LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda

LCI Barcelona, Escola Superior de Disseny

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

La internacionalització de la moda està generant importants canvis en la direcció de les empreses. Motiu pel qual un nombrós grup d'empresaris ha proposat a l'Escola Superior de Disseny Felicidad Duce, donada la seva trajectòria professional, crear un programa que englobi formació, tant creativa com a directiva, per a empreses del sector tèxtil i de la moda.

El Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda està avalat per la gran experiència docent que té la nostra Escola, i pel nivell internacional de les Facultats de Belles Arts i de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Barcelona, amb les quals s'ha treballat estretament en el disseny del programa, garantint d'aquesta manera un pla docent estructurat, modern i actual.

Cal destacar també la importància de la indústria tèxtil, la col · laboració ha fet possible desenvolupar un programa complet i coherent, que proporcionarà als assistents coneixements profunds i amplis en la matèria.

Aquest Màster s'ha dissenyat d'acord amb les reformes plantejades en el procés de Bolonya i es fonamenta en els principis de qualitat, diversitat i competitivitat.
Veure més

Temari del curs

El programa d'estudis s'estructura en 4 innovadors i pràctics mòduls, més la realització d'una Tesi Final:

     MÒDUL I: Història i Moda
     MÒDUL II: Producte, Tendències i Teixits
     MÒDUL III: Comunicació i Comercialització de Moda
     MÒDUL IV: Estratègia Empresarial
     TESI FINAL DEL MÀSTER
     PRÀCTICA PROFESSIONAL (Opcional)

A través d'aquest programa acadèmic, es desenvolupa una formació dirigida als sectors de la moda, el tèxtil, els accessoris, la joieria, els perfums i la cosmètica.
 

Destinataris

 



Deshacer cambios



 








 








Objetius


  • Proporcionar les eines necessàries per gestionar eficaçment una empresa del sector tèxtil i de la moda.

  • Conèixer el marc legal, econòmic i organitzatiu que regula les empreses del sector tèxtil i de la moda.

  • Saber analitzar l'empresa amb l'objectiu d'adaptar a les necessitats actuals.

  • Aportar la capacitat creativa necessària amb l'objectiu de potenciar nous recursos de gestió i lideratge empresarial.



Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda

Màster en Gestió i Direcció d'Empreses de Moda