Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals

Barcelona School of Management UPF

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
8.500 €

Descripció

Les marques busquen alternatives creatives a la publicitat. El branded content s'ha convertit en un producte estratègic que, utilitzant formats narratius i estètics propis del món audiovisual, ajuda a les marques a posicionar-se, transmetre valors i connectar amb el públic. El Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals, organitzat conjuntament amb la productora El Terrat, forma creadors i gestors de contingut d'entreteniment, ficció i branded content, especialistes, a la vegada, en valor estratègic de marca.

El programa va més enllà d'idear continguts per a la televisió i s'obre a totes les finestres susceptibles d'acollir contingut audiovisual, com ara plataformes web, xarxes socials o esdeveniments en viu. A més d'aprendre a elaborar contingut audiovisual interessant i ben produït, els participants sabran detectar el valor estratègic, les oportunitats transmèdia, i quin és el millor contingut per als objectius d'una cadena de televisió, una marca o una empresa.
Veure més

Temari del curs

  • Panorama audiovisual en l'entreteniment i la ficció
  • Panorama audiovisual al branded content
  • Gèneres i formats audiovisuals en l'entreteniment i la ficció
  • Formes i estructures de la ficció seriada
  • procés creatiu
  • Llenguatge i guió en ficció
  • Els personatges, la dramatúrgia i el transmèdia
  • L'humor i l'audiovisual
  • La producció per a formats d'entreteniment i ficció
  • Aprofundiment en el branded content. Màrqueting de continguts
  • Transmedia i storytelling al branded content
  • Organització d'equips, circuits, producció i processos de treball en el branded content
  • La venda del contingut: la bíblia i el pitching en entreteniment, ficció i branded content
  • Projecte final de màster

Destinataris



El Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals està dirigit a creatius i guionistes de programes, continguts i formats d'entreteniment, ficció o publicitat, així com a perfils responsables de departaments de màrqueting o comunicació que vulguin aprendre a detectar i seleccionar els millors continguts per a les seves empreses per comunicar els seus valors i marques.

Requisits

Titulats universitaris i graduats amb títol propi universitari. Excepcionalment podran accedir professionals sense la graduació acadèmica requerida en funció de la seva experiència i lloc de treball.



 

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Horari/Torn

Horari:
Dilluns, dimecres i divendres de 17 a 21 h

Durada

Inici de classes:
16 octubre 2017 (per confirmar)
Fi de classes
06 juliol 2018 (per confirmar)
Fi de programa:
31 juliol 2018 (per confirmar)

Titulació obtinguda

Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals, expedit per la Universitat Pompeu Fabra.

Perspectives laborals

Creatiu de publicitat o de branded content, redactor, copy o guionista de programes, continguts i formats d'entreteniment, de ficció, de publicitat o de branded content per a qualsevol tipus de suport, com televisió, entorn digital, actes, xarxes socials ... en una productora, agència de publicitat, agència de mitjans o empresa (marques).
Gestor de continguts d'entreteniment, ficció, publicitaris o de branded content des del punt de vista empresarial i estratègic, és a dir, no creant-los sinó encarregant o administrant amb l'objectiu d'utilitzar-los per comunicar una idea, producte, missatge o marca d'una empresa.

Promocions


  • beques Talent

  • Ajudes d'altres organismes

  • Descomptes: Beneficia't dels nostres descomptes si ets antic alumne, pertanys a la comunitat UPF o treballes en una de les nostres institucions col·laboradores.

  • Préstecs bancaris: Informa't sobre les condicions avantatjoses que la UPF Barcelona School of Management ha acordat amb les principals entitats financeres.



Preu

8.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals

Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals