OBS Business School

Màster en International Business Management

OBS Business School

Màster
On-line
12 Mesos
5.800 €

Màster en International Business Management

Descripció

Màster en comerç internacional i assentament en mercats estrangers.

La globalització ha donat lloc a mercats cada vegada més segmentats i competitius, de manera que la internacionalització de les empreses i el seu assentament en mercats estrangers és clau a l'hora d'expandir el negoci. Potenciar l'ús de tecnologies de la informació, abordar l'expansió de les seves operacions i imprimir un canvi en la cultura de l'empresa són fonamentals.

En el Màster en International Business et formem per ser un professional amb orientació internacional, capaç de gestionar empreses en vies d'internacionalització o que ja operin a l'estranger. Un professional que domini els entorns financers, estratègics i de gestió en què es duen a terme els negocis internacionals.

Amb el postgrau en International Business de OBS Business School-UB, adquiriràs les competències i coneixements necessaris per afrontar amb èxit els canvis que es donen en processos d'internacionalització de negocis i la gestió estratègica eficient, així com aprendràs a augmentar la teva competitivitat i ocupabilitat internacional.
Veure més

Temari del curs

International Business Management

Integració i entorn econòmic internacional
Aquesta assignatura està centrada en l'enfocament analític de l'entorn empresarial global. Com a estudiant aprendràs activament a través de casos reals, resolució de problemes i aplicacions de conceptes. El curs et proporciona l'oportunitat de desenvolupar habilitats en l'anàlisi comparativa i de país; la comprensió dels indicadors macroeconòmics més importants; l'avaluació dels principals riscos de gestió i la identificació d'oportunitats de negoci.

Direcció i Innovació d'Empreses Internacionals
En aquest mòdul examinaràs els factors que permeten a les empreses aconseguir i conservar avantatges competitius en l'entorn internacional, a través de la identificació d'oportunitats, la creació de capacitats i el desenvolupament de noves tecnologies i formes d'organització.

Global Màrqueting
L'assignatura de Global Màrqueting té com a objectiu oferir un marc analític i conceptual orientat a la presa de decisions i a l'elaboració i execució dels programes de màrqueting a nivell mundial. Temes com ara la possibilitat d'internacionalitzar-, la selecció dels mercats estrangers, el desenvolupament del programa de màrqueting global i l'aplicació i el control del programa de màrqueting global seran tractats en l'assignatura.

Gestió financera internacional
Et proporcionem una base de comprensió de les finances internacionals i les opcions fonamentals de la gestió financera de les empreses en els mercats globals. Coneixeràs les responsabilitats dels directors financers de les empreses multinacionals o empreses amb filials multinacionals, proveïdors o mercats de productes internacionals.

Cross-Cultural Management
L'assignatura està dissenyada per desenvolupar-te com a líder empresarial global. Cobriràs els principals temes de gestió que tenen les empreses en fer negocis a nivell internacional.

International Trade Management

Estratègies d'E-Business global
T'oferim una visió general de la gestió dels negocis electrònics en una economia mundial globalitzada. Els temes coberts inclouen tecnologies que donen suport al comerç electrònic; els diferents models de comerç electrònic i les seves aplicacions; problemes de seguretat; els sistemes de pagament electrònic; assumptes legals i ètics; qüestions globals en la gestió digital; temes de disseny i implementació i l'estratègia per a l'aplicació d'un e-business.

Emprenedoria global
Coneixeràs les eines necessàries per a una comprensió completa del procés d'emprenedoria en mercats globalitzats. El curs se centra en el reconeixement i la recerca d'oportunitats de negoci globals, l'avaluació de la viabilitat de noves empreses i aprendre a manejar els negocis en creixement.

Gestió de comerç internacional
La gestió del comerç és l'activitat internacional clau, especialment per a les petites i mitjanes empreses (PIMES). Aquest curs cobreix la teoria i pràctica de la gestió d'importacions i exportacions. Els principals temes tractats són la planificació comercial, la gestió dels intermediaris (inclosos els aspectes legals) i el risc i la gestió financera.

Global Supply Chain Management
En aquesta assignatura desenvoluparàs la capacitat de conceptualitzar, dissenyar, i implementar cadenes de subministrament alineades amb les característiques del producte, el mercat i els clients. Avaluaràs com les tecnologies de la informació, els mercats dinàmics i la globalització estan impactant en les estratègies i pràctiques de la cadena de subministrament, inclosa la logística, la coordinació digital de decisions i recursos, gestió de riscos i inventaris, gestió de compres i contractació de proveïdors, disseny de productes i processos i gestió d'ingressos.

Negociació comercial internacional
Comprendràs la teoria de la negociació tal com es practica en una varietat d'escenaris estratègics i internacionals. L'objectiu és ajudar-te a sentir més còmode i confiat amb el procés de negociació. El curs està dissenyat perquè sigui rellevant per l'ampli espectre de problemes de negociació als quals s'enfronten els directius, però fem servir exemples específics de l'estratègia internacional, com ara fusions i adquisicions i aliances d'empreses. Et oferirem l'oportunitat de desenvolupar habilitats a través de l'experiència i d'entendre la negociació en marcs conceptuals i analítics útils en la gestió del comerç internacional.

International Business Simulation (en anglès)
L'International Business Simulation és l'assignatura de tancament del programa. Et proporcionem l'oportunitat d'integrar els coneixements adquirits durant el curs posant en pràctica la gestió internacional, jugant el paper d'un category manager per a una important empresa de productes de consum. La simulació es farà en anglès per afegir aquesta competència idiomàtica, indispensable en un entorn de negocis internacionals.

Activitats addicionals

Trading with
Els tallers Trading with aborden aspectes específics de com fer negocis o proporcionar serveis en diverses regions del món. Se centren en les peculiaritats econòmiques i culturals de cada societat, en les seves cultures i subcultures i la seva influència en les relacions comercials. Els tallers tracten més temes relacionats amb els protocols i etiqueta de negocis, així com la facilitat de fer negocis en aquestes regions del món. Entre els temes específics que es tracten són, els blocs comercials regionals, els avantatges i reptes de fer negocis en aquests països, guia per a inversors i emprenedors, casos d'estudis, etc.
Veure més

Requisits

Per poder obtenir la titulació de la UB cal disposar de Titulació Universitària de Grau (Enginyeria, Llicenciatura o Diplomatura). En cas de no disposar d'una titulació universitària de Grau, un cop superades les diferents avaluacions, s'obtindrà un diploma d'extensió universitària de la UB. 

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol / Bilingüe.

Durada

Convocatòria: novembre 2017.
Crèdits: 60 crèdits ECTS.

Objetius


  • Analizar críticamente y evaluar asuntos complejos en un entorno empresarial globalizado, dinámico y cambiante.

  • Describir los indicadores económico-financieros pertinentes y los modelos de negocio aplicables en materia de toma de decisiones.

  • Apreciar las complejidades interculturales de la gestión internacional y gestionar de forma ética los acuerdos institucionales.

  • Reconocer las necesidades de los clientes internacionales y desarrollar estrategias globales de marketing.

  • Aplicar los conocimientos necesarios para tener éxito como empresario global y el know-how para desarrollar nuevos negocios en contextos internacionales.

  • Planificar las estrategias de crecimiento de los negocios internacionales.

  • Describir las herramientas de análisis económico e identificar los desafíos y oportunidades de la globalización.

  • Emplear el conocimiento de las nuevas tecnologías y sistemas de información aplicables al comercio. 



Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Perspectives laborals

Empreses d'importació i exportació.
Banca Internacional.
Indústria manufacturera i de serveis.
Empreses de transport internacional.
Empreses multinacionals.
Organismes reguladors.
Sector tecnològic.
Empreses de gestió logística internacional.
Empreses de comerç internacional.
Empreses de consultoria.
Gestió d'infraestructures.
Petites i mitjanes empreses.
Institucions multilaterals.
Organitzacions No Governamentals.

Preu

5.800 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en International Business Management