IDEP Escuela de Imagen y Diseño

Màster Fotografia Publicitària, Direcció d'Art i Postproducció Digital

IDEP Escuela de Imagen y Diseño

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
Gratuït

Màster Fotografia Publicitària, Direcció d'Art i Postproducció Digital

Descripció

La publicitat viu en constant actualització i, encara que les empreses creen productes, els consumidors compren marques, que no són altra cosa que una suma d'idees i valors. La principal funció del fotògraf publicitari és transmetre aquestes idees al servei de les marques.

Per això, més enllà de la tècnica necessària per fotografiar amb rigor professional un producte o personatge per a una campanya, l'èxit d'un fotògraf en el camp de la publicitat depèn de la seva capacitat creativa com a director d'art per crear un món imaginari que pugui transmetre tal il·lusió.

A més, les possibilitats digitals de postproducció i retoc d'imatges han canviat la manera d'entendre la fotografia en aquest camp. Ja no és només la possibilitat de millorar-la sinó que, en moltes ocasions, es dispara tenint en compte la posterior postproducció, de manera que les competències professionals i els coneixements de retoc, fotomuntatge i adequació i integració d'imatges 3D són imprescindibles.
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1. El bodegó publicitari
Mòdul 2. Tècniques Avançades de Revelat, Gestió i Retoc Digital
Mòdul 3. Campanya Publicitària amb Personatge
Mòdul 4. Retoc i Fotomuntatge Professional
Mòdul 5. Retoc Aplicat a Integració 3D
Mòdul 6. El Fotògraf com a Director d'Art
Mòdul 7. Formació i Orientació Laboral (FOL)
Mòdul 8. Treball Final de Màster (TFM)
 

Destinataris

Llicenciats i Graduats que vulguin aprofundir en fotografia i postproducció aplicada a la publicitat.

 

Requisits

Cal tenir experiència en fotografia, una base inicial en programari de retoc fotogràfic acreditable per currículum acadèmic i / o portfoli. Si no és així, cal cursar prèviament el Postgrau / Curs de Fotografia.

 

Horari/Torn

Dilluns a Dijous
de 19h00 a 22h00
+ Pràctiques lliures

Places

16

Durada

Octubre a juny
(Lliurament TFM al juliol)
Data d'inici: dilluns 16 d'octubre de 2017
 

Objetius

Aquest màster està dissenyat com un programa d'especialització per fotògrafs que volen desenvolupar les seves capacitats tècniques, creatives i de postproducció digital en el camp de la fotografia publicitària. Al llarg del mateix es mostren els coneixements pràctics imprescindibles per resoldre encàrrecs i s'incentiva el desenvolupament del criteri estètic i conceptual, a través de l'adreça d'art, per ser capaç de concebre i crear la imatge que faci realitat un briefing publicitari i aporti valor a l'estratègia de comunicació.

Els participants es familiaritzen amb els equips de càmera, captura amb respatllers digitals i flaixos de més alt nivell, i estaran capacitats per posar en pràctica les tècniques d'il·luminació específiques en l'elaboració de bodegons de producte, per a la producció de campanyes en estudi i exteriors amb models o actors, plantejar càstings, dirigir l'acting i treballar en equip amb altres creatius.

Alhora es aprendran les eines i mètodes professionals per a la postproducció i retoc digital per potenciar la capacitat creativa i formar professionals que aportin als seus projectes de manera directa, i des de la fase de planificació dels mateixos, totes les opcions que avui hi ha a l'àmbit del retoc i la integració d'imatges 3D, oferint un gran avantatge competitiu enfront d'altres professionals.

A més, cada alumne haurà realitzat al final del programa una bookpersonal, supervisat pel director Pedagògic, per poder presentar el seu treball en un entorn professional.

 

Titulació obtinguda

S'obté un títol propi de Màster atorgat per la Universitat Abat Oliba CEU.

Preu

Gratuït
Preu a consultar

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Fotografia Publicitària, Direcció d'Art i Postproducció Digital