INSA Business, Marketing & Communication School

Master in E-tourist Marketing & Revenue Management

INSA Business, Marketing & Communication School

Màster
Presencial
1 Anys
  • Barcelona
3.300 €

Descripció

El Turisme és un dels sectors que mouen l'economia mundial i un dels principals generadors d'ocupació. Per aquesta raó, és de vital importància mantenir un alt nivell de qualitat en el sector del turisme, amb el suport de personal qualificat que contribueixi a mantenir i millorar els nivells de competitivitat d'aquest sector.



El Màster en e-Turisme & Revenue Management proporciona coneixements en eines digitals i xarxes socials que permeten obrir un ampli rang d'activitats de màrqueting i vendes. A més incorpora tots els aspectes de Revenue com són l'optimització de recursos, la determinació de variables com el preu i els ingressos en una indústria d'alta competitivitat.

Temari del curs

1. E-TOURISM MÀRQUETING
Reinventant el Turisme de Màrqueting Tradicional
Posicionament i Marques digitals
Captures digitals i estratègies de segmentació
La importància de planificar la comunicació: Estratègia de xarxes.
La Web digital
Eines digitals i xarxes socials
El Màrqueting Relacional, Directe i la fidelització dels clients en entorns digitals
Web Analítica: Mesura i Quantificació d'e-Tourism
2. REVENUE MANAGEMENT
Polítiques i objectius "Gestió d'Ingressos"
Establiment de bases per a un programa de "Gestió d'Ingressos"
Taxa òptima de Polítiques i Càlculs
Taxa de Control, Disponibilitat i "Overbooking"
La Gestió de grup
temes Tecnològics
Gestió del Temps
Anàlisi i implementació
projecte Final
Veure més

Destinataris

a) Graduats en Turisme.

b) Professionals del sector turístic, tant hoteler com a intermediaris, amb necessitat de millorar i desitjos d'expandir els seus horitzons professionals.

c) Empreses turístiques o de lleure que busquen personal expert.

d) Titulats en formació professional de grau mitjà o Grau superior en àrees de Turisme, Alimentació, Agències de viatges i Gestió d'Hostaleria que busquen una preparació pràctica per entrar al món laboral.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Tipus d'avaluació

El sistema d'avaluació està basat en l'assistència a les classes, mitjançant una avaluació parcial a meitat del curs i de l'elaboració i presentació d'un projecte final.

Horari/Torn

Dimecres i dijous de 19:00 a 21:30

Durada

Inici: febrer
Durada: 1 any acadèmic (Febrer a febrer)

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona

Objetius

- Proporcionar coneixements en eines digitals i xarxes socials.

- Establir el Màrqueting Relacional, directe i la fidelització dels clients en entorns digitals.

- Coneixement de les teories i mètodes de "Gestió d'Ingressos".

- Educar i formar professionals capaços de generar impacte en el creixement d'ingressos en hotels i restaurants.

Titulació obtinguda

Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida, l'alumne / a obtindrà el títol de Màster en e-Tourism & Revenue Management d'INSA Business, Marketing & Communication School.

Perspectives laborals

- Gestor d'ingressos
- Gerent de Hotel o director
- Cap de càtering i restaurants
- Gerent de compres
- Director de menjars i begudes

- Expert en comerç electrònic

Preu

3.300 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Master in E-tourist Marketing & Revenue Management

Master in E-tourist Marketing & Revenue Management