anàlisi d'audiències.
  •     El màrqueting-mix audiovisuals.
  •     El pla de màrqueting.

4. Producció Cinematogràfica
  •     Producció executiva.
  •     El guió i el repartiment, instruments de producció.
  •     El finançament.
  •     Fases d'una producció.
  •     El pressupost i el pla de rodatge.

5. Producció Televisiva
  • Introducció a la Televisió.
  • Enllaços i centre d'emissió.
  • Producció d'informatius de televisió.
  • Producció de programes en televisió.
Veure més

Destinataris

Hi ha dos perfils de persones als quals es dirigeix aquest estudi superior:


  • Grup 1: Titulats universitaris amb poca o cap experiència professional que vulguin adquirir una preparació adequada per incorporar-se a un lloc de treball de responsabilitat en el marc d'una organització empresarial.

  • Grup 2: Professionals amb experiència acreditada en relació a algunes de les matèries tractades en el màster i que vulguin adquirir, millorar o actualitzar els seus coneixements, així com preparar-se per assumir llocs de més responsabilitat dins de l'empresa.



Veure més

Requisits

Sense requisits.

Titulació obtinguda

Aquells alumnes que conclouen els estudis i superar amb èxit els continguts d'aquest, obtindran el DIPLOMA de la Cátedra UPM/ MasterD Innovación y Competencias de la Universidad Politécnica de Madrid.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció i Gestió d'Empreses Audiovisuals