Ostelea

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic

Ostelea

Màster
Semi-presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
10.933 €

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic

Descripció

El sector turístic en general, i l'hoteler en particular, estan vivint una situació de molt alta competència. La volatilitat de les tarifes causada per l'aparició de les noves online travel agències (OTA s), la sobreoferta de places hoteleres, la disminució dels preus del transport aeri a causa de l'aparició de les low-cost, i l'augment generalitzat de els fluxos turístics mundials, han avivat la competitivitat de les destinacions i els establiments, el que demanda de professionals del màrqueting i la comercialització altament capacitats.



Amb el Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, Ostelea ofereix una formació integral i pràcticament única en la seva categoria, en integrar, en un sol programa formatiu, el treball en habilitats personals relacionades amb la venda, i en les aptituds professionals més indicades en el procés de comercialització i màrqueting de les empreses turístiques. Així, aspectes com la capacitat de negociació, la direcció d'equips i la gestió de projectes es combinen amb una sòlida preparació en les eines professionals més actualitzades en el dia a dia en el sector.



A la finalització del màster, l'estudiant adquireix un avantatge competitiu en els processos de selecció enfront d'altres candidats, ja que l'orientació del programa és estrictament professionalitzadora, i compta amb la participació activa de nombrosos professionals del màrqueting i la comercialització de productes turístics, amb especial èmfasi en els hotelers, tant pel que fa al claustre docent com als cicles de conferències i networking paral·lels.


Veure més

Temari del curs

El Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic de Ostelea es classifica en 5 mòduls:
  • Màrqueting turístic.
  • Organització comercial i finances.
  • Revenue & yield management.
  • Desenvolupament d'habilitats personals.
  • Treball de fi de màster.

Durada

Data inici: Octubre 2016.
Part time.

Titulació obtinguda


El participant que completi amb èxit el programa obtindrà:

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per la Universitat de Lleida.

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per Ostelea.

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per EAE.

Perspectives laborals

Director comercial d'empreses turístiques i hoteleres.

Executiu de màrqueting d'empreses turístiques i hoteleres.

Cap de reserves.

Revenue manager.

Responsable d'e-commerce turístic i hoteler.

Intel·ligència de negoci en centrals de reserves, cadenes hoteleres o cadenes de restauració.

Consultoria en polítiques comercials d'empreses turístiques.

Emprenedoria en el sector turístic.

Preu

10.933 €

Avantatges del curs


Gamificació: L'assignatura de revenue management s'imparteix a través d'un business game directius d'hotels i d'empreses de restauració, i consultors turístics internacionals.

Certificació opcional Google: Els alumnes que ho desitgin poden obtenir la certificació en GoogleAds de manera gratuïta i addicional al programa.

Cicle de coaching: Els estudiants del màster poden participar en el Cicle de coaching d'Ostelea, que combina sessions grupals en diversos àmbits, com el coaching emocional o el coaching familiar.
Ostelea és membre de l'Associació Espanyola de Directors i Directius d'Hotel.
de Visió totalment professionalitzadora: El programa s'orienta a l'adquisició d'aptituds eminentment aplicades, a través de l'aprofundiment en eines i situacions plantejades per un professorat provinent del sector amb suport de casos reals.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic