ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Màster en direcció de màrqueting i gestió comercial (GESCO)

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Màster
Presencial
  • Barcelona
18.900 €

Màster en direcció de màrqueting i gestió comercial (GESCO)

Descripció

1er Lloc del Rànquing de Màsters Nacionals especialitzats en Màrqueting del diari "El Mundo"



Aquest Màster formatiu, líder al mercat, proporciona una especialització pràctica en estratègies de Màrqueting i en la planificació i el desenvolupament d'accions operatives, sempre enfocades cap als objectius amb criteris de rendibilitat i liquiditat, que actualment són aplicats a les empreses.



El programa es presenta en tres formats diferents, "full time", "part time" i "executive-cap de setmana" (consultar a cada campus), i està especialment dissenyat perquè, tant professionals i directius dels àmbits del màrqueting i comercial, així com aquells altres professionals i titulats que vulguin desenvolupar-se professionalment amb un enfocament cap a la direcció i gestió del màrqueting, puguin enfrontar amb garantia d'èxit als nous reptes que planteja una societat en constant canvi, a través d'un programa en permanent procés d'actualització.



En aquest Màster podràs relacionar-te amb professionals i directius de diferents sectors d'activitat, pertanyents a empreses líders, amb els quals compartiràs experiències i generaràs Networking a través de la realització de casos d'actualitat, plans de màrqueting i simulacions de negoci, on hauràs de prendre decisions reals partint d'un escenari de mercat competitiu.



Un programa que busca enfortir el perfil professional i directiu de tots els assistents a través de tres grans blocs:



  • Business Management and Environment

  • Expert Knowledge

  • Personnel and Management Development





A més, comptaràs amb importants recursos per al desenvolupament del programa (espais de treball, tecnologia, biblioteca, etc.), Podràs accedir a la borsa de treball i completar la teva formació integral mitjançant una interessant oferta de serveis que l'Escola posa al teu abast ( segons Campus), com ara seminaris, esdeveniments (Avui és Màrqueting, jornada professional de gran calat nacional amb ponències d'actualitat, referent a la gestió de l'empresa i del màrqueting), formació en idiomes, etc.



La metodologia que desenvolupem dins de tots els programes de la nostra Àrea Postgrau és una contínua aproximació a la realitat empresarial i descansa sobre cinc pilars:



Sessions didàctiques i Rol plays a resoldre per l'alumne que plantegen situacions habituals en el si de les organitzacions.

Equip de professors que compatibilitzen l'ensenyament amb l'exercici en llocs directius de rellevància, o de consultoria, en algunes de les empreses més importants del món.

Simulacions empresarials i dinàmiques interactives recolzades en l'ús de potents programes informàtics que emulen realitats d'empresa proporcionant les conseqüències de les decisions adoptades pels alumnes davant d'una determinada situació.



En la fase final del programa, un cop cobert el desenvolupament dels continguts, i per potenciar la capacitat dels assistents en el procés de presa de decisions, s'abordarà un exercici de Simulació Empresarial i de Màrqueting. Els assistents, constituïts en "grups-empreses", hauran de prendre decisions partint d'un escenari de mercat molt competitiu. Després de cada decisió, la situació del mercat variarà, presentant un nou escenari de cara a la següent. Durant aquest procés, els "grups-empreses" aniran tenint reunions amb determinats actors del mercat (bancs, distribució), així com amb el CEO de la seva "empresa", amb vista a treballar millor la decisió. Finalitza el exercici amb una reunió amb el Consell d'Administració, en la qual cada "grup-empresa", haurà de presentar un "màrqueting audit" d'un "grup-empresa" competidor.



Una oportunitat de viure a través d'un MBA Part time, les peculiaritats de la vida dels directius d'empresa de forma pràctica, on la presa de decisions requereix una anàlisi constant de les variables d'influència, i l'estudi dels resultats obtinguts, davant dels quals caldrà prendre noves decisions.



Exercici de Simulació:



L'exercici de simulació es basa en el principi pedagògic de "assaig-error".

En ell es van a simular situacions reals, i, per tant, així com en la realitat busquem les causes quan cometem un error, al simulador ningú ens dirà què és el que hem de fer: hem esbrinar-ho.

Haureu de presentar les vostres decisions a un "Conseller Delegat" que, com en la realitat, el que us demanarà són els resultats de les vostres accions. Aquest conseller en cap moment serà "professor" a l'estil clàssic. Ara bé, us ajudarà donant orientacions i "feed-back" dels vostres resultats.

Seguiu al peu de la lletra totes les indicacions que, en la primera sessió d'aquest exercici, us exposeu el professor encarregat d'aquest, i Formuleu tots els dubtes que tingueu en aquest moment, per evitar després problemes de funcionament amb l'exercici.



Els grups de treball són formats per l'Escola de manera aleatòria.



Un principi bàsic per assumir la responsabilitat d'un lloc de direcció (en aquest cas de màrqueting), és la capacitat d'adaptació que el directiu té al medi on està. Quan una persona entra a treballar en una empresa es troba amb unes circumstàncies donades, ia partir d'aquí ha de començar a construir. En els equips de treball passa el mateix: cal acostumar-se a treballar uns amb altres per aconseguir l'objectiu de resoldre els problemes concrets que tant els exercicis, casos pràctics i simulador plantegen al grup.



Una de les tasques prioritàries és la d'integrar i implicar tots els components per a la consecució de l'objectiu grupal. Els conflictes que puguin sorgir han de ser resolts pel propi grup (principi de responsabilitat), i no buscar una ajuda externa perquè intercedeixin en l'assumpte (direcció de programa, algun professor, etc.). En el cas que un alumne es negui, expressament o tàcitament, a col · laborar, estarà justificada la intervenció de la direcció del programa.



Objectius del simulador:

L'objectiu del simulador MMT és el de potenciar l'aspecte pràctic al programa, amb un alt grau d'aproximació dels alumnes a una situació real, afavorint el seu aprenentatge mitjançant el criteri metodològic de "assaig-error". A més, es facilita el desenvolupament del seu competències professionals i directives, fonamentalment el lideratge, el treball en equip, i els processos de presa de decisions.

El simulador s'incorpora durant el trimestre final del programa, per tal que els alumnes hagin efectuat el recorregut teòric adequat per aconseguir que les seves decisions siguin de més abast i millor qualitat.

La metodologia del simulador MMT està totalment alineada amb el criteri metodològic que ESIC manté des dels seus orígens, que és el foment del treball en equip, donat el nostre convenciment que el plus d'aprenentatge que suposa l'intercanvi d'experiències i opinions, es dóna amb major èmfasi per aquesta via.

Quant als criteris de conformació dels grups de treball, es tenen en compte en la mesura possible, en funció de la composició final dels grups, els d'edat, experiència, procedència sectorial i funcional, país de procedència i sexe. També tractem transversalment el tema de la diversitat, promovent un adequat marc de convivència entre els alumnes que facilita la inexistència de conflictes per causes relacionades amb el racisme, el sexisme, la discapacitat, etc.


Veure més

Temari del curs

Formem professionals capacitats per liderar empreses

Més de tres mil alumnes avalen aquest Màster. Ells han permès que millorem contínuament i establim mètodes didàctics basats en la realitat empresarial:

Bloc 1: entenent l'escenari competitiu
Societat, entorn i economia.
Innovació, màrqueting i economia digital.
Customer and market insights: mercat, competència, client i empresa.
Les finances i la seva implicació en la direcció de màrqueting.
 
Bloc 2: definint l'oferta competitiva
L'oferta de valor de l'empresa.
El valor percebut de l'oferta.
Customer experience.
Internacionalització i mercats emergents.
 
Bloc 3: satisfent amb l'oferta
El diàleg eficaç amb el mercat.
Accessibilitat dels productes i serveis per als clients.
Customer Relationship Management (CRM).
Engagement i increment del valor del client.
Màrqueting science.
Direcció comercial.
Pla de màrqueting.
Business & màrqueting simulator.
 
Bloc 4: desenvolupament de competències professionals i directives
Veure més

Destinataris

En el Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial busquem candidats proactius, amb estudis superiors i un expedient acadèmic satisfactori, així com qualsevol altre mèrit, tant professional com personal, valorable per la Comissió d'Admissions d'ESIC.



En el Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial (GESCO) et trobaràs amb professionals i directius d'importants empreses amb, almenys, més de 3 anys d'experiència, disposats a desenvolupar, impulsar i / o potenciar una carrera professional directiva en àrees de negoci comercials i de màrqueting, ia generar networking empresarial.



El Màster GESCO està dirigit a:



  • Professionals de l'àrea de Màrqueting i Gestió Comercial que desitgen renovar coneixements per impulsar les seves carreres.

  • Professionals d'altres àrees que troben en el Màrqueting un complement a la seva formació i desenvolupament.

  • Experts consultors o assessors que busquen una adquisició, actualització o revisió sistemàtica i rigorosa dels coneixements i aplicacions del Màrqueting i la Gestió Comercial.

  • Titulats universitaris que desitgen adquirir una formació sòlida en les àrees de Màrqueting i Gestió Comercial per impulsar el seu desenvolupament professional i directiu.



Veure més

Horari/Torn

Convocatòria 1: Divendres i dissabtes 16:30-21:30 / 9:00-14:00.
Convocatòria 2: Dilluns a dijous de 19:00 a 22:00.

Durada

Convocatòries:
Inici: 20/10/2017. Fi: juliol 2018.
Inici: 24/10/2017. Fi: juliol 2018.

Promocions

Consulta les ajudes a la formació.

Preu

18.900 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en direcció de màrqueting i gestió comercial (GESCO)