Ostelea - EAE

Màster en Màrqueting, Comercialització Turística i Revenue Management Hoteler (Part Time Barcelona)

Ostelea - EAE

Màster
Presencial
60 Crèdits
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El sector turístic en general, i l'hoteler en particular, estan vivint una transformació accelerada en l'àrea de màrqueting, distribució i vendes. El domini de les noves eines online són clau per poder dirigir els establiments hotelers. L'alta competitivitat d'aquest entorn requereix de la figura del director de Ecommerce i del Director de Revenue Management com a llocs claus dins de la indústria hotelera actual.

Amb el Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic és l'únic màster a tot Espanya que compleix els dos següents punts. Actualment no hi ha cap altra escola universitària que formi als seus alumnes costat de executius del seu sector i que ho faci amb les mateixes eines que utilitzen la majoria d'empreses. Totes les assignatures tenen un desenvolupament totalment pràctic i enfocat a professionalització de l'alumne.

Raons per estudiar el Màster:

• Tots els professors són executius del sector coneixen de primera mà la realitat del sector i les seves classes són totalment professionalitzadores.

• Gamificació: L'assignatura de Revenue Management s'imparteix a través d'una simulació amb un sistema de Business Game. Perquè l'alumne practiqui dirigint el negoci d'un hotel i treballant amb els seus companys en situacions idèntiques a les que es donen en un establiment real.

• Certificació opcional Google: Els alumnes que ho desitgin poden obtenir la certificació en GoogleAds de manera gratuïta i addicional al programa.

• Programa totalment d'acord amb les necessitats actuals d'indústria hotelera.

• Visió totalment professionalitzadora i pràctica: El programa s'orienta a l'adquisició d'aptituds eminentment aplicades, a través de l'aprofundiment en eines i situacions plantejades per un professorat provinent del sector amb suport de casos reals.

• Gran quantitat de seminaris i presentacions d'eines de treball d'empreses líders.

• Cicle de coaching: Els estudiants del màster poden participar en el Cicle de coaching d'Ostelea, que combina sessions grupals en diversos àmbits, com el coaching emocional o el coaching familiar.

• Ostelea és membre de l'Associació Espanyola de Directors i Directius d'Hotel.


Veure més

Temari del curs

El Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic de Ostelea es classifica en 6 mòduls:
• Estructura de Mercat, Comercialització Hotelera Internacional i Direcció Estratègica
• Finances del Sector Hoteler, Finances per a Màrqueting i Comercial
• Màrqueting Turístic, Offline i Online
• Habilitats Directives i Habilitats Personals
• Ecommerce i Distribució Online. Revenue manament i Pricing Hoteler
• Treball de fi de màster

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Durada

Data inici: Octubre 2017.
Part time.

Objetius

Desenvolupament d'habilitats personals i directives: Les habilitats directives permetran a l'alumne afrontar moments decisius en la seva carrera. En els llocs directius cal saber gestionar: persones, equips, emocions, conflictes, negociacions.

Des del punt de vista personal l'alumne ha d'aprendre a crear la seva pròpia marca personal, gestionar la seva pròpia xarxa contactes, a redactar un bon currículum i respondre adequadament les entrevistes de treball entre d'altres.

Coneixement en màrqueting online i offline: S'expliquen al detall totes les casuístiques, eines i analítiques del màrqueting en línia per a hotels.

Comercialització: Es presta especial atenció a l'estratègia de vendes, planificació de campanyes i gestió d'equip de vendes. En l'assignatura de comercialització hotelera es treballa amb els diferents tipus d'intermediaris, contractació, assistència a fires, creació de paquets turístics.

Les finances hoteleres són estudiades des d'un punt vista pràctic i han de permetre a l'alumne entendre un compte de resultats, poder realitzar el pressupost del seu departament així com realitzar una lectura del balanç de situació, costos per vendes o desviacions de resultats.

E-commerce i revenue management: L'ecommerce és el gran eix de la comercialització hotelera, per això es treballa detingudament en totes les seves vessants.

Planificació, eines, tecnologies per a la venda directa, tecnologies per a la distribució, bases de dades, sistemes de cobrament, dispositius mòbils, mètriques i analítiques web.

Titulació obtinguda

El participant que completi amb èxit el programa obtindrà: Màster Executive en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per la Universitat de Lleida (PROPI) Màster Executive en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic, per Ostelea (PROPI) Màster Executive en Màrqueting, comercialització i Revenue Management Turístic, per EAE Business School (PROPI)

Perspectives laborals

Director comercial d'empreses turístiques i hoteleres Executiu de màrqueting d'empreses turístiques i hoteleres Cap de reserves Revenue manager Responsable d'e-commerce turístic i hoteler Intel·ligència de negoci en centrals de reserves, cadenes hoteleres o cadenes de restauració Consultoria en polítiques comercials d'empreses turístiques Emprenedoria en el sector turístic

Promocions

Ostelea posa a disposició dels candidats beques que consisteixen en ajudes econòmiques amb l'objectiu de donar suport als nostres estudiants.

Preu

A consultar.

Avantatges del curs

Serveis Transversals addicionals inclosos en el teu màster (places limitades): Programa per al desenvolupament de competències directives: Tourism Skills Development Program (TSDP). Formació orientada a l'ocupabilitat: Itineraris de carreres professionals, setmana de l'ocupabilitat, fòrum d'ocupació, programa de graduats, entre d'altres (subjecte a convocatòria). Conferències mensuals amb Directius dels diferents departaments o CEO d'empreses representatives del sector. Seminaris en Hospitality (Barcelona) o Sostenibilitat (Madrid). Idiomes: Anglès o Francès a triar.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting, Comercialització Turística i Revenue Management Hoteler (Part Time Barcelona)

Màster en Màrqueting, Comercialització Turística i Revenue Management Hoteler (Part Time Barcelona)