IDEP Escuela de Imagen y Diseño

Màster Fotografia Moda, Publicitat i Direcció d'Art

IDEP Escuela de Imagen y Diseño

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
Gratuït

Màster Fotografia Moda, Publicitat i Direcció d'Art

Descripció

La publicitat i la moda no són meres activitats comercials, sinó que són fenòmens socials que es manifesten a través de la imatge, de manera que la rellevància del fotògraf en aquests àmbits resulta primordial.

Però les marques publicitàries i les de moda no les conformen els productes, sinó que són la suma d'un conjunt d'idees i valors, de manera que, més enllà de la tècnica per fotografiar a la perfecció a una model, un producte o un personatge per a una campanya de publicitat, una revista o un editorial de moda, l'èxit del fotògraf depèn de la seva capacitat per crear un univers que sigui capaç de transmetre aquesta il·lusió d'una forma única que atregui i sedueixi al consumidor.

No n'hi ha prou de tenir els coneixements per desenvolupar amb rigor professional aquesta tasca, sinó que cal saber treballar amb altres professionals del medi i estar format per exercir la funció de director d'art, i fins i tot de director creatiu, per convertir-se en el professional imprescindible en aquest propòsit de creació de valor.



 
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1. El Bodegón Publicitari
Mòdul 2. Fotografia de Beauty i de Producte en Moda
Mòdul 3. Campanyes de Moda i Editorials
Mòdul 4. Campanya Publicitària
Mòdul 5. El Fotògraf com a Director d'Art
Mòdul 6. Direcció Creativa en Fotografia de Moda
Mòdul 7. Formació i Orientació Laboral (FOL)
Mòdul 8. Treball Final de Màster (TFM)

Destinataris

Llicenciats i Graduats que vulguin aprofundir en fotografia aplicada a la publicitat i a la moda.

Requisits

Cal tenir experiència en fotografia, una base inicial en programari de retoc fotogràfic acreditable per currículum acadèmic i / o portfoli. Si no és així, cal cursar prèviament el Postgrau / Curs de Fotografia.

 

Horari/Torn

Dilluns a Dijous
de 19h00 a 22h00
+ Pràctiques lliures

Places

16

Durada

Octubre a juny
(Lliurament TFM al juliol)
Data d'inici: dilluns 16 d'octubre de 2017
 

Objetius

Aquest màster està dissenyat com una especialització per a fotògrafs que volen portar al límit les seves capacitats creatives en el camp de la fotografia de publicitat i moda. Per a això hi ha els coneixements tècnics i pràctics imprescindibles per resoldre encàrrecs i s'incentiva el desenvolupament del criteri estètic i conceptual a través del desenvolupament de briefings que requereixen, no només de coneixements fotogràfics, sinó a més d'altes dosis de creativitat, direcció d'art, direcció de models i personatges, producció fotogràfica i comunicació.

Els participants es familiaritzen amb els equips de càmera, captura amb respatllers digitals i flaixos, i estaran capacitats per posar en pràctica les tècniques d'il·luminació específiques en l'elaboració de bodegons de producte o lookbooks, i per a la producció d'editorials i campanyes publicitàries en estudi i exteriors amb models o actors, a més de plantejar càstings, dirigir acting i treballar en equip amb altres creatius.

En acabar el màster, l'alumne coneixerà les diferents tipologies, estils i tendències actuals dins el camp de la fotografia publicitària i de moda amb una visió professional per endinsar-se al mercat, alhora que es desenvolupa un estil propi. A més, cada alumne haurà realitzat al final del programa un book personal, supervisat pel director Pedagògic, per poder presentar el seu treball en un entorn professional.

Titulació obtinguda

S'obté un títol propi de Màster atorgat per la Universitat Abat Oliba CEU.

Preu

Gratuït
Preu a consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Fotografia Moda, Publicitat i Direcció d'Art