Màster en Màrqueting i Comunicació de la Moda

1030 Persones estan visitant aquest curs
Preu 13.000 €
Sol·licita informació
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
Màster en Màrqueting i Comunicació de la Moda
Sol·licita informació
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 13.000 €

Descripció

La moda, com a expressió d'una realitat social i cultural, i també com a indústria, està canviant profundament i adaptant-se a una realitat complexa.

El màrqueting és un instrument imprescindible per a qualsevol empresa. La comunicació es fa especialment necessària en el món de la moda, un sector basat en la constant evolució de la demanda, que necessita professionalitzar la seva gestió mitjançant l'elaboració de plans de màrqueting i comunicació creatius i eficaços.

El professional del Marketing i de la Comunicació és la figura estratègica i operativa que identifica les futures tendències socioculturals i del mercat, alhora que les canalitza a través d'estratègies creatives per a una optimització de les col·leccions en valor final, temps i costos i el seu conseqüent rendibilitat.

Els joves professionals que s'apropen al sector del màrqueting de moda han dominar-les eines adequades i conrear la seva capacitat crítica per estar al dia i actualitzar els seus coneixements, alhora que adquirir la capacitat de reaccionar professionalment davant el constant canvi. Han de ser capaços de treballar en equip en un ambient internacional i multidisciplinari, coneixent els valors de cada un dels professionals amb els que han de col·laborar en l'entorn laboral per poder assegurar l'èxit de les estratègies de fashion màrqueting i comunicació.

El programa del Màster en Màrqueting i Comunicació de la Moda ha estat dissenyat per prioritzar professionalitat i el rigor metodològic, alhora que fomentar el pensament creatiu i la capacitat d'adaptació, en un entorn que permet a l'alumne conèixer-se a si mateix i desenvolupar les seves aptituds. El curs es desenvolupa en mòduls temàtics claus, partint dels principis del màrqueting tradicional i del Fashion màrqueting, de la comunicació estratègica i les noves tecnologies i plataformes online.

Temari

El programa del màster de màrqueting i comunicació de la moda està dissenyat en base a uns objectius didàctics que evolucionen durant el curs des de la introducció a les temàtiques passant pel coneixement d'eines de gestió i estratègies i acabant amb el projecte final en què el alumne haurà de desenvolupar la seva proposta estratègica en base a una necessitat real d'una marca de moda.

El Treball Final de Màster (TFM), projecte real en què es consoliden i integren 360 ª tots els coneixements i eines adquirits durant el màster, es realitza en col·laboració amb una empresa del sector. La marca presenta als alumnes un brief de les seves necessitats concretes perquè els alumnes desenvolupin les seves propostes. Organitzats en grups de treball, i dirigits per un tutor, els alumnes desenvoluparan el projecte que serà presentat a final del curs davant d'un claustre de professors, la coordinació, el tutor, la direcció de l'escola i l'empresa vinculada.

Destinataris

El Màster està dirigit a graduats / llicenciats en disseny de qualsevol disciplina, ADE, Ciències de la informació, Publicitat i RRPP, Dret. També s'adreça a professionals amb un mínim de dos anys d'experiència en el sector, que vulguin adquirir les eines necessàries per enfrontar-se de manera eficaç a un sector cada vegada més competitiu.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Metodologia

La metodologia de l'IED Barcelona es basa en el concepte "learning-by-doing", en el qual els alumnes consoliden l'adquisició de coneixements a través de la pràctica i l'experiència en la resolució de problemàtiques i desafiaments professionals reals. És per això que el pla d'estudi de l'IED té un enfocament pràctic i orientat a la realitat del mercat. Les assignatures estan orientades des d'un punt de vista real amb continguts completament actualitzats, i els professors, professionals en actiu de primer ordre, especialistes en la seva matèria i amb un alt grau d'experiència professional. Sota aquesta filosofia, la metodologia del Màster està orientada al desenvolupament de projectes, des de la concepció de la idea fins a la seva execució, i la implementació real en el mercat combinant classes teòriques, amb casos d'estudi, seminaris i workshops. Les classes teòriques i les sessions pràctiques de projecte es combinen i aprofundeixen diferents temàtiques com la importància social

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Data d'Inici: 26/09/2019. Durada: 8 mesos.

Objectius

El Màster en Màrqueting i Comunicació de la Moda com a objectiu formar futurs professionals que sàpiguen identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, desenvolupant estratègies òptimes en l'àmbit de la comunicació i la imatge de marca. En el camp del màrqueting seran capaços d'investigar, detectar el públic objectiu i posicionar una marca a través del desenvolupament i implementació d'estratègies producte preu i distribució alhora que desenvolupar plans de comunicació creatius eficaços i orientats a establir una relació duradora amb el consumidor final.

Titulació obtinguda

La planificació didàctica de tots els cursos IED Màster es basa en els criteris que marca l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES). IED Màster adopta un sistema de crèdits que segueix l'estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Màster expedeix exclusivament títols privats propis.

Perspectives laborals

Els participants estaran capacitats per afrontar els reptes que exigeix el mercat en l'actualitat, treballant en equips multidisciplinaris en empreses de moda de diferent grandària i organització. Desenvolupant projectes estratègics, plans de màrqueting i de retail, així com plans de comunicació tant en línia com fora de línia. També estaran capacitats per emprendre els seus propis projectes empresarials dins el món de la moda. La resolució de casos reals, creació de projectes interdisciplinaris i les eines d'anàlisi de mercat que s'incorporaran i desenvoluparan durant el curs aportarà als participants una forta capacitat d'adaptació a diferents tipologies de reptes i entorns de mercat. Podran desenvolupar la seva vida laboral a les següents àrees: Màrqueting i comunicació en empreses tèxtils i de moda Àrea de producte moda i compres Àrea de retail i visual merchandising Periodisme de moda Coolhunting Consultoria de moda i màrqueting

Professorat

Coordinador: Anna Sabater Casas.

Horari

Dilluns a divendres del 18.30 a 22.40
Màster en Màrqueting i Comunicació de la Moda
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
Campus i seus: IED Barcelona Escola Superior de Disseny
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
C/ Biada, 11 08012 Barcelona
Sol·licita informació
X