E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster Internacional en Direcció de Màrqueting (Full Time)

E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster
Presencial
  • Barcelona
5.900 €

Màster Internacional en Direcció de Màrqueting (Full Time)

Descripció

El Màster Internacional en Direcció de Màrqueting d'EAE, impartit amb una metodologia blended que combina períodes de formació en línia amb un Residencial a Barcelona, es dirigeix a un creixent grup de perfils que estan en actiu i necessiten una formació adaptada a les seves necessitats, que els permeti seguir creixent dins de la seva organització o tenir una porta d'accés a llocs de treball de major responsabilitat. EAE, amb el Màster Internacional en Direcció de Màrqueting ha decidit implementar un programa de caràcter generalista en què el desenvolupament d'habilitats en direcció de màrqueting, a més d'un alt grau de coneixement de les noves eines de la tecnologia, la gestió financera del màrqueting i la visió analítica i estratègica ocupen un lloc destacat en la distribució de matèries.



Cinc raons per fer el Màster Internacional en Direcció de Màrqueting d'EAE:

1. Metodologia Blended Learning internacional: Combina un període presencial a Barcelona amb dos períodes de metodologia en línia. La seva metodologia flexible permet realitzar el Màster des de qualsevol part del món i fer networking amb professionals de més de 30 països.

2. El programa inclou un període presencial a Barcelona, ??amb una durada de 16 dies. Els alumnes tindran docència al campus de Barcelona durant 11 dies, una activitat outdoor de team building d'un dia de durada, dos workshops d'un dia cada un sobre innovació i creativitat en el procés de desenvolupament de nous productes, i sobre segmentació i data mining, un cicle de conferències sobre internacionalització, nous models de negoci i social mitjana; i, finalment, la realització d'un business game.

3. EAE és semifinalista del prestigiós premi acadèmic Reimagine Awards, que atorga Wharton School, gràcies a la metodologia desenvolupada per al màster (Hybrid Learning Innovation). El certamen, de caràcter anual, premia iniciatives d'innovació docent presentats per universitats i escoles de negocis de tot el món.

4. EAE és una de les 30 millors escoles de negocis del món (Rànquing Amèrica Economia 2014) i la segona escola de negocis més prestigiosa d'Espanya (Rànquing Merco 2015).

5. EAE va ser la primera escola de negocis a impartir un màster de màrqueting, el 1958. Des de llavors ha format a gairebé seixanta promocions i més de 20.000 alumnes en l'àrea de màrqueting.



Valors diferencials:

• Activitats Outdoor. Realització d'activitats outdoor de team building, workshops sobre innovació i creativitat en el procés de desenvolupament de nous productes, i sobre segmentació i mineria de dades, cicle de conferències sobre internacionalització, nous models de negoci i social mitjana; i, finalment, la realització d'un Business Game.

• Consell Assessor. El pla d'estudis del màster es desenvolupa conjuntament amb el Consell Assessor de l'àrea de Màrqueting i Comunicació, format per 23 professionals d'empreses com Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nissan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa o Dockers, entre d'altres.

• EAE, membre de l'Associació de Màrqueting d'Espanya i adigital. L'Associació de Màrqueting d'Espanya és una entitat sense ànim de lucre l'objectiu és la posada en valor i el reconeixement de la professió i activitat de màrqueting. Adigital és la major associació multisectorial de l'economia digital.

• Rànquing El Mundo. Segons el rànquing "250 Millors Màsters" d'El Mundo, el Màster en Direcció de Màrqueting d'EAE és el millor màster de Màrqueting impartit a Barcelona, ??i el segon millor d'Espanya.


Veure més

Temari del curs

1. Direcció i gestió en l'organització.
2. Direcció de màrqueting estratègic.
3. Planificació estratègica de mercats & Go to market.
4. Treball de fi de màster.

Prova d'accés

L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través de la seva trajectòria professional i currículum acadèmic.

Durada

Inici: A consultar.

Objetius

Liderar equips i projectes, generant sinergies entre les funcions de màrqueting i vendes. Assumir les responsabilitats i prendre les decisions comercials, de màrqueting i de comunicació amb èxit, en l'àmbit del seu desenvolupament professional. Seleccionar i aplicar correctament models, tècniques, mètodes i eines d'anàlisi financera i cost-benefici específics de la gestió comercial, el màrqueting i la comunicació. Dissenyar i implementar estratègies comercials i de màrqueting consistents amb l'anàlisi detallada dels elements del macro i micro entorn. Analitzar la situació interna i externa per elaborar diagnòstics de les organitzacions, per tal d'establir plans i alternatives coherents. Reconèixer la manera en què els resultats de la investigació de mercats afecten al disseny, comercialització i comunicació dels productes. Seleccionar, desenvolupar i aplicar les estratègies comercials, de màrqueting i de comunicació

Titulació obtinguda

Doble titulació: Les persones que completen amb èxit el programa obtindran el títol de Màster Internacional en Direcció de Màrqueting per EAE Business School. A més, els participants que compleixin els requisits acadèmics establerts obtindran la titulació de Màster Internacional en Direcció de Màrqueting per la UPC.

Perspectives laborals

El Servei de Carreres Professionals d'EAE Business School s'encarrega de fomentar i servir com a punt
de trobada entre alumnes, antics alumnes, empreses col·laboradores i altres col·lectius empresarials interessats en contractar professionals d'EAE. Any rere any, aquest servei ajuda a molts dels nostres alumnes a començar una relació professional durant la realització del Màster Project Management i després de la seva finalització.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques i ajudes per als candidats admesos en els programes d'EAE.

Preu

5.900 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Internacional en Direcció de Màrqueting (Full Time)